بازدید 3436

حمله تازه مایلی به کی روش و مزدمیلیاردی اش

کد خبر: ۶۱۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 30 July 2016
سرمربی اسبق تیم ملی ایران در تازه ترین موج انتقادهایش از سرمربی فعلی تیم ملی می گوید: فکر نمی‌کنم حتی وقت داشته باشد در فیس‌بوکش هم در مورد تیم ملی ایران مطلب بنویسد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد مایلی‌کهن در مورد جدایی مازیار زارع و محمد نوری از ملوان و اینکه آنها را کنار گذاشته ، گفت: من آنها را کنار نگذاشتم، پیش از من هم 6-5 مربی دیگر هدایت ملوان را قبول نکرده بودند و هم آنها هم وقتی آمدند خبری از نوری و زارع نبود، من نمی‌خواستم در لیگ یک کار کنم، مشکل قلبی هم دارم، با این حال بازهم می‌گویم که این آقایان قبل از حضور من هم در ملوان نبودند، هرچند انتخاب بازیکن برعهده مربی است.

سرمربی تیم ملوان اظهار داشت: می‌گویند مایلی‌کهن وقتی تیم دارد دیگر صحبت نمی‌کند، من اکنون تیم‌دار شده‌ام، با این حال اگر نظرم را می‌گویم .بهرام افشارزاده را خیلی دوست دارم، سال‌ها ایشان رئیس من بوده اما فوتبال مقوله‌ای جداست. تیم‌های استقلال و پرسپولیس و چند تیم دیگر انگار به چاه نفت وصل شده‌اند و با یک سامانه پیامکی پول قلمبه به‌دست می‌آورند و قلمبه هم باید خرج کنند. برخی از رسانه‌ها هم در فصل نقل‌وانتقالات برخی بازیکنان را به انگلیس و آلمان و فرانسه به صورت صوری ترانسفر می‌کنند تا نرخ آنها را بالا ببرند.

وی در مورد انتخاب دستیارش در ملوان گفت: من دستیار ندارم، همکار دارم. من به یک جوان شایسته پیشنهاد داده‌ام که در ملوان حضور داشته باشد، ایمان عالمی مربی است که خواسته‌ام به ملوان بیاید.

سرمربی ملوان در مورد اینکه کی‌روش هم در فیس‌بوکش از حضور نکونام در تیم ملی به عنوان مربی خبر داده، گفت:  به نظر نمی‌رسد که کی‌روش حتی در فیس بوکش هم برای تیم ایران وقت داشته باشد، او پدرش مریض است و دو ماه است که به‌خاطر ناراحتی پدرش رفته و بعید است به چیزهای دیگر بتواند فکر کند، البته بعد از بازگشتش خیلی سریع حقوق ماهی دو میلیارد تومانی‌اش را مطالبه می‌کند، آن هم بابت عدم حضورش و کاری که نکرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی