بازدید 20905
۹

یک دختر سلاح دونالد ترامپ در رقابت انتخاباتی

ایوانکا ترامپ دختر رونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست که در برنامه های تبلیغاتی پدرش حضور فعال دارد.
کد خبر: ۶۰۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 24 July 2016
ایوانکا ترامپ دختر رونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست که در برنامه های تبلیغاتی پدرش حضور فعال دارد.

به گزارش العالم، ایوانکای 34 ساله، دختر ترامپ از همسر اول او است و او پنجشنبه شب در نشست حزب جمهوری خواه در کلیولند سخنرانی کرد و وعده های زیادی داد و گفت درصورتیکه پدرش رئیس جمهوری شود آمریکایی ها با هزینه ای کمتر، حضانت کودکانشان را برعهده خواهند گرفت و این حق ازآن همگان خواهد بود.

به گزارش پایگاه " روسیا الیوم" ، ایوانکا تنها فردی است که می تواند در جذب رای زنان آمریکایی که اکثر آن ها این میلیارد جنجالی را تایید نمی کنند، به ترامپ کمک کند.
این تاجر موفق آمریکایی همچنین مدعی شده است که پدرش همه توان خود را برای اختصاص حقوق مشابه به زنان همانند مردان به کار خواهد گرفت.

ایوانکا دقایقی قبل از سخنرانی ترامپ، از " دست و دلبازی " و " عطوفت " پدرش سخن گفت و مدعی شد که هیچ یک از آمریکایی ها از حزب دموکرات نمی توانند این حرف وی را رد کنند.
دختر ترامپ که سه شنبه گذشته به همراه برادرانش دونالد جونیور و اریک و خواهر ناتنی اش تیوانی در کلیولاند حاضر شده بود، درتوصیف پدرش گفت که " دونالد ترامپ نه تنها توان و قدرت لازم را برای رئیس جمهوری شدن دارد، بلکه دارای مهربانی و عطوفتی است که باعث می شود شایستگی رهبر مورد نیاز برای کشور را داشته باشد".

ایوانکا ترامپ با گارد کوشنر که دارای یک گروه املاک و مستغلات است، ازدواج کرده و بعد از ازدواج با او به آیین یهودیت گرویده ، از او سه فرزند دارد و معاون رئیس شرکت پدرش به نام " ترامپ اورگانیزیشن " است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
عجب سلاح خوشگلی
اين ترامپ ديوانه آرزوي رياست جمهوري را به گور خواهند برد!
یک فرزند داره ها !!!؟؟
این چه طرز تیتر زدنه تو روخدا ؟
سلاح؟
چقدر هم خوشگله
سلام. دین یهود مشرف شدن پیروان سایر ادیان به این دین نمی پذیرد. کسی یهودی است که مادر او یهودی باشد. البته تا حدود 300 سال قبل بر اساس تلمود هر کس پدرش یهودی و از اخلاف اسباط دوازده گانه بود، یهودی به حساب می آمد. اما برای آنکه فرزندی با پدر نامشخص از مادر یهودی، عضو این دین حساب نشود، نسل از پدر به مادر منتقل شد.
خداییش دیدن قیافه اینها اگر ترامپ هیچ کاری نکند هم می ارزد.
زیباست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی