بازدید 10889

پیشنهاد شب کار شدن ادارات برخی از استان‌ها

استاندار ایلام گفت: به مسئولان دولت پیشنهاد داده ایم تا ادارات برخی استان های کشور در ایام تابستان در شب ها فعالیت کنند.
کد خبر: ۶۰۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 27 July 2016
استاندار ایلام گفت: به مسئولان دولت پیشنهاد داده ایم تا ادارات برخی استان های کشور در ایام تابستان در شب ها فعالیت کنند.

به گزارش میزان محمدرضا مروارید گفت: در شرایطی که سازمان هواشناسی طی اخطارهای مکرر هشدار داده که احتمال گرما زدگی شدید افراد در استان های ایلام و خوزستان وجود دارد اما مردم ایلام با شرایط حال حاضر خود به خوبی کنار آمده اند.

وی افزود: خوشبختانه طی دو روز گذشته دمای هوا دو تا سه درجه کاهش داشته و مردم وضعیت بهتری را تجربه می کنند.

استاندار ایلام با اشاره به شرایط دشوار این استان قبل از انقلاب خاطر نشان کرد:‌ در مناطقی از استان ایلام از جمله مهران و دهلران، مردم قبل از انقلاب حتی کولر نیز نداشتند و در دمای هوای بالای 50 درجه شرایط بسیار دشواری را پشت سر می گذاشتند.

مروارید در خصوص اختلاف نظر مسئولان در رابطه با تعطیلی ادارات تصریح کرد: اینکه گفته می شود در دمای بالای 50 درجه ادارات باید تعطیل شوند موضوعی است که مسئولان هنوز بر سر آن به اتفاق نظر نرسیده اند.

وی ادامه داد: ما به فرمانداری ایلام نیز اعلام کرده ایم که در شرایط نامساعد جوی و گرمای شدید هوا، آمادگی تعطیلی ادارات را داریم و نمی خواهیم مردم بیش از این با مشکل مواجه شوند.

استاندار ایلام از ارائه پیشنهادی به هیئت دولت مبنی بر شب کار شدن ادارات استان ایلام و برخی شهرهای جنوبی کشور از جمله اهواز در سه ماه تابستان خبر داد و خاطر نشان کرد: پیشنهادی را به مسئولان ارائه کرده ایم و از آنها درخواست شده ادارات استان هایی که مردم آنها با گرمای شدید هوا در ایام تابستان مواجه هستند شب کار شوند.

مروارید تاکید کرد: در این پیشنهاد مطرح شده که ادارات دولتی در ایام تابستان از شش بعد از ظهر تا 10 شب فعالیت کرده و امیدوار هستیم این طرح در سال آینده اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ادارات استان ایلام در ایام گرم سال بسیار خلوت هستند، گفت: به دلیل گرمای شدید هوا مردم ترجیح می دهند کارهای خود را به زمان دیگری موکول کرده و اگر ادارات شب کار شوند مردم نیز می توانند بهتر از قبل به امور خود رسیدگی کرده و فعالیت های اداری شان را پیش ببرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۳
خیلی عالیه
پاسخ ها
انسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
اونایی که دو شغله هستن بدبخت میشن
مثل من
این پیشنهاد بسیار نسنجیده هستش فکر زنان کارمند را نکردید؟ در کنار ادارات باید مهد کودک ها و بسیاری از خدمات رفاهی هم در شبها فعال باشد. ولی قطعا در این پیشنهاد هیچ فاکتور دیگری دیده نشده
تکلیف ارباب رجوع چی میشه
عالیه
یعنی شب کاری کنن؟
این کارمندا که به هر حال کار نمیکنند بگین همون شبها بیان تو اداره بخوابن اقلا دیگه هی پا نمیشن برن صبحانه و چای و ... مردم هم که شبها خوابن مزاحمشون نمیشن.
اینو میکن یه فکر بکر و اساسی
اونوقت تعامل با بقیه استان ها چطور انجام میشه
مگه هر کی هر کی
نمیشه
فکرشو بکن الان کار مفید روزانه حدود بیست دقیقه است شبها چه خواهد شد.؟
دوست عزیز تازه یک مطلبی را فراموش کردی پیشنهاد میشود حق شبکاری هم برایشان در نظر بگیرند تا خدا نکرده حقشان ضایع نشه .
گرمترين دماي هوا در تمامي نقاط ايران در تابستان بين ساعات 1 تا 5 بعدازظهر هست. از ساعت 5 بعدازظهر درسته كه دما رو به كاهش ميذاره اما خيلي هم تفاوتي با ساعات اوج گرما خصوصا" در مناطق گرمسيري مثل خوزستان و ايلام نداره. درواقع بين اين ساعات پيشنهادي دماي هوا برابر با دماي هوا در ساعات10صبح الي 2بعدازظهر هست و خيلي هم مناسب نيست و مسئولين اين نكته مهم رو بايد مورد توجه قرار بدن.
بعد برای ارتباط با ادارات سایر مناطق کشور و ارباب رجوع و بانک و ... چه میکینید؟
یعنی این همه که در مورد خواب شب گفته اند چرت.شب اگر نخوابی مغز کوچک میشه و بعد هزار درد بی درمان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی