بازدید 2862

سرازیر شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از سراریز شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه، گفت: این فاضلاب ها متعلق به شبکه های صنعتی بوده و با مواد شیمیایی آمیخته شده و وارد دریاچه ارومیه می شود.
کد خبر: ۶۰۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 28 July 2016
نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره سرازیر شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه، افزود: متاسفانه این فاضلاب ها برخلاف برخی ادعاها بدون تصفیه کامل وارد دریاچه ارومیه می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این فاضلاب ها متعلق به شبکه های صنعتی بوده و با مواد شیمیایی آمیخته شده و وارد دریاچه ارومیه می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، درباره پیگیری نمایندگان ارومیه نسبت به سرازیر شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه، تصریح کرد: تاکنون جلسات مختلفی برگزار کردیم تا مانع از وارد شدن فاضلاب برخی کارخانه ها به دریاچه ارومیه شویم.

وی تاکید کرد: این پساب ها تصفیه نمی شود و همین معضل باعث ناراحتی و نارضایتی مردم ارومیه شده است این درحالی است که وزیر نیرو اصلا توجهی به آن ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه ورود فاضلاب تصفیه نشده به دریاچه ارومیه موضوعی بود که از سوی مسئولان بهداشت ودرمان و اداره کل حفاظت محیط زیست تایید شده اما به آن توجهی نمی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل