بازدید 3584
۵

زورگيري خونين با ترفند برخورد با آينه خودروها!

کد خبر: ۶۰۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 25 July 2016
 يک زورگير که به بهانه برخورد خودرو‌يش با آينه خودروي شهروندان، آنها را مضروب کرده و اقدام به سرقت مي‌کرد، توسط پليس دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری،‌ صبح روز شنبه يکي از شهروندان که به شدت مصدوم شده بود، ضمن مراجعه به کلانتري 137 نصر عنوان داشت زماني که در بزرگراه چمران در حال تردد بوده است ناگهان يک خودروي سواري از کنار خودروي وي رد مي‌شود به صورت آينه 2 خودرو با هم برخورد مي‌کند و مي‌شکند که در همين زمان راننده خودروي مذکور مقابل وي پيچيده و با حمله و ضرب و جرح وي کيفش را از داخل خودرو ربوده و متواري شده است.

باتوجه به اينکه راننده مضروب توانسته بود پلاک خودروي ضارب را که بخش‌هايي از آن به وسيله چسب پوشانده شده بود، يادداشت کند تيمي از ماموران اين يگان براي شناسايي مالک خودروي مذکور وارد عمل شدند و پس از تحقيقات چند ساعته دريافتند که اين خودرو تا کنون بارها اقدام به ارتکاب چنين عملي در بزرگراه مذکور کرده است و هر بار پس از سرقت اموال درون خودروي شهروندان از محل گريخته است.

متعاقبا گشت‌هاي محسوس و نامحسوس ماموران کلانتري 137 در بزرگراه مذکور به گشتزني پرداختند تا اينکه در نهايت غروب روز گذشته اين خودروي شناسايي شده و در يک تعقيب و گريز کوتاه خودروي متهم متوقف و اين زورگير در کسري از ثانيه بازداشت شد.

سرگرد محمد گنجي رئيس کلانتري 137 نصر درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهم در کلانتري به جرم خود مبني بر زورگير و سرقت از شهروندان و رانندگان خودروهاي سواري به اين شيوه اعتراف کرد و پس از تکميل پرونده به دادسراي ناحيه 2 تهران منتقل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
عزیزان زحمتکش نیروی انتظامی چرا با جدیت بیشتر خودرو ها و موتورسیکلت هایی که پلاکشون ناخواناست رو متوقف نمیکنن؟
تابلوئه که هر کی پلاکشو ناخوانا میکنه قصد کار خلاف داره.
اين زورگير در کسري از ثانيه بازداشت شد !!!!!
مشخصات خودرو را کامل اعلام کنید که کسی اگر شاکی هست مراجعه کنه. اینم میخواید بگید خودروی پ - ر یا پ - ژ - 4 ؟
بعد از بارها تكرار اين كار حالا دستگير شده. خوب الان چكارش ميكنند؟!!! دو روز ديگه آزاد ميشه و دوباره امنيت جامعه را بر هم ميزند. آيا در اين موارد سيستم قضايي نبايد پاسخگو باشد؟
تقریباً پاییز پارسال بود که شبیه این تصادف ساختگی برای من در اتوبان آزادگان، حوالی اتوبان تهران کرج اتفاق افتاد.
به این صورت که مردی با دست به آیینه خودرو من کوبید و بشدت داد و بیداد می کرد که دستش شکسته است و طلب 500.000 تومان پول کرد. خواستم منتظر پلیس بمانیم که راننده یک دستگاه پژو سفید را دیدم که با اطمینان می گفت بنده مقصرم و باید پول زیادی بابت دیه و ... بپردازم. لذا منکه شوکه بودم قانع شدم که همین مبلغ را پرداخت کنم. هنگامیکه گفتم این مقدار پول نقد همراهم نیست خواست که سوار ماشین من شود تا به بانک برویم که من مخالفت کردم. راننده پژو او را سوار کرد و با هم به بانک رفتیم. از دو کارت 400.000 تومان به او دادم و آن دو «با هم» سوار ماشینشان شدند و رفتند!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر