بازدید 17643

کمبود زیر ساخت‌ها مانعی برای انتخابات الکترونیکی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است که در هر دو انتخابات پیش‌رو بتوانیم انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم ، زیرا حساسیت ها بالا و زیر ساخت ها اندک است.
کد خبر: ۶۱۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 30 July 2016
اصغر سلیمی به گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لزوم اصلاح قانون انتخابات با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال آینده، اظهار داشت: قانون انتخابات فعلی از گذشته دارای اشکالاتی بوده که همواره بنا بر ضرورت اصلاحیه‌هایی بر آن وارد شده ‌است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قانون فعلی پس از تصویب به هنگام اجرا مشکلاتی را ایجاد کرد که در همان زمان‌ها اصلاحات لازم بر آن انجام شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی متذکر شد: سعی ما بر این است که اشکالات موجود در قانون انتخابات را در فرصت باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اصلاح کنیم تا در جریان برگزاری انتخابات با مشکل مواجه نشویم.

سلیمی ادامه داد: بعید است که در هر دو انتخابات پیش رو بتوانیم انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم ، زیرا حساسیت ها بالا و زیر ساخت ها اندک است.

وی افزود: با توجه به اینکه حساسیت های محلی بر روی انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات شوراها کمتر است، می‌توان تنها انتخابات ریاست جمهوری را له صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی پایه‌ای می‌شود برای آینده تا در صورت نتایج مثبت در سایر انتخابات نیز از این روش استفاده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی