بازدید 7222
۵

پیام ضد‌ایرانی آل سعود در نشست اتحادیه عرب

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست اتحادیه عرب پیام پادشاه عربستان را خواند و گفت که از همه می‌خواهیم در برابر دخالت‌های ایران در امور کشورهای عرب بایستند.
کد خبر: ۶۰۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰ 26 July 2016
وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست اتحادیه عرب پیام پادشاه عربستان را خواند و گفت که از همه می‌خواهیم در برابر دخالت‌های ایران در امور کشورهای عرب بایستند.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست اتحادیه عرب در نواکشوت پایتخت موریتانی پیام پادشاه کشورش را قرائت کرد.
در این پیام آمده بود: انعطاف ناپذیر بودن سیاست های اسراییل دلیل اصلی نرسیدن به صلح جامع است.

آنچه که باعث حل نشدن بحران سوریه از راههای مسالمت آمیز شده، سیاستهای نظام سوریه است. بشار اسد نمی تواند در آینده سوریه نقش و جایگاهی داشته باشد. عراق همچنان با بحران دست و پنجه نرم می کند و امید داریم برادران ما در عراق اختلافات خود را کنار بگذارند.

وزیر خارجه سعودی گفت: از همه می خواهیم تا در برابر دخالت های ایران در امور کشورهای عرب بایستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
عادل از جبیر یا "عادله" الجبیر
خخخخخخ
..از چرچیل پرسیدنند چرا به این سختی می روی هندوستان را وکشورهای خاور میانه را بگیری و استعمار کنی چرا ایرلند شمالی بغل گوشت د را نمی گیری ....گفت ا به دو دلیل .....ایک جاهل زیاد دارنند و دوم خائن زیاد دارنند
ال سعود و خلیفه و اربابانشان از دست ایران عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید انشالله
حالا این عربها بیان بیانیه بدن فقط خبر ندارن ایران هنوز جوونایی داره که نه عضو بسیج هستند نه جای دیگه ولی نیاز شه هر کدومشون به اندازه یک بمب مخرب میشن.
عادل الجبیر مترسک دست آمریکایی هاست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل