بازدید 2195

یک نماینده مجلس: قوانین بانکی اصلاح می‌شود

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از اصلاح برخی قوانین بانکی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 25 July 2016
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از اصلاح برخی قوانین بانکی خبر داد.

به گزارش ایرنا بهروز بنیادی روز دوشنبه در دیدار با روسای بانک های کاشمر گفت: بزودی لایحه جدید بانکداری در مجلس مطرح می شود که با اصلاح برخی قوانین بانکی، شاهد گشایش در فعالیت های تولیدی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اشتغال و رونق کسب و کار از مهم ترین نتایج اقتصاد مقاومتی است که بانکها باید به این موضوع توجه داشته باشند، افزود: ارائه خدمات و تسهیلات به متقاضیان باید هدایت شده و در مسیر رفع مشکلات اساسی باشد.

وی اظهار کرد: البته بانکها خود مشکلات بسیاری دارند و سیاست هایی که در سال های گذشته در زمینه منابع پولی و مالی کشور اعمال شده مشکل ساز بوده است.

بنیادی گفت: بانک مرکزی باید این سیاستها را به درستی تبیین می کرد اما در دولت های نهم و دهم استقلال از بانک مرکزی گرفته شد و کسانی در این حوزه تصمیم گیری می کردند که خبره کار نبودند.

وی افزود: مجلس دهم باید تلاش کند بانک مرکزی استقلال خود را بازیافته و سیاست های مالی و پولی در کشور تثبیت شود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اعتماد بین سرمایه گذار و بانک ایجاد نشده است به طوری که بانکها وثیقه های بسیار طلب می کنند که تهیه آن برای صاحبان سرمایه امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه منابع بانکی در پیشرفت اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد، گفت: بانک ها می توانند کمک شایانی به رونق کسب و کار داشته باشند.

وی افزود: بانکها باید در مسیر کمک به تولید کارگاهها و کارخانجات نیازمند به وام های خرد و کلان گام برداشته و راه حل هایی برای رفع مشکلات بخش تولید و تسهیل در پرداخت وام ارائه کنند.

بنیادی ادامه داد: بانکها نباید در پرداخت تسهیلات و خدمات رسانی تبعیض قائل شوند و باید سرمایه ها را به سوی بخش های تولیدی هدایت کنند.
وی اظهار کرد: سرمایه های پراکنده در صورت تجمیع می تواند به رونق تولید و اقتصاد کمک کند.

وی ایجاد شرکت توسعه و عمران در شهرستان کاشمر را ضروری خواند و گفت: با تشکیل هیات موسس، اگر نیم درصد جمعیت منطقه عضو شرکت شوند، سرمایه خوبی جمع شده و بسیاری از مشکلات بخشهای تولیدی منطقه رفع خواهد شد.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار