بازدید 2971

هفته اول لیگ برتر/تقسیم غنائم بین گسترش و پیکان

هفته اول شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران پیگیری شد.
کد خبر: ۶۰۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 26 July 2016
در چارچوب هفته اول شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (سه‌شنبه) یک دیدار در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بین دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان به قضاوت پیام حیدری برگزار شد که در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی، این دیدار در نیمه اول با فشار تیم میزبان همراه بود، اما بی‌دقتی مهاجمان گسترش فولاد مانع از آن شد تا آبی‌پوشان تبریزی به گل برسند. نیمه اول با تساوی بدون گل طرفین به اتمام رسید در حالی که پیکان در این نیمه بیشتر حالت تدافعی به خود گرفته بود.

در نیمه دوم شرایط دچار تغییر شد و این پیکان بود که حملات خود روی دروازه میزبان را طراحی کرد، ولی این تیم نیز در زمان حمله زهردار ظاهر نشد تا از حدود دقیقه 60، بازی به تعادل کشیده شود. گسترشی‌ها که عطش بیشتری برای پیروزی از خود نشان می‌دادند، دو فرصت بسیار خوب دیگر را در ادامه بازی از دست دادند تا این بازی نه‌چندان زیبا با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

گفتنی است لئون هاراپتیان،‌ حامد شیری و سیاوش یزدانی از پیکان و داریوش شجاعیان و محمدرضا خلعتبری از گسترش فولاد از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

روز گذشته نیز سه بازی از چهار دیدار ابتدایی هفته اول لیگ شانزدهم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار