بازدید 3468

مسئولیت جدید «سامانی» در وزارت کشور

رحمانی‌فضلی در حکمی سیدسلمان سامانی را به سمت قائم‌مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها منصوب کرد.
کد خبر: ۶۰۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 26 July 2016
رحمانی‌فضلی در حکمی سیدسلمان سامانی را به سمت قائم‌مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها منصوب کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، رحمانی‌فضلی در حکمی سیدسلمان سامانی را به سمت قائم‌مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر کشور خطاب به سیدسلمان سامانی بدین شرح می‌باشد:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب مفید و موثر به موجب این حکم جنابعالی را به سمت قائم‌مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها منصوب می‌نمایم.

تعامل پویا،‌ کارآمد و اثربخش با مجلس شورای اسلامی و ارتقاء سطح مراودات و تلاش در جهت تقویت آن،‌ ایجاد هماهنگی در کلیه حوزه‌ها و بخش‌های وزارت متبوع در ارتباط با پیگیری امور مربوط به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،‌ بررسی و اعلام نظر راجع به طرح‌ها و لوایح، سعی و تلاش در جهت ایجاد انسجام،‌ هم‌افزایی و هماهنگ‌سازی در پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های استانداری‌ها در راستای اعتلای هر چه بیشتر کشور و خدمت‌رسانی هر چه بهتر و با کیفیت‌تر به آحاد مردم عزیز و شریف از جمله اموری است که انتظار دارد با جدیت در جهت تحقق آن کوشش و اهتمام نمایید.

توفیق روزافزون‌تان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی " در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی