بازدید 5253

هشدار درباره "نسل بعدی" تروریست‌های داعش

آژانسی اروپایی هشدار داد که فرزندان تروریست‌ها که در قلمروهای داعش در سوریه و عراق به سرمی‌برند در حال آموزش دیدن هستند.
کد خبر: ۶۱۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 30 July 2016
آژانسی اروپایی هشدار داد که فرزندان تروریست‌ها که در قلمروهای داعش در سوریه و عراق به سرمی‌برند در حال آموزش دیدن هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، آژانس اجرای قانون اروپا هشدار داد که فرزندان تروریست‌ها که در قلمروهای داعش در سوریه و عراق به سرمی‌برند، برای آنکه تبدیل به "نسل بعدی" تروریست‌ها شوند، آموزش می‌بینند.

گروه داعش استفاده از کودکان به عنوان شبه‌نظامی و بمب‌گذار را تبلیغ می‌کند. همچنین در نوارهای ویدیویی تبلیغاتی غیرانسانی خود تصاویری از کودکان از جمله یک کودک را به عنوان جلاد به نمایش می‌گذارد.

نگرانی‌هایی در خصوص پسران جوان که مجبور به عضویت در داعش هستند، در حال افزایش است. همچنین شمار کودکانی که مجبور به زندگی در قلمرو داعش می‌شوند یا از "جهاد نکاح" به دنیا آمده‌اند، نیز در حال ازدیاد است.

یوروپل در گزارش سالانه در خصوص تروریسم در اتحادیه اروپا گفت: کودکانی که در مناطق تحت حاکمیت داعش متولد می‌شوند، بسیار مایه نگرانی هستند.

در این گزارش آمده است: داعش در تبلیغات خود نشان داده که این خردسالان را آموزش می‌دهد تا تبدیل به نسل بعدی تروریست‌های خارجی شوند. آنها همچنین ممکن است در آینده تهدید امنیتی برای سایر اعضای داعش شوند.

بر اساس این گزارش، برخی از اعضای داعش که به کشور خود بازمی‌گردند با اقداماتی از قبیل جمع آوری کمک مالی، یارگیری و فعالیت‌های افراطی تهدیدی تروریستی دائمی برای اتحادیه اروپا هستند. این افراد همچنین الگویی برای افراط‌گرایان خشن در آینده خواهند بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان