بازدید 21199

از فرزندان خمینی یک کلام هم در تضعیف خامنه‌ای نخواهید شنید/خانواده امام(ره) پشتیبان رهبری است؛لطفی که رهبری به ما دارد،به هیچ کسی ندارد/ایرانی محکم‌تر از ایران اسلامی به رهبری سید علی خامنه‌ای نداشته ایم

هر وقت حاج حسن خمینی با رهبری جلسه دارند و چند نفر اطلاع پیدا می‌کنند و خبرها به آن‌سوی مرزها می‎رسد، بلافاصله بنگاه‌های شایعه‌پراکنی و غول تبلیغاتی غرب برنامه‌ریزی می‌کنند تا شاید به خیال پوچ خود بین رهبری و بیت امام(ره) فاصله ایجاد کنند.اعتراف می‌کنم حق امام(ره)، شهدا و رهبری را آنطور که شایسته است اداء نکرده‌ام،مجموعه بیت امام(ره) خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم عمل کنیم و نکردیم اما امام(ره) خود شاهد است که نخواستیم کم‌کاری کنیم و این حق آنچنان عظیم است که نمی‌توانیم از عهده آن برآییم.
کد خبر: ۶۱۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 30 July 2016
سید علی خمینی، فرزند سوم مرحوم حاج احمد آقا خمینی است.  روحانی جوانی که شروع دهه چهارم از حیات خود را شروع کرده و به تدریج حضور و ظهوری آشکارتری در حمایت از نظامی که دستاورد بزرگ جدش بوده را بیشتر کرده است. خمینی جوان این روزها از حق مردم در کنار حق نظام توامان یاد می کند. دو حقی که شاید توجه به این دو برای سیاستمدارانی که دل در گرو اسلام علوی دارند، بیش از پیش ضروری می نماید که امیر المومنین علی (ع) هم در توصیه های خود به مالک اشتر، بارها به این دو حق و رعایت آن توجه خاص داده اند.

به گزارش «تابناک» در خبری که فارس از حضور سید علی خمینی در قائم شهر مخابره کرده است، این توجه توامان وی به حق نظام و حق مردم برای چندمین بار آشکار تر شده است. وی در اجتماع مردم قاءم شهر گفته است که مسؤول باید حافظ اموال و آبروی مردم باشد و حق ندارد برای خود حقوق آنچنانی مقرر کند و آبروی مردم را بریزد چرا که نسبت به آن‌چیزی که در دست اوست، امین است.

نوه امام  برخورد مقام معظم رهبری در مقابله با فیش‌های نجومی بی‌نظیر و درس‌آموز دانسته و نظر ایشان مبنی بر اینکه حقوق‌های نجومی در واقع هجوم به ارزش‌هاست، را مورد توجه قرار داده است و در ادامه می گوید :

 «دشمن با دامن زدن بیش از اندازه به این فیش‌ها همه مسؤولان را متهم کرده و به‌دنبال ناامید کردن مردم است اما مقام معظم رهبری با تیزبینی صحه بر پاکدستی بسیاری از مدیران می‌گذارند و وعده برخورد با مفسدان را می‌دهند.بیشتر مسؤولان ما در نظام طبق فرمایش رهبری افراد پاکدستی هستند و مردم نباید خیال کنند که همه مسؤولان فیش‌های نجومی دارند. کاری به راست و چپ و دولت‌ها ندارم چرا که معتقدم در هر دولتی افراد خادم و خائن وجود دارند و باید کم کم شناسایی و غربال شوند و کم و بیش در همه جای دنیا وجود دارد اما در نظام اسلامی یک مورد هم زیاد است و باعث ناراحتی می‌شود».

خمینی جوان در سخنرانی خود در قائم شهر، به موضوع تلاش ها برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولان نظام از یک سو و کوشش برای جدایی مسولان از همدیگر از سویی دیگر نیز اشاره می کند و می گوید : 

«دشمنان در کار تبلیغات قوی هستند و از قدیم هم همینطور بودند، از اوایل انقلاب منتظر بودند تا اختلافات بزرگ شود تا از آن سوء استفاده کنند و ما به‌عنوان مسؤول طوری حرف نزنیم که مردم نسبت به نظام بدبین شوند چرا که این نظام و انقلاب حاصل خون شهداست.

 دشمنان ما نشسته‌اند که بین خانواده امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فاصله بیاندازند، هر وقت حاج حسن خمینی با رهبری جلسه دارند و چند نفر اطلاع پیدا می‌کنند و خبرها به آن‌سوی مرزها می‎رسد، بلافاصله بنگاه‌های شایعه‌پراکنی و غول تبلیغاتی غرب برنامه‌ریزی می‌کنند تا شاید به خیال پوچ خود بین رهبری و بیت امام(ره) فاصله ایجاد کنند. برخلاف نظر دشمنان نظام، ایرانی محکم‌تر از ایران اسلامی به رهبری سید علی خامنه‌ای نداشتیم.من تا به حال در منبری از برادرم سید حسن خمینی نام نبرده و حرفی نزده‌ام اما خبر دارم کسانی خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند و با اغراض سیاسی نیت‌شان این است ایشان را از رهبری جدا کنند اما بدانند که خانواده امام(ره) پشتیبان رهبری است و این لطفی که رهبری به ما دارد، به هیچ کسی ندارد. جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام (ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی یک کلام هم در تضعیف خامنه‌ای نخواهید شنید،در انتخابات خبرگان رهبری سید حسن را رد صلاحیت کردند اما عکس‌العمل ایشان چه بود که دشمنان را ناامید کرد؟ هرکس جای وی بود داد و بیداد می‌کرد اما با همه این اوصاف شما از زبان حاج حسن خمینی یک کلمه گلایه نشنیدید.».

سید علی خمینی، البته با تواضع و فروتنی،از نعمت بزرگ شمردن خود توسط مردم به خاطر انتساب به حضرت امام، به اجتماع مخاطبانش در قائمشهر می گوید و صادقانه می گوید که حق امام و رهبری آن گونه که باید ادا نشده است که شاید یکی از دلایل آن بزرگی حق امام است که بر عهده خانواده و دوستداران ایشان همچنان باقی مانده است. نوه امام راحل خود در این باره می گوید:

 «من خود را طلبه عادی می‌دانم که بر حسب خود درس خواندم و پیشرفت ظاهری من در حوزه از برکت وجودی امام(ره) است، 17 ساله بودم که از من خواسته شد در حوزه درس بگویم و من هم گفتم و پیشرفت کردم که اگر من نوه امام(ره) نبودم این‌ همه استقبال و توجه به من وجود نداشت و این یک توفیق الهی است که خدا به ما داد. وقتی خدا این توفیق را به من داد که نوه امام(ره) شدم و پدر شهیدی به‌واسطه این مقام مرا در آغوش خود می‌گیرد این هم برایم شیرین است و هم برایم مسؤولیت می‌آورد و باید قدم به قدمم را مراعات کرده و از منیت حرف نزنم و پایم را کج نگذارم چراکه اگر خدای ناکرده تخطی کنم آن دنیا امام راحل یقه‌ام را می‌گیرد. اعتراف می‌کنم حق امام(ره)، شهدا و رهبری را آنطور که شایسته است اداء نکرده‌ام، مجموعه بیت امام(ره) خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم عمل کنیم و نکردیم اما امام(ره) خود شاهد است که نخواستیم کم‌کاری کنیم و این حق آنچنان عظیم است که نمی‌توانیم از عهده آن برآییم».


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۲۰
ماشالله ولا حول ولا قوه الابالله
بسمه تعالی
درود وسلام بر آقای سید علی خمینی عزیز دامت برکاته که این گونه هوشمندانه وبا درایت سخن گفته اند حفظه الله تعالی
سلام
احسنت به این ذریه امام راحل (ره).
به راستی که خمینی وار سخن گفتی.
احسنت
سید علی با این صحبت هاش در مورد ارادتشون به آقا دلمون شاد کرد وانصافا ایشون همین جور عمل میکنند وارتباط خوبی با مقام عظمای ولایت دارند ولی ای کاش اخوی بزرگشون هم همین جوری عمل میکردند
آفرین ...... آفرین و مرحبا
درودبر فرزند خلف امام
خدا پدران بزرگوارتان را رحمت کند
خیلی سخنان زیبا و دلنشینی بود
واقعا شخصیت جامعی نشون دادند.
قاطعیت ، بصیرت و صلابت نوه حضرت امام (ره)در سخنرانی امروز در جمع مردم قائم شهر بمانند بیانات امام (ره)در جماران بود.درود بر بیت شریف امام(ره)
لاقل یک کم انصاف بخرج می دادید می نوشتید این سخنان در پانزدهمین سالگرد وفات عالم بزرگ وانقلابی ایت الله صالحی مازندرانی مطرح شده است
جنس صحبت های آقا سید علی خیلی شبیه آقا سید روح الله است .
به كوري چشم دشمنان انقلاب و نظام و ولايت فَقِيه اتحاد و اجماع بين رهبرى و بيت حضرت امام و مسؤلين نظام كامل است و به بركت خون شهيدان نظام مقدس جمهوري إسلامي ايران هر روز قويدر از ديروز عمل مي كند.
در ادامه خواستم يادآور شوم اين سخنان نوه عزيز امام به بركت برنامه سالگرد يكي از ياران انقلابي و عالم متقي و فَقِيه صالح حضرت آيت الله صالحي مازندراني در قائم شهر برگزار شد كه جا داشت يك كلمه حداقل به آن اشاره مي شد
بنده بعنوان فرزند شهيد و برادر دوشهيد كه خواننده هرروزه اخبار تابناك هستم اين توقع را دارم از اين عالم وارسته نامي برده شود
درود بر نوه امام که حرفهایش بوی ولایت و امام میدهد بوی وحدت و پشتیبانی از ولایت و شهدا دارد. آرزویمان این بود که کفار و منافقین نا امید شوند . درود خدا بر پیروان خمینی .
احسنت
بیان بدیهیات برای اشفته کردن خواب دشمن لازمه
درود و سلام خدا بر فرزندان امام و خداوند یار و نگهدار انها و رهبری فرزانه انقلاب باشد
خدا حفظت کند همینطور دشمن راناامید کنید
درود بر امام عزیز و یادگاران ارجمندشان.
بارك الله . ممنون.
آفرین به آن شیری که خورده ای روح مرحوم پدرت شاد و روح جدّت شاد باد ، آفرین بر تو ای علی کوچولوی قدیم ، خداوند توفیق روزافزون به شما و خانواده گرامیتان بدهد . خدا نگهدارت باد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار