بازدید 9547
۱
گزارش

بازی پشت پرده در ماجرای کنعانی/میلیون ها هوادار پرسپولیس سرکار بودند

اعلام کمیته استیناف مبنی براینکه پرسپولیس هیچ شکایتی در مورد کنعانی زادگان نداشته، تیر خلاص بر قلب میلیون ها هوادار پرسپولیس بود که تازه بعد از هفته ها جنجال و دریدن حنجره، با صدور کارت بازی مدافع جنجالی برای تیم رقیب متوجه شدند که سرکار بودند و در پشت پرده مدیران عالی با سران تیم رقیب که همگی منصوب یک مرجع دولتی هستند، بر سر این انتقال کاملا غیرقانونی و ذبح منافع پرسپولیس به توافق رسیده اند.
کد خبر: ۶۱۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 30 July 2016
رقابت نقل و انتقالاتی دو تیم بزرگ پایتخت پیش از پایان لیگ پانزدهم کلید خورد و دو تیم سرخابی که با درآمد هنگفت ناشی از پیامک های مردم جیب شان پر شده بود، هنوز فصل به آخر نرسیده مذاکره برای جذب ستاره های سایر تیم ها را آغاز کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، این رقابت از ساعاتی بعد از سوت پایان هفته پایانی فصل گذشته استارت خورد و در ماجرای جذب وحید امیری و کاوه رضایی به اوج رسید؛ یعنی همان جایی که با پیوستن امیری به اردوگاه قرمز، موجی از اعتراض تا درب ورودی وزارتخانه از سوی چند هوادار استقلالی شکل گرفت تا وزارت ورزش و مدیران آن تحت فشار هماهنگ شده قرار گرفته و در نهایت ماجراهایی رقم بخورد که ستاره دوم یعنی رضایی نصیب اردوگاه آبی شود.

جنجال بزرگ فصل نقل و انتقالات اما نه امیری و نه رضایی ؛ بلکه کنعانی زادگان بود. بازیکن سرباز شده پرسپولیس که در ملوان بندرانزلی به تیم ملی هم راه یافت و قاعدتا پس از پایان دوران خدمتش به دلیل داشتن قرارداد شفاف می بایست در پرسپولیس می ماند.

بازی پشت پرده در ماجرای کنعانی/میلیون ها هوادار پرسپولیس سرکار بودند

این مدافع بلند قامت بعد از پایان خدمتش خود را به پرسپولیس معرفی می کند و برانکو ایوانکوویچ نیز در مصاحبه ای رسما به زوج سیدجلال حسینی و کنعانی در لیگ شانزدهم اشاره و تاکید می کند که با داشتن این دو بازیکن در قلب دفاع مشکلی با رفتن چند مهره سابق نخواهد داشت.

اما درست از اینجا به بعد سناریوی تازه ای شکل می گیرد. کنعانی که رسما بازیکن پرسپولیس بود با تماسی از سوی استقلالی ها مواجه می شود و به او گفته می شود که خیالش از بابت مدت باقیمانده قرارداد راحت باشد و می تواند بدون هیچ هراسی با استقلال قرارداد امضا کند!

کنعانی که در صورت ماندن در جمع سرخ ها باید همان مبلغ قرارداد سابق خود را دریافت می کرد که برای او بسیار ناچیز بود از فرصت استفاده کرده و با تکیه بر قول ابی ها زیر قرارداد استقلالی ها را امضا می کمند تا دستمزد قابل توجهی نصیبش شود.

با ثبت این قرارداد ، موج دعوا و درگیری لفظی بین هواداران دو تیم در تمرین ها و فضای مجازی شدت می گیرد و هواداران تیم فاتح در این غائله یعنی استقلالی ها برای همتایان پرسپولیسی خود کری می خوانند. این موضوع فشار طرفداران به باشگاه و طاهری را افزایش می دهد تا هرطوری شده ، کنعانی را به پرسپولیس برگرداند.

بازی پشت پرده در ماجرای کنعانی/میلیون ها هوادار پرسپولیس سرکار بودند

از اینجا به بعد بازی به شکل جالبی پیش می رود و در پرسپولیس چنددستگی پیش می آید. 

از سویی صحبت از توافق 400میلیون تومانی دو باشگاه دولتی مطرح می شود که در نوع خودش عجیب است چراکه در محاسبات مالی دولت، این پول از این جیب به آن جیب محسوب می شود و در واقع گردانندگان این سناریو می دانستند که عملا هیچ هزینه ای برای انتقال بزرگ انجام نداده اند ! از سویی دیگر انتشار خبر این تفاهم نشان دهنده محق بودن پرسپولیس بود چراکه بی جهت و برای بازیکنی گه هیچ قراردادی ندارد، حتی یک ریال هم داده نمی شود.

در این میان ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه هم وقت را مناسب دیده و با اظهارنظری عجیب برخلاف موضع علنی برانکو می گوید:«اصلا برانکو کنعانی را نمی خواست!» 
در ادامه این آشفته بازار مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم طی مصاحبه ای اعلام کرد که پرسپولیس با دریافت مبلغی از باشگاه استقلال رضایتنامه کنعانی را صادر می کند. و در نهایت طاهری در گفت و گویی از شکایت پرسپولیس برای گرفتن حق باشگاه و هواداران خبر می دهد.

بعد از اینهمه اظهارنظر ضدونقیض،سرانجام عبدالهی عضو کمیته استیناف اعلام می کند که هیچ شکایتی از باشگاه پرسپولیس در این ماجرا، دریافت نکرده اند!! 

این موضع گیری تیر خلاص بر قلب میلیون ها هوادار پرسپولیس بود که تازه بعد از هفته ها درگیری و جنجال و دریدن حنجره، با صدور کارت بازی مدافع جنجالی برای تیم رقیب متوجه شدند که سرکار بودند و در پشت پرده مدیران عالی با سران تیم رقیب که همگی منصوب یک مرجع دولتی هستند، بر سر این انتقال کاملا غیرقانونی و ذبح منافع پرسپولیس به توافق رسیده اند.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
پرسپولیس و استقلال عین سایپا و ایران خودرو هستند که یک عده مدیر دست نشانده دولتی و زیر مجموعه آنها ( پیشکسوتان) در حال بریز و بپاش های میلیاردی هستند و حسابی هم اوضاع خوبی دارند و این وسط یک عده به نام هوادار که خودشون هم نمیدونن چرا انقدر غیرتی هستند به تیم خودشون قرار دارند .
متاسفانه از این حس حتی بازیکنان این تیم ها هم دارند سواستفاده میکنند و هر جا به نفعشان باشه سریعا بقول خودشان افشاگری میکنند که البته جراتش را ندارند .
ما ایرانیها خودمون هم نمیدونیم چرا پرسپولیسی هستیم و یا استقلالی چون این دو تیم واقعا هیچ افتخار در خوری در این 30 40 ساله کسب نکردند و در حال حاضر حتی از مراحل اولیه مسابقات آسیایی هم بالا نمیروند و افتخارشان شده راهیابی به مرحله دوم و یا پلی آف که آنهم همیشه با باخت همراه بوده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار