بازدید 3184

برخی انتظارات از فراکسیون امید فراتر از ظرفیت‌هاست

کد خبر: ۶۰۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 26 July 2016
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اختلافی در فراکسیون امید وجود ندارد برخی انتظارات از این فراکسیون را فراتر از ظرفیت های موجود دانست و در عین حال ابراز امیدواری کرد که هیأت رئیسه جدید فراکسیون امید در جهت جلب رضایتمندی مردم عمل کند.

 محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: معتقدم فراکسیون امید با ترکیب جدیدی که در ارکان هیأت رئیسه پیدا کرده برای اولین بار هویت ساختاری‌اش را بدست آورده و با توجه به حضور تعدادی از دوستان فارغ البال و کم مشغله‌تر در هیأت رئیسه، ان‌شاء‌الله  فعالیت خود را با نشاط و انسجام بیشتری پیش می‌برد.

وی با رد ‌شایعاتی درباره  وجود اختلاف در فراکسیون امید افزود: اینکه گفته می‌شود کاندیدا نشدن من در هیأت رئیسه فراکسیون امید قهر از فراکسیون بوده به هیچ وجه صحت ندارد. من به دلیل مشغله ام در هیأت رئیسه مجلس، آقای تاجگردون به خاطر مشغله‌شان در ریاست شان در کمیسیون برنامه و بودجه و آقای نوبخت به خاطر مشغله شان در ریاست کمیسیون بهداشت برای هیأت رئیسه کاندیدا نشدیم و فرصت را به نیروهای جدید و تازه نفس دادیم.

این عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد:  من مطمئنم با انرژی مثبت اعضای جدید هیأت رئیسه، فراکسیون امید بهتر از گذشته راهبری خواهد شد و ما هم همچنان افتخارمان عضویت در فراکسیون امید و بالاتر از آن پایبندی به وظایف ذاتی نمایندگی است و در انجام وظایفمان با هیچکس رودربایستی نداریم.

وکیلی درباره طرح انتقاداتی به عملکرد فراکسیون امید از ابتدای مجلس دهم یادآور شد: پاسخ هایی به این انتقادات وجود دارد اما در کل معتقدم که در مقیاس انتظارات جامعه، فراکسیون ما کاستی‌هایی داشته و قابل نقد است. همچنان که هر مجموعه و جمعی که متصل به افکار عمومی باشد عملکردش قابل نقد خواهد بود. از این جهت ما با جان و دل پذیرای انتقادات هستیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد متناسب هیأت رئیسه جدید فراکسیون امید با توجه به انتقادات موجود و در جهت جبران کاستی‌ها برای جلب رضایتمندی مردم خاطر نشان کرد: البته بخشی از انتظارات که توسط برخی سیاسیون به آن دامن زده می‌شود ناظر بر واقعیت صحنه مجلس، جامعه شناسی مجلس و مقدورات کلی جریان سیاسی ما نیست و ممکن است این انتظارات فراتر از ظرفیت ها باشد اما در عین حال گواراست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی