بازدید 3174
خطر سیل و آبگرفتگی در مناطق بارانی

آخر هفته بارانی برای سواحل خزر و شرق کشور

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه هوای سواحل دریای خزر، شمال کشور و شرق کشور بارانی خواهد بود، گفت: احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر عمومی در نقاط بارانی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 27 July 2016
مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه هوای سواحل دریای خزر، شمال کشور و شرق کشور بارانی خواهد بود، گفت: احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر عمومی در نقاط بارانی پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در سه روز آینده اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که رشد ابر، بارش باران، رعدوبرق و وزش باد برای سواحل دریای خزر داشته باشیم؛ این وضعیت برای شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارشهای در 24 ساعت آینده به‌ تدریج در مناطق استان خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و گیلان است که رفته‌رفته استانهای گلستان و شمال استان سمنان را نیز در برمی‌گیرد.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: در سه روز آینده ساکنان مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و شرق فارس نیز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را تجربه خواهند کرد؛ دریای عمان هم در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود.

وظیفه همچنین به ساکنان مناطق شمال شرقی، شرقی و شمال کشور که در معرض شدت بارشها قرار دارند توصیه کرد که مراقب خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها باشند و تمهیدات لازم در این رابطه اندیشیده شود.

وی دمای هوای امروز تهران را در گرمترین زمان 38 درجه بالای صفر دانست و گفت: در دو روز آینده دمای هوای استان تهران با توجه به برخی بارندگیها در کشور کمی کاسته خواهد شد و به 37 درجه بالای صفر می‌رسد.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گرمترین مرکز استان را اهواز با 48 درجه بالای صفر خواند و تصریح کرد: دمای هوای اهواز نیز در دو روز آینده تا یک درجه کاهش پیدا می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار