بازدید 5599
گزارش

برگ زرینی دیگر بر افتخارات وزارت ورزش؛تأیید یک «منافق» در انتخابات فدراسیون کاراته؟!

استعلام های صورت گرفته توسط حراست این وزارتخانه تأیید نموده است که این شخص جزو منافقین بوده است اما حراست وزارتخانه بدون هیچ توجهی وی را مورد تأیید قرار داده است تا در این عرصه رقابت کند.
کد خبر: ۶۰۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 27 July 2016
انتخابات فدراسیون کاراته ۱۱ مرداد با حضور یک منافق برگزار می‌شود!

به گزارش تابناک ورزشی،  پایگاه خبری شهدای ایران نوشت؛ برابر خبر واصله اقای « م.آ » عضو سابق گروهک منافقین و از فعالان این قشر معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی که در اوایل انقلاب به علت اقدام برای براندازی نظام و ایجاد نفاق بازداشت و روانه زندان شد، به لطف وزارت ورزش و جوانان و نادیده گرفتن فعالیت های ضد انقلابی و ریختن خون جوانان این مرز و بوم ، از سوی حراست وزارت ورزش تاییدیه لازم جهت شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته را اخذ نموده است.

گفتنی است استعلام های صورت گرفته توسط حراست این وزارتخانه تأیید نموده است که به وی جزء منافقین بوده است اما حراست وزارت ورزش بدون هیچ توجهی وی را مورد تأیید قرار داده است.

امام خمینی (ره) درباره استفاده از منافقین در دستگاه های اجرایی فرموده اند: منافقین و خوارج را درست بشناسید: کسانی با تمسّکِ ظاهر به دین، با تمسّک به آیات قرآن، حفظ کردن قرآن، حفظ کردن نهج البلاغه (البته آن روز فقط قرآن بود؛ ولی در دوره های بعد، هر چه که مصلحت باشد و ظاهر دینی آنها را حفظ کند) به برخی از امور دینی ظاهراً اعتقاد داشتند؛ اما با آن لُبّ و اساس دین مخالفت می کردند و روی این حرف تعصّب داشتند. دم از خدا می زدند؛ اما نوکری حلقه به گوش شیطان را داشتند. دیدید که منافقین یک روز آن طور ادّعاهایی داشتند؛ بعد هم وقتی لازم شد، برای مبارزه با انقلاب و امام و نظام جمهوری اسلامی، با امریکا و صهیونیستها و صدّام و با هر کس دیگر حاضر بودند کار کنند و نوکریشان را انجام دهند! خوارج، این طور موجوداتی بودند.

حال به واقع جای پرسش این سوال از مسئولان مربوط وجود دارد که در برابر این بی قانونی که در آیین نامه های مربوط به شرایط کاندیداهای ریاست فدراسیون ها توجه ویژه ای به آن شده و مواردی مبنی برعدم داشتن سوءپیشینه کیفری و عدم حضور این افراد در جایگاه مدیران رده اول چگونه یک فرد برغم اسناد در این عرصه و تا این مرحله حاضر می شود؟!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان