بازدید 6566
۴

نامه ای به رامبد جوان

کد خبر: ۶۰۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 24 July 2016
به نام خدا 

سلام به خوش ایده های خندوانه ای

دوستتون دارم ، همه تونو


عاشقتونم 

شما نفس های ملت خسته و غمگین ایران هستید

حرکتهای بزرگی انجام دادید و می دید که هیچکس قبل از شما انجام نداده
توانایی های خودتون رو نادیده نگیرید و ثابت قدم باشید و سعی کنید بیشترین بازدهی رو از توان بالقوه خودتون بگیرید.

راستش من آدم بسیار بسیار بسیار غمگینی هستم، علی رغم اینکه زندگی خوشبختی دارم ولی دغدغه های زیست محیطی وطنم منو خیلی غمگین میکنه.

دلم میخاد شما عزیزان با عملی کردن طرح فوق العاده ای که برای نجات فرهنگ و محیط زیستمون دارم منو کمک کنید.

من ابوالفضل گنجی آدم معروف و محبوبی در بین ایرانیان نیستم ولی اگه یه روز آدم معروفی مثل رامبد جوان بشم ، حتما حتما این طرح ساده رو به این شکل اجرا میکنم:

شرح طرح نجات فرهنگ و محیط زیست کشورم:

من اگه یکی مثل رامبد جوان یا مهران مدیری یا فرهاد مجیدی یا حمید استیلی بودم دوست داشتم یه از خود گذشتگی بکنم که سبب بشه مردم بیشتر به نجات محیط زیست و اصلاح فرهنگ دور انداختن زباله فکر کنند.

فکرشو بکنید ، یه فوتبالیست محبوب ملی و استقلالی این هفته قبل از بازی استقلال و نفت اعلام کنه که قصد داره بعد از بازی استقلال و نفت و جمع آوری زباله های سکوهای تماشاگران تمام این زباله ها روی طی یک چالش (مثل چالش آب سرد) به سرش بریزه ؟.....!!!

به نظر شما استقلالی ها بازم اشغالی از خودشون تو ورزشگاه جا میذارن؟

همین مثال رو برای پرسپولیسی ها هم میشه زد؟

میشه در تجمعات دیگه هم همین کار رو کرد و یواش یواش کار رو به جایی رسوند که در مناسبتهای مختلف که مردم همه به طبیعت میروند مثل سیزده بدر و غیره چالش های مختلفی بین شخصیت های محبوب ایجاد کرد و از پتانسیل بالای حجب و حیای مردم ایران برای جلوگیری از آلوده کردن طبیعت استفاده کرد.

رامبد جان دلم شکسته ، قلبم پاره پاره شده وقتی دیدم نماینده سازمان ملل در بازدیدی که از ایران داشته به جای تعریف از اصفهان و .... رفته توی اینستاگرامش عکسی از زباله های تالاب انزلی گذاشته و نوشته : این همه زیبایی و چرا این همه زباله؟

رامبد جان و دوستان ایده پرداز خندوانه ای ، کمک کنید که یه چالش زباله به راه بندازیم و از پتانسیل بالای محبوبیت بزرگان و حیای ایرانیان برای نجات فرهنگ و محیط زیست وطنمون استفاده کنیم تا ایران جای مناسبی برای زیستن باشه.

بچه که بودم ، وقتی میدیدم کسی از خودرو زباله پرتاب میکنه به خودم میگفتم سطح سواد جامعه داره میره بالا و زمانی که من لیسانس بگیرم خیلی از مردم ما تحصیلکرده و بافرهنگ میشن، ولی متاسفانه ناامید ناامید شدم وقتی دیدم تحصیلکرده ها و دکترهای ما هم از بیرون ریختن زباله ابایی ندارند.

کمکم کنید ، کمک ............

ابوالفضل گنجی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
آفرين
آي گفتي دمت گرم منم مثل شما هستم .اميدوارم همه رعايت كنند.
محض اطلاع بد نیست که بدانید که رامبد جوان وارد این عرصه ها شد اما توفیقی بدست نیاورد زیرا مرد یک عرصه مرد همه عرصه ها نیست و هر رشته و شاخه ای بلدیت خودش را می خواهد!
منم خيلي غمگين ميشم وقتي ميبينم كه اكثر مردم (‌تكرار ميكنم اكثر مردم) در محيط زيست زباله ميريزند.پيشنهاد خوبيست.اميدوارم باعث شود كه مردم زباله نريزند و كلاس گذاشتن فقط در نحوه آرايش و گوشي تلفن آخرين مدل و ماشين شاسي بلند و .... نباشه و مثلا آشغال نريختن از خودرو نشانه با كلاس بودن بشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان