بازدید 9108

توضیح درباره علت جراحی نشدن یک مستندساز

به دلیل عدم حضور جراح حاذق بیمارستان، آقای طباطبایی با آمبولانس ویژه به بیمارستان ایرانمهر منتقل شد
کد خبر: ۶۰۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 25 July 2016
در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر بستری نیما طباطبایی و امتناع تیم پزشکی از انجام جراحی بر روی این مستندساز و کارگردان مستند «من ناصر حجازی هستم»، مدیرعامل بیمارستان بهمن، ضمن تکذیب این گفته‌ها، اعلام کرد که به دلیل عدم حضور جراح حاذق بیمارستان، آقای طباطبایی با آمبولانس ویژه به بیمارستان ایرانمهر منتقل شد و تمام مستندات درباره اقدامات تشخیصی و انتقالی این کارگردان کشومان موجود است.

به گزارش ایسنا، دکتر محسن محور در واکنش به برخی اخبار منتشر شده درباره عدم جراحی نیما طباطبایی مستندساز کشورمان که در بیمارستان بهمن بستری شده بود، گفت: آقای طباطبایی سه روز قبل با عارضه سردرد به بیمارستان ما مراجعه کردند که توسط دکتر جلالیان در بخش، بستری شده و دستور انجام MRI برایشان داده می‌شود.

وی افزود: در MRI آقای طباطبایی تومور بزرگی در مغزشان تشخیص داده می شود و سابقه بیمار نیز گرفته می‌شود. بر این اساس در سابقه بیمار وجود تومور کلیه مشخص شده و اعلام می‌شود که این تومور، اکنون به تومور متاستاتیک تبدیل شده است. بر این اساس آقای طباطبایی به سرویس جراحی منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در آن زمان دکتر مهرداد مرادی در بیمارستان حضور داشته و آنکال بوده است، ادامه داد: بنابراین دکتر مرادی بالای سر بیمار حاضر می‌شود و بعد از دیدن نتیجه MRI می‌گویند که تومور آقای طباطبایی وسیع است.

محور با بیان اینکه همراهان آقای طباطبایی که خانم رویا تیموریان و آقای مسعود رایگان نیز جزء آن‌ها بودند، گفت: همراهان بیمار می‌گویند جراحی باید توسط دکتر سید محمد قدسی انجام گیرد. درحالیکه طبق تماسی که با دکتر قدسی گرفته شد، اعلام کردند که دکتر عازم سفر هستند و بر این اساس ما پیشنهاد یک جراح دیگر را دادیم که همراهان بیمار قبول نکرده و بر انجام جراحی از سوی دکتر قدسی اصرار کردند. از آن‌جایی که دکتر قدسی عازم سفر بوده‌اند، معاون‌شان آقای دکتر میرفلاح را می‌فرستند که بعد از معاینه بیمار از سوی دکتر میرفلاح اعلام می شود که بیمار نیاز به یک جراح حاذق دارد. از طرفی تنها کسی هم که در بیمارستان ما می تواند تومورهای سنگین مغز را عمل کند، دکتر قدسی است که عازم سفر بودند.

مدیرعامل بیمارستان بهمن همچنین اظهار کرد: بنابراین بیمارستان تلاش می‌کند تا آقای طباطبایی را به بیمارستان ایرانمهر منتقل کند و آقای دکتر برزویه عمل جراحی را رویشان انجام دهند، اما باز هم همراهان بیمار این موضوع را قبول نمی‌کنند. باید توجه کرد که دکتر قدسی در آن زمان عازم سفر بودند و نمی‌توانستند عمل را انجام دهند. درحالیکه جراح اگر بخواهد عملی را انجام دهد، خودش باید بالای سر بیمار بایستد نه اینکه یک شبه جراحی را انجام دهد و سپس برود.

محور با بیان اینکه نهایتا امروز صبح همراهان آقای طباطبایی با انجام جراحی از سوی دکتر برزویه موافقت کردند،گفت: بر این اساس ما خودمان هماهنگی‌ها را انجام دادیم و با یک آمبولانس ویژه آن‌ها را به بیمارستان ایرانمهر منتقل کرده و کارهایشان را هم پیگیری کردیم و امشب هم دکتر برزویه عمل جراحی‌شان را انجام دادند.

وی تاکید کرد که در این زمینه مدارک، پرونده‌ها، فیلم و حتی MRI آقای طباطبایی موجود است و حتی گفته‌ام که تمام دوربین‌ها و فیلم‌هایی که پزشکان بالای سرشان رفته‌اند موجود باشند.

وی ضمن تکذیب برخی اخبار اعلام شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر امتناع جراحان از جراحی نیما طباطبایی، گفت: برخی می‌گویند شما پزشکان با عباس کیارستمی همین کار را کردید و با هنرمندان مخالفید. این در حالی است که آقای مرتضی پاشایی مدت‌ها در بیمارستان ما تحت نظر بودند. تاکید میکنم که در این زمینه نیز تمام مستندات ما موجود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۸
یعنی باز هم سفر آقای دکتر، مهمتر از جان بیمار بود.
چشم وزیر پوپولیست روشن.
آروزی سلامتی برای ایشان و همه بیماران کشور
این روایت با اون روایت خانم تیموریان 180 درجه فرق می کنه. باید این قضیه مشخص بشه
تابناک شما هم اون خبر مقصر بودن پزشکا رو صفحه اول زدی این رو هم باید اونجا می زدی تا انصاف رعایت شده باشه
دکتر از هند بیاورید اینقدر منت این دکتر های پر فیس و افاده را نکشید
امیدوارم که اختلاف بین پزشکان و مردم به زودی رفع شود. ای کاش مشکلات بیمار را به این راحتی و اشکار اعلام نمیکردید چون "محرمانه" محسوب میشود هرچند که در جهت رفع شک و تردید جامعه بود.
با ارزوی دوستی و هم دلی بین همه افشار جامعه.
متأسفم برای خانم طباطبایی چرا ایشان دروغ گفتند؟
آفرین بر شما پزشکان با شرف که درمانده از بیماری را درمانده تر نمیکنید.
رییس جمهور ومجلس وقوه قضاییه خصوصا دادستان تهران بعنوان مدعی اللعموم باید برخورد قاطع با این پزشکان که جان بیمار برای انها پشیزی ارزش نداشته وفقط پول برای انها مهم است انجام دهند به وزیر بهداشت امیدی نیست
ممنون از توضیح.مردم دشمنی با پزشکان ندارن و اگه توضیح داده بشه و مطمین بشن که تمام اقدامات ضروری انجام شده فارق از نتیجه سپاسگذار پزشکان خواهند بود
حالا جالبه که شما اصل خبر رو که علیه پزشک هاست در لاین وسط و درشت گذاشتین

ولی توضیح و تکذیب بیمارستان رو ریز این کنار

تقوا رعایت همین نکات ریزه
دکتر قدسی کار خوبی کردند که جراحی را قبول نکردند و خودشان را از دردسرهای بعدی خلاص کردند.
خب حالا یک جراح رو اعدام می کردید جای دوری نمی رفت. اقلا دل مردم خنک می شد.
این چه بساطیه سر این دکترها درآوردید
بیچاره ها همش باید توضیح بدن
هنرمندا هم مثل بقیه مردمن، مگه میشه دکتر عملشون نکنه
با تشکر که خبر تکمیلی نوشتید
یک مقدار در ارسال خبر تامل کنید که جنجال ایجاد نشود
وگرنه الآن هزار جور فحش و بد و براه رد و بدل میشود
ایول
دیگر هیچ پزشکی جرات ندارد یک هنر مند را عمل کند.

کوچکترین مشکلی که برای هنرمندان پیش بیاد پدرشان را درمیاوریم.

هنر مندان باید عمر 150 ساله بکنند
وزير بهداشت با طرح سلامت جامعه پزشكي را خراب كرد، اين طرح خوب نبود، دولت بايد به وضعيت جامعه پزشكي رسيدگي كند، ماليات براي اين قشر پردرآمد بايد مثل كشورهاي پيشرفته تصاعدي باشد
واقعن اگر عمدی درکار باشد باید برای جامعه پزشکی متاسف بود و فاتحه اخلاق را خواند
باز هم پزشک و سفر آقای دکتر سفر واجب تر است یا نجات جان یک بیمار نکند در زمان سوگند بقرط شما در سفر بودید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس