بازدید 4224

دولت تولید را سودمند کند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی مشکلات اقتصادی کشورمان حل می‌شود که سیاست‌گذاری‌های دولت در راستای سودمند کردن بخش تولید باشد.
کد خبر: ۶۱۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 30 July 2016
"احمد علیرضا بیگی" مشکلات اقتصادی را اصلی‌ترین درد جامعه دانست و اظهار کرد: مشکلات استان ما تابعی از مشکلات کشور است و اگر در سطح ملی راه چاره خوبی اندیشیده شود، به تبع آن مشکلات استان ما هم مرتفع می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: عمده مشکل واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی به رکود اقتصادی حاکم در کشور بر می‌گردد، اگر در بازار ما گردش وجود داشته باشد، خود مردم کارشان را بلد هستند.

بیگی خاطرنشان کرد: سیاست دولت و مجلس باید به نحوی شود که تولید همراه با منفعت باشد که نخستین راهکار در این زمینه کاهش هزینه‌های تولید است، در این صورت کالاهای داخلی کیفیت‌شان ارتقاء یافته و امکان رقابت با مشابه خارجی را خواهند داشت، همچنین دولت باید بار سنگین مالیات را از دوش تولیدکنندگان بر دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای سر و سامان گرفتن اقتصاد کشور، دولت باید به طور جدی با موضوع قاچاق مبارزه کند و راه چاره هم تعریف سیاست‌های پولی به شکلی که قاچاق به صرفه نباشد.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید تشریفات و هزینه‌ها را کم کنند، گفت: حقوق‌های نجومی باعث آزردگی خاطر و اعتماد سوزی مردم نسبت به کارکردهای دستگاه‌های مختلف نظام شده است اما در این بین نوع برخوردها با این موضوع متین بوده است؟ آیا به مطالبه مردم پاسخ داده شد؟ با عذرخواهی و اظهار شرمندگی قضیه تمام است؟ حقوق های نجومی در اثر فقدان نظارت توسط مجلس و دولت به وجود آمده است.

 بیگی تأکید کرد: امروزه به برکت برجام در صادرات مشکل نداریم، با این حال انبارهای ما پر از کالا شده‌اند که اصلی ترین دلیل صادر نشدن محصولات‌مان کیفیت پایین آن‌ها و عدم توانایی برای رقابت با محصولات مشابه خارجی است. مجلس باید به عنوان ریل گذار قطار دولت، شفافیت در موضوعات اقتصادی را از دولت مطالبه کند.

وی تصریح کرد:  ضرورت دارد به مزیت‌های اقتصادی کشور و استان توجه کرده و آن‌ها را رونق دهیم، در این صورت می‌توانیم از زیرساخت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: باید مجلس از حقوق مردم همچون حقوق معلمان، مشمولان تأمین اجتماعی و ... دفاع کند، این اختلاف دریافتی‌ها  آفت است که مجلس می‌تواند در این زمینه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و به طور جدی به مسئله ورود کند.

وی در پایان با اشاره به هماهنگی و انسجام نمایندگان استان، خاطرنشان کرد: با این اتفاق نظر و ترکیب نمایندگان، می‌توانیم همچون گذشته در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار