بازدید 11235

خودکشی متهم ۸۰ ساله در مجتمع قضایی

پیرمردی ۸۰ ساله خود را از طبقه چهارم مجتمع حقوقی کرج پرت کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
کد خبر: ۶۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴ 25 July 2016
براساس اعلام روابط عمومی دادگستری البرز روز دوم مرداد، پیرمردی ۸۰ ساله خود را از طبقه چهارم مجتمع حقوقی کرج پرت کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
 
به گزارش ایسنا، متهم محکومیت مالی با شکایت شاکی خصوصی به مبلغ 281 میلیون تومان از کرمانشاه داشته است که حکم جلب وی به نیابت از کرمانشاه صادر می‌شود و متهم بازداشت می‌شود.

متهم پس از بازداشت توسط نیروی انتظامی مدعی می‌شود که مشکل تنفسی دارد که با دستور افسر کشیک به بیمارستان منتقل می‌شود ولی پزشک می‌گوید که مشکلی نداشته و تمارض کرده است بنابراین روز شنبه توسط نیروی انتظامی برای ابلاغ حکم به مجتمع حقوقی آورده می‌شود.

دادورز از وی سئوال کرد که «آیا توان پرداخت مبلغی که محکوم شده‌ای را دارد یا نه؟» که متهم اظهار داشت چنین توانی ندارم و نمی‌توانم رضایت شاکی را جلب کنم.

یکی از شاهدان با اشاره به این‌که رفتارهای پیرمرد توجه وی و حاضران را به خود جلب کرده بود گفت: در حالی که ما نظاره‌گر صحنه بودیم وی از سرباز همراه خود درخواست کرد که دستبندش را برای رفتن به سرویش بهداشتی باز کند که پس از باز کردن دستبند بلافاصله به سمت پنجره دوید و خود را به قصد فرار یا خودکشی از پنجره به بیرون پرت کرد.

گفتنی است انگیزه متهم از اقدام به فرار یا خودکشی با توجه به این‌که محکومیت وی مالی بوده و حتی امکان اعسار یا جلب رضایت شاکی خصوصی وجود داشته در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۱
هه هه اعسار یا جلب رضایت
بله در حرف امکانش وجود داشته اما در عمل ....
فکر می کنید به این راحتی قاضی حکم اعسار میده؟
تازه اگر هم قاضی می خواسته این حکم رو بده بنده خدا تا نوبت دادگاهش بشه و ... باید یه چند ماهی میرفته زندان بعدم اعتراض به اعسار و ....
بنده خدا خودش می دونسته چی در انتظارشه
طفلک
ی ماه صدقی حقوقشو می داد بنده خدا زنده بود
چرا؟ با هشتاد سال عمر چرا؟
پیرمرد 80 ساله! منم بودم خودم رو میکشتم... بهتره تا توی زندان مردن
همین الانش هم با 37 سال دارم به خود کشی فکر می کنم زیر بار قرض کمرم خم شد /
آخه کجای دنیا یه پیرمرد هشتادساله رو میبرن میندازن تو زندان اونهم بخاطر پول!!!؟؟؟
در قوانین جزایی ایران با توجه به خیل عظیم افراد بدهکار زندانی باید بازنگری و تجدید نظر جدی صورت بگیره خصوصا قوانین مربوط به ارث ، (((((((( مهریه ))))))و همینطور قوانین جزایی در مورد زنان مقروض و بدهکار و افراد پیر و سالخورده و کهنسال !
حالا تکلیف اون سرباز چی میشه؟مشکلی براش پیش نمیاد؟
کاش آقای ......مدیر عامل بانک ...... برکنار نمی شد حقوق یکماه خودشو میداد به این بنده خدا بدهی ها را تسویه کند.
مردم گرفتارن دیگه
تو ایران فقط آقازاده ها از حق و حقوق برخوردارند. بابا براش وکیل بگیرید، بگید روانشناس باهاش صحبت کنه. همینطوری زرتی پیرمرد 80 ساله رو دستگیر میکنید اون هم از ترس آبروش یا هزار مورد دیگه خودکشی میکنه. ممکنه مردن هم حقش باشه ولی تو این کشور که منادی عدالت است به ظلم میمیره.
وقتی ۸۰ سال سن داشته باشی و با داشتن نوه و نتیجه نتوانی از پس مخارج و مشکلات زندگی بر آیی، وقتی توان آبرو داری نداشته باشی ، وقتی خبر آمدن فرزندو نوه و نتیجه و عروس و داماد برای دیدار بدنت را به لرزه بیاندازد. وقتی که برای تامین هزینه های درمانی و دارو هایت آه در بساط نداشته باشی و محروم از تامین اجتماعی که در هر کشوری برای این سن مرسوم است آنوقت می فهمی که هم می شود بدهکار شد و هم می شود از دنیا بیزار شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی