بازدید 53645
۴
بسته خبری «تابناک»؛

رهبر انقلاب به ظریف چه گفتند؟/ نظر آیت‌الله جنتی درباره معمای شاه/ جنجال سانسور سیگار آیت‌الله طالقانی/ علت غیبت فریدون از زبان سخنگوی دولت/ حقوق وزیر نفت چقدر است؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«پای دو زن در پرونده فساد بانکی»،«دلایل ناطق نوری برای دفاع ایران در سوریه»،«ورود ناصرخسرویی‌ها به شرکت‌های دارویی!»،«تصویر جنجال ساز منتسب به سرافراز و شهرزاد میرقلی‌خان»،« و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۰۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 26 July 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


ردپای دو زن در پرونده فساد بانکی 
شنیده ها حکایت از حضور 2 زن در پرونده فساد بزرگ بانکی دارد. این افراد برای عملیات انتقال پول توسط مفسدان حاضر در پرونده انتخاب شده بودند. یکی از این متهمان که هم اکنون متواری است، خانمی هندی می باشد که 250 میلیارد تومان پول را از افراد حاضر در پرونده فساد بزرگ بانکی دریافت کرده و تاکنون این پول را پس نداده است. متهم خانم دیگری هم که در این پرونده حضور دارد همسر یکی از بدهکاران بزرگ بانکی می باشد که وی نیز 350 میلیارد تومان از اموال بیت المال را گرفته و هم اکنون متواری است. در این پرونده در نخستین گام، علی رستگار سرخه ای مدیرعامل معزول بانک ملت و معاون بین الملل وی در این بانک از سوی سپاه دستگیر شدند. ضمن آنکه طبق اعلام سخنگوی دستگاه قضا علاوه بر رستگار سرخه و معاونش، 2 نفر دیگر هم بازداشت هستند و عده دیگری نیز تحت تعقیبند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.


هزینه لباس و آرایش بازیگران را چه کسانی می‎دهند؟

الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون، تازه ترین پست خود را به برخی ابهامات در خصوص هزینه لباس و آرایش هنرمندان برای حضور در این جشن اختصاص داده است:
 

  
 حقوق وزیر نفت چقدر است؟

وزیر نفت با بیان این که تعداد افرادی که در صنعت نفت حقوقشان بر اساس مصوبه هیئت وزیران محدود شده است به زحمت به ١٢٠ نفر می رسد، میزان حقوق دریافتی خود را حدود ١٠ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان نیز براساس همین مصوبه قرار است کاهش پیدا کند.بیژن زنگنه درباره فیشهای حقوقی کارکنان صنعت نفت و کاهش سطح حقوقها آنها اظهار داشت: ما نمی خواهیم سطح حقوق کسی را پایین بیاوریم اما یک سقف حقوقی از سوی دولت برای حقوقهایی که فکر می کردند زیاد است، ابلاغ شد. وی با بیان این که، این سقف در مناطق نفتخیز جنوب کشور و تهران بصورت متفاوت تعیین شده است، یادآور شد: سقف خالص دریافتی تصویب شده برای تهران ١٩ میلیون تومان است که این رقم برای جنوب ٢٤ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان یعنی ٣٠ درصد بیشتر است.شانا این خبر را منتشر کرد.

 
کنایه توئیتری محسن رضایی به سعودی‌ها

ما قلوب مردم را فتح می‌کنیم، ملک سلمان بمباران می‌کند 
 
 
دلایل ناطق نوری برای دفاع ایران در سوریه

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در همایش "نمازجمعه قرارگاه بصیرت و اخلاق" که به مناسبت ۵ مرداد -سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور- در دانشکده علوم و فنون دریایی جوادالائمه(ع) چالوس برگزار شد با اشاره به وجه تسمیه نماز جمعه، گفت: در تاریخ اسلام اولین گروه از مسلمانان که این روز را جمعه نامیدند از گروه انصار بودند. وی دفاع از سوریه را دفاع از خود و منافع ملی ایران دانست و اظهار کرد: اسراییل و صهیونیست با حمایت امریکا و غیر امریکائی ها و جناح مسیحیت صهیونیست که تلفیقی از مسیحیت و یهود است  سعی دارد تا آن را نژاد برتر جلوه دهند تا کل جهان را در اختیار بگیرند و زمینه را برای امدن مسیح آماده کنند که این همان گروه افراطی ها هستند. رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری  ادامه داد: اگر ما سکوت می کردیم و سوریه در تصرف قرار می گرفت و به دنبال آن مسیر برای آمدن پشت مرز ایران فراهم می شد، ما قائلیم که خط مقدم ما فلسطینی ها هستند و اگر حمایت کنیم اسرائیل در جای خود می ماند.ناطق نوری  لبنان و سوریه را خاکریز دوم و سوم ایران دانست و گفت: هوشمندی و درایت رهبری سبب شد تا مردانه ایستادگی کنیم از سویی این ملت بیدار و هوشیار بوده و پای آرمان های خود ایستاده است.وی با تاکید بر پرهیز از ایجاد اختلاف و یاس در جوانان خاطرنشان کرد: این انقلاب و کشور و ملت با وحدت و همدلی و همزبانی حفظ می شود. در پایان از خانواده های ۴ تن از شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت چالوس تقدیر و از تمبر همایش ۵ مرداد نیز رونمایی شد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 
 اعتراض اصلاح طلبان در پی تودیع یک فرماندار

در پی تودیع ناگهانی فرماندار اصلاح طلب و محبوب شهرستان مرند، احزاب و تشکل ها اصلاح طلب این شهرستان با صدور بیانیه ضمن حمایت و قدردانی از عملکرد فوق العاده  وی  ، نسبت به کنار رفتن وی  اظهار نارضایتی کردند. در همین راستا حزب اتحاد ملت منطقه هم بیانیه‌ای اعتراضی خطاب به مسئولان امر صادر کرده است. پایگاه خبری تدبیر و امید این خبر را منتشر کرد.
 

کنایه یک کارگردان به روزنامه اصولگرا
محمد رحمانیان کارگردان نمایش «مجلس ضربت زدن» در پاسخ به نقدهای مطرح شده از سوی برخی تئاتری ها درباره اجرا در سالن های دولتی با وجود اعتراض های مدام توضیح داد:«باید بگویم در حال حاضر ممنوعیتی ندارم. یش از این توضیح داده ام از سال 60 که کارم را به صورت حرفه ای در تئاتر شروع کردم تا امروز حدود 15 سال با ممنوعیت مواجه بودم.از سال 61 تا 63 بعد از اجرای نمایش سرود سرخ برادری به مدت دوسال اجازه کار نداشتم. اما بین سالهای 63 تا 67 نمایش‌های بسیاری ازجمله «عروسک‌ها و دلقک‌ها»، «گزارش محرمانه اکتاویووالدز» و «شب یهودا» را به عنوان نویسنده روی صحنه داشتم.» محمد رحمانیان گفت: من دوره‌های ممنوعیت خود را پشت سر گذاشته‌ام و صدای اعتراضم را هم از همین سالن‌های دولتی به گوش مردم می‌رسانم. ن مثل هر کارگردان دیگری اجازه دارم از سالن‌های دولتی استفاده کنم. درنتیجه حرف‌های این منتقدان بی‌معنی است و دلیلی برای عدم اعتراض نمی‌بینم. جالب این است مدیران فرهنگی مشکلی با این موضوع ندارند و نمی‌دانم چرا عده­ دیگری کاسه­ داغ تر از آش می‌شوند؟ به هر حال من گوشم از این حرف‌ها پر است.» خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.
 

علی کریمی لباس المپیکی ها را انتخاب کرد!

جادوگر با انتشار یک تصویر نشان داد چه لباسی را برای المپیکی ها می پسندد.این روزها بحث درباره لباس های ورزشکاران ایران در المپیک بالا گرفته است. لباس های طراحی شده از نظر هیچکس زیبا نیست. در این بین خیلی ها پیشنهاد داده اند و بعضی طراح ها هم طرح هایشان را ارایه داده اند. در این بین علی کریمی هم با انتشار تصویری از یکی از طرح ها، اعلام کرد چنین لباس هایی مورد تائیدش است:

رهبر انقلاب به ظریف چه گفت؟/ نظر آیت‌الله جنتی درباره معمای شاه/ جنجال سانسور سیگار آیت‌الله طالقانی/ علت غیبت فریدون از زبان سخنگوی دولت/ حقوق وزیر نفت چقدر است؟
ادعایی درباره فساد یک سایت پربیننده ورزشی
یک سایت خبری، در میان خبرهایی از حواشی ورزش کشور، مدعی شد که یکی از سایت‌های پرمخاطب ورزشی، عامل تبانی و فساد در فوتبال است.«مشرق‌نیوز» ادعا کرده است: یک سایت پربیننده ورزشی که ابهاماتی درباره نحوه پیدایش و شهرتش نیز وجود دارد، مدت‌هاست به سرپل فساد و تبانی در فوتبال ایران تبدیل شده است.این سایت به پایگاه دلال‌های بدنام فوتبال تبدیل شده و عملاً به باج‌گیری و حق‌السکوت گرفتن مشغول است.همچنین ادعا شده است: یکی از دلال‌های فوتبال نیز عامل ارتباط‌گیری و وصل کردن بازیکنان و مربیان به این سایت پرمخاطب است.این سایت خبری در ادامه گزارش خود از حواشی ورزش، باز هم بدون اشاره به نام یه مربی، آورده است: یک مربی فوتبال که سابقه منشوری دارد، از وضعیت بی‌ثبات مدیریتی تیمش که در لیگ برتر حضور دارد، نهایت بهره را برده و مبالغ کلانی را از بازیکنان دریافت کرده است.این خبر در ادامه مدعی شده است: وی که به تبانی و اخاذی مشهور است، یک سرمربی را که به ظاهر فردی اخلاقی و سالم است، به عنوان پوشش در رأس کار قرار داده و به بهانه‌های مختلف وجوهی را اخذ کرده‌اند. این شخص همواره در نقش مربی در لیگ دسته اول و لیگ برتر به کسب درآمدهای نامشروع مشغول بوده است.


اعتراض الله‌کرم به دولت و انقلابیون، بخاطر کشمیر

رئیس پیشین انصار حزب‌الله، نحوه واکنش نیروهای انقلابی ایران در حمایت از مسلمانان کشمیری را ناشی از تردید و غفلت دانست و توصیه دولت در این زمینه را بی‌ارزش خواند.
حسین الله‌کرم در یادداشتی در خصوص حوادث کشمیر نوشت: در حمله ارتش هند به مسلمانان کشمیر که به شهادت و مجروحیت بیش از ٣٠٠٠ نفر منجر شد:

١- نیروهای انقلابی ایران دچار تردید و غفلت در حمایت سریع از مسلمانان کشمیری شدند. آنها حداقل باید در نمازجمعه‌ها راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه دولت هند برگزار می‌کردند و برای حمایت از مسلمانان کشمیر در مقابل سفارت هند تجمع انزجارآمیز برگزار می‌کردند و ...

٢- دولت جمهوری اسلامی دچار اشتباه استراتژیک شد، زیرا فکر می‌کنند دولت‌ها به مسائل انسانی هم توجه دارند تا با تذکر از شدت عمل بپرهیزند. این در حالی است که دولت هند حدود ٧٠ سال است از برگزاری حق تعیین سرنوشت کشمیری‌ها جلوگیری کرده است.

از آنجا که دولت ما فکر می‌کند حمایت از استقلال کشمیری‌ها، ممکن است از یک طرف گریبان خودش را بگیرد و از طرف دیگر دخالت در مسائل کشور دیگر تلقی شود، فقط به یک توصیه بی‌ارزش اکتفا نموده است، درحالیکه اگر فشار استکبار جهانی، خیانت و منفعت ارتجاع منطقه‌ای و نوچه‌های محلی آنان در کشورهای جعلی غرب آسیا نبود، تاکنون طرح اتحادیه ایالت‌های اسلامی حول انقلاب اسلامی به عمل درآمده بود. اشتباه استراتژیک دولت ایران در نادیده گرفتن تحولاتی است که به‌زودی مرحله اول طرح اتحادیه را در منطقه مرکزی آن رقم خواهد زد.

نظر آیت‌الله جنتی درباره معمای شاه
رئیس شورای نگهبان درباره تخریب سریال معمای شاه گفت: کشورهای غرب و اپوزیسیون به تخریب این سریال می‌پردازند و این موضوعی طبیعی است.آیت الله احمد جنتی رئیس شورای نگهبان ضمن تقدیر از سریال «معمای شاه» به کارگردانی محدرضا ورزی گفت: مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» سریال قابل تقدیری است و باید ارزش این گونه سریال‌های تاریخی که در رسانه ملی تولید و پخش می‌شود را دانست.وی در ادامه به تخریب‌های صورت گرفته از این سریال پرداخت و افزود: تخریب این سریال توسط کشورهای غرب و اپوزیسیون طبیعی است و نباید به این تخریب‌ها اهمیت داد.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.


ناامنی منطقه ۲۰ تهران به دلیل ناتوانی اداره برق در خرید لامپ!

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: محله شهید بهشتی منطقه ۲۰ به دلیل تاریکی از امنیت برخوردار نیست و اداره برق نیز اعلام کرده نمی‌تواند برای آنها لامپ خریداری کند.اقبال شاکری در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خارج از دستور به بازدید خود از محله بهشتی در منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه ارائه خدمات به این شهروندان تلاش کنند. جای سوال است که چرا بعد از 35 سال هنوز علت کم بودن روشنایی معابر و بوستان‌ها را نداشتن لامپ از سوی شرکت برق اعلام می‌کنند.وی ادامه داد: از ساعات عصر به بعد، مردم این منطقه باید در خانه‌هایشان محدود شوند زیرا امنیت منطقه تأمین نیست. شورایاری اعلام کرد برای حل این مشکل به اداره برق مراجعه کردند. اما مسئولان مربوطه اعلام کردند نمی‌توانیم لامپ بخریم، شما لامپ را تهیه کنید تا ما نسبت به نصب آن اقدام کنیم.


ورود ناصرخسرویی‌ها به شرکت‌های دارویی!

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه انتقاداتی درباره به کارگیری برخی افراد در هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته مطرح کرد.وی تاکید کرد: مطلع شدیم افرادی با وجود محکومیت‌های قضایی در هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته آنها مشغول به فعالیت هستند.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر برخی افراد در شرکت‌های دارویی فعالیت می‌کنند که زمانی از فروشندگان دارو در ناصر خسرو بودند لذا انتظار داریم وزیر کار حساسیت بیشتری نسبت به انتصابات در هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته آنها داشته باشد.وی افزود: معتقدم پیش از هر گونه به کارگیری، استعلام افراد باید از مراجع سه گانه وصول شود.قاضی‌پور در پایان گفت: امیدواریم وزیر کار نسبت به این موضوعات حساسیت‌ لازم را داشته و به این موارد رسیدگی کند، اگر این روند بدین نحو ادامه داشته باشد ما تحقیق و تفحص در این زمینه را کلید می‌زنیم. این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.


تصویر جنجال ساز منتسب به سرافراز و شهرزاد میرقلی‌خان
شهرزاد میرقلی‌خان که پس از خروج از ایران در عمان به سر می‌برد در حساب فیسبوک خود تصویری را به اشتراک گذاشت که به سرعت در شبکه‌های مجازی تحت عنوان تصویر «شهرزار میرقلی‌خان و محمد سرافراز» دست به دست شد.البته در تصویر چیزی از چهره مردی که گفته می‌شود سرافراز است دیده نمی‌شود و خود میرقلی‌خان هم در کامنت‌های پست فیسبوکی‌اش در پاسخ به دوستانش این شایعه را که فرد حاضر در تصویر سرافراز است رد کرده و مدعی شده سرافراز در تهران به سر می‌برد.
بسته سه شنبه


جنجال سانسور سیگار آیت‌الله طالقانی در شرق
روزنامه شرق تصویر صفحه اول شماره امروز خود را به مناسبت سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه پس از انقلاب به عکسی سانسور شده(!) از  آیت الله سید محمود طالقانی اختصاص داده بود، در این تصویر سیگار آیت الله طالقانی سانسور شده بود. مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق در گفت‌وگو با میزان گفت: عکس با سیگار را دقیقا نمی دانم ممنوعیت قانونی دارد یا نه ولی تا آنجایی که می دانم محدودیت دارد یعنی رسانه ها خیلی مجاز نیستند آن را کار کنند. وی  با بیان اینکه ما در روزنامه شرق خواستیم عکس متفاوتی را کار کنیم و عکس منتشر شده از آیت الله طالقانی هم به دلیل کیفیت بالای آن انتخاب شد افزود: وقتی که عکس آیت الله طالقانی همراه با سیگار باشد نوعی ترویج و تبلیغ سیگار هم محسوب می شود و ما خواستیم که این اتفاق نیفتد و با فُتوشاپ، قسمتی از عکس که سیگار در آن مشخص است را حذف کردیم.


ماجرای عجیب پیراهن استقلال در دیدار با نفت
ظاهرا لباس آبی پوشان کوتاه بوده و تدارکات مجبور شده یک تکه پارچه سفید به زیر لباس ها اضافه کند!

بسته سه شنبه



شوخی جالب منصوریان با دایی

دیدار شب گذشته استقلال تهران و نفت تهران با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.از حواشی جالب این دیدار شوخی علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال با علی دایی، سرمربی نفت و همبازی سابقش در تیم ملی ایران بود.

رهبر انقلاب به ظریف چه گفت؟/ نظر آیت‌الله جنتی درباره معمای شاه/ جنجال سانسور سیگار آیت‌الله طالقانی/ علت غیبت فریدون از زبان سخنگوی دولت/ حقوق وزیر نفت چقدر است؟

علت غیبت فریدون از زبان سخنگوی دولت

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: عمده مباحثی هم که این روزها مطرح می‌کنند مربوط به بحث ادامه تحصیل ایشان(حسین فریدون) است. وزارت علوم خود را موظف به گزارش مشروح کرد و چگونگی مباحث را تشریح و جواب داد. موارد دیگری هم که گمانه زنی می‌شود و می‌توانند به هم ربط دهند، مراجع نظارتی، قضایی، امنیتی همه مسایل را دارند کنترل می کنند و هر چه نتیجه آن باشد ما همه تابع آن هستیم.نوبخت تصریح کرد: ایشان چند روزی برای همین مسئله تحصیلات در منظر عموم نبود و دیدید که چه داستانی به پا شد، بنده فکر می‌کنم باید منصفانه عمل کنیم چون تشویش اذهان عمومی درست نیست.


نظر جالب وزیر دفاع درباره برجام

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز گذشته با سفر به استان همدان در یادواره 10 شهید مدافع حرم در نهاوند، همایش بزرگداشت روز تویسرکان و عملیات غرورآفرین مرصاد و بیست و پنجمین یادواره شهدای مسجد بسیج اعظم همدان گفت، اگر توانستیم با خطوط قرمز و حدودی که مقام معظم رهبری تعیین کرده و اولویت‌های که تبیین کرده‌اند، خود را همراه کنیم؛ شاخص مشخص میشود اما به هر میزان که نتوانیم خود را با این دو مولفه تطبیق دهیم در آن صورت با نظام و رهبری زاویه پیدا می‌کنیم.وی با تأکید بر اینکه حق نداریم جلوتر از رهبری حرکت کرده و بلندتر از رهبری فریاد بزنیم، اظهار داشت: رهبری تمام فرمایشات خود را مستقیم مطرح می‌کنند و همه مباحث مطروحه از سوی ایشان نیز شفاف و گویاست.وزیر دفاع خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، آنچه که لازم باشد فریاد می‌زنند، آنچه نیاز باشد را تذکر میدهند و آنچه که باید انذار کنند، اقدام می‌کنند و محدودیتی ندارند.وی با بیان اینکه در جریان مذاکرات بنده مسئول مذاکرات در بخش PMD بودم اما فردی به بنده گفت که «نظر رهبری در این خصوص فلان مبحث است» ادامه داد: مقام معظم رهبری نیازی به انعکاس مطالب با واسطه ندارند و به نظر من این رفتارها درست نیست.وزیر دفاع با اشاره به نامه شخص اوباما به رهبری مبنی بر انجام مذاکره برای رفع مشکلات اظهار داشت: رهبری، دولت و تیم مذاکره‌کننده از همان روز اول مذاکره اعلام کردند که فقط در مورد فعالیت‌های هسته‌ای مذاکره خواهد شد و لاغیر.


رهبر انقلاب به ظریف چه گفتند؟

محمدجواد ظریف دوشنبه شب در جمع ایرانیان مقیم غنا با اشاره به فرو ریختن ابرهای ایران هراسی در سال های گذشته گفت: ایران هراسی با هزینه بسیار زیاد و سرمایه گذاری فراوان صهیونیست ها و بدخواهان به ویژه رژیم ددمنش سعودی در حال انجام است. رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نه تنها به بنده لطف کردند و حمایت کردند بلکه عنایت کردند و بارها به من گفتند که من هر روز دعا می کنم این دعا پشت گرمی مهمی برای همه ما در مذاکرات هسته ای بود و ما همواره قدردان این نعمت بزرگ ولایت هستیم.انتخاب این خبر را منتشر کرد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۴
طرحی که علی کریمی هم تایید کرده بسیار عالی است .
لباس المپیکیها خیلی قشنگه. موافقم.
بیچاره وزیر نفت حقوق فقط ده میلیون تومان!!!!!!!!!!!
شما گفتید و مردم ایران باور کردند!!!!!!!
بابا خجالت هم خوب چیزیست!
چگونه ممکن است وزارتخانه ای که نگهبان چهار کلاسه اش 15میلیون تومان دریافتی داشته باشد، وزیر محترم آن فقط 10 میلیون حقوف بگیرد؟
حقوق مدیر عامل گاز یه استان ماهی 19 تومن هست پس کی میخوان حقوق این مدیران نفتی را که در مراکز استانها زیر کولر بسر میبرند را کم کنید؟!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی