بازدید 10609
۲

هوا رو به خنک‌شدن می‌رود

کارشناس هواشناسی گفت: از اواسط این هفته، هوا در بیشتر نقاط کشور خنک می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 25 July 2016
کارشناس هواشناسی گفت: از اواسط این هفته، هوا در بیشتر نقاط کشور خنک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معصومه احمدی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی در بخشهایی از جنوب و جنوب شرق کشور در استانهای فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان در برخی ساعات امروز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود که این شرایط تا سه روز آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی گفت : همین شرایط در بخشهایی از شمال غرب، سواحل شمالی و ارتفاعات مرکزی البرز هم پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی در ادامه افزود: بارندگی‌ها در شمال استانهای آذربایجان غربی ، شرقی و بخش‌هایی از استانهای اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان هم ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه بارندگی در برخی نقاط دیگر نیز پیش بینی می شود تصریح کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور یعنی در استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی هم بارندگی خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به تشکیل توده ای از گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال آن به کشورمان گفت: با نفوذ این توده گرد و خاک مرزهای غربی و جنوب غربی در استانهای کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان پدیده گرد و خاک منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد که البته همین شرایط در بخشهای شرقی و شمال شرقی کشور هم پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با افزایش وزش باد در بخش‌های جنوبی کشور، دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی تهران گفت : امروز پایتخت آسمانی صاف همراه با وزش باد خواهد داشت و دما در گرمترین زمان به 40 درجه می رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
بازم سهم ما شد ریزگرد!!!
خداروشکر. البته باران بی موقعی در شمال آمد. به گمانم برنج ها را زرد کند چون هنوز برداشت نشده بودند. وقتی بلا می بارد از همه سو می بارد. این باران به جای شمال باید در تهران می بارید یا در یک شهر دیگر که سود برساند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار