بازدید 2012

نگاه مثبت شورای نگهبان به انتخابات الکترونیک

سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه نگاه شورای نگهبان از ابتدا به انتخابات الکترونیک مثبت بوده است، گفت: شورای نگهبان از انتخابات الکترونیک استقبال می‌کند.
کد خبر: ۶۱۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 30 July 2016
سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه نگاه شورای نگهبان از ابتدا به انتخابات الکترونیک مثبت بوده است، گفت: شورای نگهبان از انتخابات الکترونیک استقبال می‌کند.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ارسال نامه‌ای از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان مبنی بر کارشناسی انتخابات الکترونیک، گفت: نامه‌ای که از وزارت کشور به شورای نگهبان ارسال شده، نامه تقاضای برگزاری جلسات کارشناسی بین کارشناسان وزارت کشور و شورای نگهبان در رابطه با بحث انتخابات الکترونیک است و چیز دیگری مطرح نکرده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: این کار هم اکنون در دستور کار معاونت اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان قرار گرفته است. امیدواریم این جلسات هرچه زودتر برگزار شود و بتوانیم نتیجه نهایی را هم اعلام کنیم.

کدخدایی در رابطه با نگاه شورای نگهبان به انتخابات الکترونیک، اظهار کرد: نگاه شورای نگهبان از ابتدا به انتخابات الکترونیک مثبت بوده است. آمادگی کامل هم در این زمینه داشته است و دارد. شورای نگهبان سال‌ها قبل از وزارت کشور، بحث الکترونیک را در تجمیع آراء انجام داده است اما برگزاری انتخابات الکترونیک مستلزم پیش‌بینی زیرساخت‌ها، اصلاح قوانین و مقدمات دیگری است که متأسفانه اینها در گذشته محقق نشده بود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان از انتخابات الکترونیک استقبال می‌کند. افزود: امیدواریم که هرچه زودتر این امکانات و اقدامات اولیه آماده شود، قوانین اصلاح و زیرساخت‌ها فراهم شود و بتوانیم هرچه زودتر انتخابات الکترونیک را داشته باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر