بازدید 11333
۴

قتل همسر و دختر با ضربه‌های تبر

مرد خشمگین با حمله به اعضای خانواده‌اش، همسر و دخترش را با ضربه‌های تبر کشت.
کد خبر: ۶۰۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 28 July 2016
مرد خشمگین با حمله به اعضای خانواده‌اش، همسر و دخترش را با ضربه‌های تبر کشت.

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه صدای فریاد و کمک‌خواهی از خانه مردی در یکی از محله‌های شهرستان آق‌قلا در استان گلستان سکوت محله را شکست. همسایه‌ها سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمده و مشاهده کردند دو دختر همسایه‌شان بشدت گریه می‌کنند. آنها به همسایه‌ها گفتند پدرشان با تبر قصد جان آنها و دیگر اعضای خانواده را داشته که موفق به فرارشده‌اند، اما مادر 51 ساله و خواهر 28 ساله‌شان در خانه گرفتارشده‌اند.

یکی از اهالی با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. ماموران با حضور در آنجا با اخطار به مرد صاحبخانه از او خواستند همسر و دخترش را رها کند و تسلیم شود، اما از او خبری نشد. ماموران زمانی که به حیاط این خانه پا گذاشتند، با جسد مادر و دختر که با تبر به قتل رسیده بودند، روبه‌رو شدند. ماموران وارد ساختمان شده و مرد خانواده را با لباس‌های خون‌آلود در اتاق خانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان آق‌قلا منتقل کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به افسر تحقیق گفت: نمی‌دانم امروز چه شد که این چنین دیوانه‌وار به جان اعضای خانواده‌ام افتادم. خشم و عصبانیت باعث شد متوجه کارم نشوم. باورم نمی‌شود با دستان خودم جان همسر و دخترم را گرفتم. دخترانم افسردگی داشته و پریشان حال بودند، همسرم که گمان می‌کرد آنها طلسم شده‌اند، برای بهبود حالشان نزد رمال رفته بود و چند بار هم آنها را برده و برای درمانشان نسخه‌هایی گرفته بود، اما این نسخه‌ها فایده‌ای نداشت و حال فرزندانم را خوب نکرد. امروز از او خواستم دیگر این کارها را نکند و بر سر همین موضوع با هم دعوایمان شد. کنترل رفتارم را ازدست دادم و دیوانه‌وار با تبر به جان همه اعضای خانواده افتادم. آن دو را کشتم و قصد کشتن دو دختر دیگرم را داشتم که دستگیر شدم.

سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا در این‌باره گفت: با اعتراف متهم به قتل همسر و دخترش، وی روانه زندان شد. قرار است متهم به پزشکی قانونی منتقل شود تا سلامت روانی‌اش در زمان ارتکاب این جنایت بررسی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۴
نمی‌دانم امروز چه شد که این چنین دیوانه‌وار به جان اعضای خانواده‌ام افتادم. خشم و عصبانیت باعث شد متوجه کارم نشوم!!!!!!!
نمیدونی چی شد زن وبچه ت رو کشتی ؟!!!
سلامتی روانی هم مگه داره؟ با این دیوونه بازیا معلومه خودش باعث افسردگی بچه هاش شده بوده. خدا آخر عاقبت زندگی منم با یه دختر به خیر کنه. آدم وقتی چاره ای نداره انقدر باید بمونه تا یه همچین اتفاقی بیفته...؟؟؟
از دست کارهای تو افسرده شدن
با وجود پدری مثل تو معلومه بچه هات افسردگی میگیرن...یه کم خودتو درست میکردی نه اینکه به زنت گیر بدی روانی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی