بازدید 3683
۱
برای دومین روز متوالی

قیمت‌های تسویه بازارآتی سکه افزایش یافت

امروز به طور کلی شاهد معلملات کم حجم تری نسبت به دیروز بودیم اما شیب افزایش قیمت های تسویه در همه قراردادها نسبت به دیروز بیشتر بود که مهمترین عامل افزایش قیمت اونس طلا جهانی بود.
کد خبر: ۶۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 27 July 2016
امروز به طور کلی شاهد معلملات کم حجم تری نسبت به دیروز بودیم اما شیب افزایش قیمت های تسویه در همه قراردادها  نسبت به دیروز بیشتر بود که مهمترین عامل افزایش قیمت اونس طلا جهانی بود.
به گزارش خبرنگار تابناک اقتصادی، در پایان معاملات بازار آتی سکه در روز چهار شنبه 06/05/1395 امروز همانند روز کاری قبل، شاهد افزایش قیمت های تسویه در همه سررسیدها بودیم. ا حجم قراردادهای آتی سکه در بازار امروز نسبت به دیروز کمتر بود.مهمترین دلیل افزایش قیمت های تسویه در همه سررسیدها در بازار امروز افزایش قیمت اونس جهانی به 1327 دلار بود البته قیمت نقدی سکه در بازار آزاد 10950000 ریال معامله شد که نسبت به روز ققبل با افزایش 50000ریالی مواجه شد. قیمت دلار بازار آزاد امروز تقریبا ثابت بود.

در جدول زیر خلاصه ای از گزارش معاملات بازار آتی سکه در پنجمین روز کاری در هفته جاری نشان داده شده است. لازم به ذکر است که الان وجه تضمین 11500000 ریال می باشد که اهرم بازار حدود 10 می باشد.

قیمت‌های تسویه بازارآتی سکه  افزایش یافت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پس می گویند تورم کم شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر