بازدید 1956

کشف10 تن مواد مخدردر4 ماه

کد خبر: ۶۰۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 26 July 2016
با کشف یک تن مواد مخدر از قاچاقچیانی که روز گذشته قصد داشتند با یک دستگاه تریلر، مواد افیونی را به مشهد منتقل کنند، کشفیات مواد افیونی در خراسان رضوی به مرز 10 تن رسید.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی روزگذشته به خراسان گفت: ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر از چندی قبل به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد عوامل یک باند گسترده قاچاق، مواد مخدر را از استان های جنوبی به مشهد منتقل می کنند بنابراین گروهی از ماموران عملیات اطلاعاتی را در این باره آغاز کردند تا این که تحقیقات نشان داد اعضای این باند قاچاق، قرار است محموله سنگینی را به مشهد انتقال دهند.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: ماموران انتظامی در مسیر حرکت قاچاقچیان کمین کردند تا این که تریلر حامل مواد مخدر صبح امروز (روز گذشته) در محور رشتخوار- مشهد وارد کمین نیروهای انتظامی شد.

 رئیس پلیس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این عملیات 3 قاچاقچی دستگیر و 920 کیلوگرم تریاک و حشیش که به طرز ماهرانه ای در کف تریلر جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سردار امیری مقدم با اشاره به کشف 8 تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری در خراسان رضوی افزود: با کشفیات امروز (روز گذشته) مقدار مواد مخدر کشف شده در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری به مرز 10 تن رسید.

وی در پایان افزود: از ابتدای سال جاری همچنین 279 باب منزل مسکونی که به پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده بود با هماهنگی های قضایی پلمب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل