بازدید 4074

رنگ موهای مسی کاریکاتور شد

کد خبر: ۶۰۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 25 July 2016
 کاپیتان تیم ملی آرژانتین با چهره‌ای از تعطیلات تابستانی‌اش برگشته است که برای خیلی‌ها عجیب است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از بلند کردن ریش‌هایش در یک ماه گذشته، لیونل مسی حالا تصمیم گرفته است که با یک چهره جدید در انظار ظاهر شود. تصویری که آنتونلا رکوتزو، همسر مسی به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده نشان می‌دهد که کاپیتان تیم ملی آرژانتین قصد ندارد از دنیای مد فوتبالیست‌ها عقب بماند، هرچند که تغییر چهره‌اش آنقدرها مورد پسند اهالی فضای مجازی قرار نگرفته است.

تغییر رنگ موهای ستاره بارسلونا به نقره‌ای، رنگی که او در تابستان دو سال اخیر زیاد مقابل چشمانش دیده است (اولی مدال نایب قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2014 با قبول شکست در فینال برابر آلمان بود و پس از آن مدال دو نایب قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا که با قبول باخت برابر شیلی رقم خورد) سوژه جدید عمر مؤمنی، کاریکاتوریست سایت گل بوده است.

در این کاریکاتور مؤمنی، گونسالو ایگواین مهاجم تیم ملی آرژانتین که در نقش آرایشگر به تصویر کشیده شده را مسبب ناکامی‌های مسی در رده ملی طی دو سال اخیر دانسته است. او کسی بود که در سه حضور اخیر آلبی‌سلسته در فینال‌ها موقعیت‌های مسلم گلزنی فراوانی را به هدر داد. مؤمنی همچنین آرتورو ویدال در تیم ملی شیلی و ماریو گوتسه - دو بازیکنی که مسبب پیروزی شیلی و آلمان برابر آرژانتین شدند - را در حال تمسخر کاپیتان آلبی‌سلسته کشیده و روی دست مسی نیز واژه نقره را برای اشاره به محکومیت او برای کسب عناوین نایب قهرمانی متوالی درج کرده است.

در زیر کاریکاتور جدید مؤمنی را مشاهده می‌کنید:
رنگ موهای مسی کاریکاتور شد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار