بازدید 13811
۴
یک حمله تروریستی دیگر در قلب اروپا؛

دو فرد مسلح، گلوی کشیش کلیسای نورماندی را بریدند

در ادامه موج اقدامات تروریستی در مناطق مختلف جهان، به ویژه کشورهای اروپایی، دو مرد مسلح به سلاح سرد وارد کلیسایی در نرماندی فرانسه شده و ضمن گروگان گیری، کشیش کلیسای مذکور را به شکل وحشیانه ای به قتل رساندند. گروگان گیری با کشته شدن دو مهاجم به دست نیروهای پلیس، پایان یافته، ولی تحقیقات درباره آن همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۰۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 26 July 2016
دو فرد مسلح، گلوی کشیش کلیسای نورماندی را بریدنددر ادامه موج اقدامات تروریستی در مناطق مختلف جهان، به ویژه کشورهای اروپایی، دو مرد مسلح به سلاح سرد وارد کلیسایی در نرماندی فرانسه شده و ضمن گروگان گیری، کشیش کلیسای مذکور را به شکل وحشیانه ای به قتل رساندند. گروگان گیری با کشته شدن دو مهاجم به دست نیروهای پلیس، پایان یافته، ولی تحقیقات درباره آن همچنان ادامه دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از گاردین، دو مرد که در کلیسایی در «نرماندی» واقع در شمال فرانسه، اقدام به گروگان گیری کرده بودند، گلوی کشیش کلیسا را بریده و وی را به قتل رساندند. ژاکو هامل 84 ساله، کشیشی بود که توسط دو فرد مهاجم، پیش از آنکه هدف گلوله پلیس قرار گرفته و از پای دربیایند، به قتل رسیده است. 

دو فرد مسلح، گلوی کشیش کلیسای نورماندی را بریدند

سخنگوی وزارت کشور فرانسه گفته، واحدهای وِیژه پلیس این کشور، کلیسای مذکور را به محاصره خود درآوردند و دو فرد مذکور پس از بیرون آمدن از کلیسا، هدف قرار گرفته و از پای درآمدند. سه تن از گروگان ها، بدون هیچ آسیبی نجات یافته اند، ولی حال یک نفر دیگر وخیم است.

هنوز انگیزه این حمله مشخص نشده، اما دفتر دادستانی پاریس اعلام کرده که موضوع به واحد تحقیقات ضد تروریستی ارجاع شده است. فرانسوا اولاند، رئیس جمهور و برنارد سازنو وزیر کشور فرانسه خود را به محل حادثه رسانده اند. مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه گفته، این حمله «وحشیانه»، ضربه ای به جامعه کاتولیک و کل فرانسه بود، اما «ما در کنار هم خواهیم ماند». 

دو فرد مسلح، گلوی کشیش کلیسای نورماندی را بریدند


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۴
هر دم از اون باغی بربری می رسد
من از قبل هم گفته بودم، بریدن گلوی کشیش ها کار خوبی نیست. جزء کارهای بد است.
محکوم میکنیم این جنایت را
نرماندی غلطه.شهر روان در شمال فرانسه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار