بازدید 58600

کفش پاشنه‌ بلند مردانه رسید!

در این عکس ۲ مرد جوان در یک فروشگاه زنجیره‌ای داخلی مشغول خرید هستند و کفش پاشنه‌بلند یکی از آنان سوژه جدید شبکه‌های اجتماعی شده است
کد خبر: ۶۰۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 24 July 2016
«کفش پاشنه‌بلند مردانه رسید» ممکن است تا چند وقت دیگر با دیدن این جمله پشت ویترین فروشگاه‌های کفش مردانه، متعجب شوید؛ اما عکسی که چند روزی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد که پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مردان، سوغات جدید شبکه‌های ماهواره‌ای و بنگاه‌های مد و فشن برای جوانان ایران است.

 
 
به گزارش صبح نو، در این عکس ۲ مرد جوان در یک فروشگاه زنجیره‌ای داخلی مشغول خرید هستند و کفش پاشنه‌بلند یکی از آنان سوژه جدید شبکه‌های اجتماعی شده است. سوغاتی که وقتی کنار پدیده‌های دیگری چون تتوی خط ریش، کاشت ته‌ریش و برداشتن زیر ابرو قرار می‌گیرد، مجموعه‌ای مضحک اما قابل تأمل از خواب جدیدی که برای جوانان ایرانی دیده‌اند، می‌سازد.
«موهای شیطان‌پرستی، سولاریم و خالکوبی برای آقایان ممنوع» این آخرین اظهار نظر رییس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه تهران است که دیروز در گفت‌وگو با «ایسنا» بیان کرده و از برخورد با آرایشگاه‌های متخلف خبر داده است.
 
آقای «مصطفی گواهی» با بیان اینکه اقدامات غیرمجازی نظیر آرایش موها با مدل‌های شیطان‌پرستی، سولاریم و خالکوبی در منازل مسکونی انجام می‌شود، گفته است: «در حالی که این واحدها مجوز ندارند و مسکونی هستند با نام آرایشگران دست به انجام آرایش‌های غیرقانونی برای مردان می‌زنند، اما اگر بازرسان اتحادیه متوجه این موضوع شوند یا گزارشی از سوی مردم صورت گیرد، پس از ورود بازرسان، به اماکن اطلاع داده و حکم قضایی در این رابطه اخذ خواهد شد که با برخوردهای قانونی همراه است.» او البته این را هم گفته است: «در حال حاضر پس از انجام اولین ژورنال مو حدود ۳۵ مدل موی تعریف شده در نظر گرفته شد، اما با این حال نمی‌توانیم مقابل سایر مدل‌هایی که در این ژورنال تعریف نشده و مشکلی از نظر ظاهری ندارند اقدامی انجام دهیم. اما قطعاً در قبال مدل‌های موی نامتعارف ورود می‌کنیم و آنها را نمی‌پذیریم، چرا که خلاف مسائل تعریف شده و قوانین داخلی است.»

ردپای بچه پولدارها
 
شماره تماس یک «انستیتو زیبایی» زیرزمینی را که می‌گیریم، صدایی مردانه و جوان از پشت خط، ابتدا برای اطمینان از «خودی» بودن مخاطب، نام معرفمان را می‌پرسد و سپس شرایط و قیمت‌ها را با آرامش می‌گوید: «این‌جا بیشتر خدمات آرایشی و زیبایی که ویژه آقایون باشه انجام می‌دیم. از هر نوع که مدنظرتون باشه. از اپیلاسیون دایمی تا تتو، کاشت خط ریش و ته‌ریش. قیمت‌ها هم به نسبت کیفیت خدمات، بالا و پایین میشه.»
 
صحبت از مجوزهای بهداشتی، خط قرمز اوست و بلافاصله موضع می‌گیرد: «‌وزارت بهداشت و صنف، این کارها رو قبول ندارند و مجوز نمی‌دن. ولی خب وقتی تقاضا وجود داره و ما هر روز مراجعه‌کننده داریم برای این خدمات، چرا باید خدمات ندیم به مشتری‌ها‌مون؟»
 
قیمت خدماتی که او برای انستیتو زیبایی زیرزمینی‌اش می‌دهد متفاوت است. از آرایش معمولی ۵۰ هزار تومانی با همه مخلفاتش اعم از برداشتن زیر ابرو، بند انداختن روی گونه، بافتن مو و‌... گرفته تا پیکر تراشی برای لاغری موضعی که می‌گوید با نظر مستقیم متخصص این کار و با هزینه‌ای بین ۶ تا هشت میلیون تومان انجام می‌شود. ضمن اینکه گزینه‌های جدیدی چون کاشت ته‌ریش هم با هزینه ۲ میلیون تومانی انجام می‌شود.
 
او درباره تنوع مشتریانش هم می‌گوید: «بیشتر جوان‌های بین ۲۰ تا ۲۷ سال به ما مراجعه می‌کنند. اکثراً از بچه‌هایی هستند که به‌شان می‌گویند ریچ‌کیدز یا همان بچه پولدارها. بیشتر ساکن مناطق شمالی هم هستند.»

مردان مبدل پوش
 
اما این تنها نوآوری آرایشی فرنگی برای مردان نیست. حالا که پای کفش پاشنه بلند مردانه و کاشت ته‌ریش هم به بازار مد باز شده است، می‌توان مدهای جدید پوشش و آرایش مردانه را نزدیک به «مبدل پوشی» و «زنانه پوشی» دانست. موضوعی که روانشناسان می گویند ناشی از یک اختلال شخصیتی است.
 
مبدل پوشی در روان شناسی به عمل پوشیدن لباس جنس مخالف بدون توجه به دلیل آن و با هر دلیل ممکن گفته می‌شود. یک متخصص روانشناس، مبدل پوشی را نوعی انحراف جنسی دانسته و می‌گوید: «انحراف جنسی مبدل پوشی (transvetism) بیشتر در مردان مشاهده می‌شود.»
 
دکتر «داوود نجفی توانا» مبدل پوشی را مغایر با هنجارهای جامعه دانسته و معتقد است: «دلیل نامناسب بودن و ناهنجار بودن مبدل پوشی، پدید آمدن مشکلاتی است که از نظر اجتماعی، خانوادگی و مهم‌تر از همه فردی برای فرد مبدل‌پوش درست می‌شود. پسری که مبدل‌پوشی می‌کند اگر حمایت خانواده را نداشته باشد مشکلات بسیاری را در اجتماع تجربه می‌کند و افراد دیگر به طور قطع از او سوء استفاده جنسی خواهند کرد.»
 
او درباره زندگی افراد مبتلا به این اختلال شخصیتی می‌گوید: «بسیاری از افرادی که تغییر جنسیت می‌دهند از طرف خانواده طرد خواهند شد. پسری که تغییر جنسیت دهد و از خانواده طرد شده و برای ادامه زندگی دچار مشکل شده، مطمئناً نمی‌تواند زندگی خوبی را حتی برای آینده‌اش تجربه کرده و رقم بزند.»
 
دکتر نجفی توانا می‌گوید: «فرد مبدل‌پوش همیشه با دو نوع دو‌گانگی دست و پنجه نرم می‌کند. نخست آنکه هنوز تفاوت‌های جسمی زن و مرد در ذهن او دچار توهم است و دوم آنکه نقش خود را به عنوان یک مرد نمی‌پذیرد و در نتیجه دچار اختلالی است که خود را به این صورت نشان داده است.»
 
او ادامه می‌دهد: «دور بودن روانی از پدر و نپذیرفتن پدر در زندگی به دلایل گوناگون - ظاهر نامناسب، سیاست زندگی اشتباه وی و ... همه می‌تواند موجب مبدل خواهی در فرد شود، به‌طوری که وی سعی کند نقش جنس مخالف را به عهده بگیرد، آن هم در شرایطی که با این نقش آشنا نیست.»
 
از سوی دیگر برخی معتقدند که نوع جدید مبدل پوشی‌ها به دلایلی غیر از دلایل جنسی است. آنها می‌گویند بسیاری از افرادی که لباس جنس مخالف را می‌پوشند، این کار را برای دلایل جنسی یا یادگارخواهانه انجام نمی‌دهند، بلکه آنها دوست دارند با تغییر ظاهر خود و جلب توجه، نگاه دیگران را به خود جلب کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۲۴
خاک بر سرشون
فتوشاپه بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
60درصد
007
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
اولا کفش پاشنه بلند مردانه خیلی وقته که هست منتها پاشنه مخفیه و تو کفش جا ساز شده به طوری که از بیرون به راحتی قابل تشخیص نیستو از 3 الی 8 سانت هم متغییره .... دوما شک نکنید عکس خالی بندیه. نیم تنه بالا و نیم تنه ی پایین اصلا با هم نمیخونن
نتیجه پول حرام همین است
تبریک عرض می کنم !
از کجا معلوم فتوشاپ نباشه
ما به اندازه کافی قد بلند هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
این آقا هم در عکس به اندازه ی کافی قد بلنده
پایان دوران ترانس مدرن
این به ظاهر پسر دارای انحراف جنسیه و مبدل پوشه!!! این رو نمیشه مد حساب کرد!
قبل از ورود جلوی ان گرفته شود
تو عکس اگه ریش نداشت قاطعانه میگفتم اینا زن و شوهرن ولی الان مجبورم بگم پسره ترجیح داده زن نما باشه......
به اندازه هر2سانتیمترپاشنه کفش 20%ازوزن بدن روی دیسک کمروزانوهاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
جواب باحالی بود!
وا ... خدا بدور...
چقدر وحشتناک و زشت و بی قواره است ...
بعید میدونم به ماهواره ربطی داشته باشه، واللا ما که ماهواره داریم و معمولا میبینیم، تا حالا از این کفشا اونجا ندیده بودم . تازه اگه تو ماهواره هم باشه پس چرا من یا بقیه از اینا نمیپوشن.؟؟!!
همه اینا به ذات آدما برمی گرده . یکی ممکنه اختلالات جنسی داشته باشه . یکی هم ممکنه ضعف شخصیتی داشته باشه.
برای مردهاکفش به این شکل پاشنه بلندجالب نیست.
جمع کنید این سوسول بازی ها رو . کجای دنیا مرد ها این ریختی میان بیرون . کثافت کاری هم حدی داره . اه ! حالم بهم خورد . یه دفعه ای دامن بپوشن خوب . زیر ابرو که بر میدارن آرایش هم می کنن لابد اسمشون هم هست مادموازل هوشنگ !!!
پاسخ ها
مژگان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
متاسفانه شما و اکثر جامعه معنای اختلال جنسیتی رو نمی فهمید
برديا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
دوست عزيز لطفا براي ابراز نظرتون اسامي زيباي ايروني رو به سخره نگيرين !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
به تو چه!!
خودش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
بیچاره هوشنگ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
حالا چرا هوشنگ مرد حسابی؟
بکو غضنفر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
آقا به شما چه؟
غضنفر
| Japan |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
اقا از اسم خودت مایه بزار تو پاسخ دادن
به نظر من همه ی این اختلالات یک راه خوب داره, 4سال خدمت سربازی! مردونه باهاشون برخورد کنند بدوند داد بکشند, رژه بروند , اسلحه بگیرند تیراندازی کنند, و کلی کار مردونه بکنند!
این چیزا تابناک جون سوغات شبکه های ماهواره ای و بنگاه های مد و فشن نیست. سوغات تربیت خانوادگی هست.
بدتر از این رژ لب مردانه است که چند وقتی است که در مغازه ها به فروش میرسد
خدا به دادمون برسه
از ساپورتش معلومه چقدر مرده.
جوانهاي ما داران به كجا ميرند . چي تو كلشون هست كه اينجوري كارها را ميكنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
پوچی و لاقیدی ناشی از اجبار عقاید و دوگانگی و چندگانگی و تناقض
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
به نظرت اصلا چیزی هست که تو راجع به نوعش میپرسی؟
این افراد دوجنسی هستند و تمایلات زنانه دارند..........
دقت کنید متوجه فتوشاپ بودن عکس میشید
اگر دو نفر که این کفش ها رو می پوشند را در ملاء عام پاشون رو از از زانو قطع کنند بقیه حساب کار دستشون میاد.
کفش مامانشه یا آبجیش!!!
اگر مرد باشه که کفش زنانه نمی پوشه.
يك مقدار عكس غير طبيعي به نظر مي رسه ، ولي اگه واقعي باشه واقعا جاي تاسف داره ، ديروز اتفاقي مسيرم خورد رفتم قزوين شازده حسين ، يه سري به مزار شهيد بابايي زدم ، وقتي عكساي شهدا رو ميديدم اكثرا سبيل داشتن و از چهره هاشون مردي مي باريد . خدا آخر عاقبت جوونارو به خير كنه . البته خودمم جوونم (31) :D
کجایند دلواپسان
اون کفش زنانه است اما برخی دوست دارن خاص باشند هرطور که شده......!
تابناک اصلاح کن لطفا
نوشتی دو "مرد" که کفش.....
اما من در این تصویر "مرد" نمیبینم!
پاسخ ها
رفیق
| Japan |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
برو چشای کورتا لیزیک کن
آخرالزمان نزديك است.
اینکه به هر کسی که فرهنگ خاصی دارد برچسب شیطان پرستی، اختلال شخصیتی، انحراف جنسی و غرب گرایی بزنید درست نیست.
چند وقت دیگه ساپورت مردانه هم میاد . این نشان از بی هویتی جامعه ایرانی است.
عکسهای خواهرشو پوشیده بابا. مد چیه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
بابا
| Japan |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
برو دیکته تمرین کن
پول باد آورده............
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
نه داداش پول زحمت کشی و عرق جبینه باباشه
ضعف شخصیتی بد دردیه. چجند روز دیگه میرن و تغییر جنسیت میدن
پاسخ ها
مهناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
این بندگان خدا مشکل دارن و فقط اینجاست که نمی خوان اینو بپذیرن
داش
| Japan |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
بتوچه!!
ضعف شخصیتی بد دردیه. چجند روز دیگه میرن و تغییر جنسیت میدن
بابا شما رو به خدا دقت كنيد اون عكس به چند دليل فتوشاپه شما يه رسانه هستيد كپي پيست نكنيد
1- دور سر رو نگاه كنيد
2- سر هيچ تناسبي با بدن نداره
3- رزولوشن قسمت سر با بدن فرق داره حتي با زمينه
4- اندام زنونه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
کاشی های کف هم تابلو فوتوشاپ شده
آریو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اتفاقا تناسب داره
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
به سرامیک های پشت سرشون هم دقت کنید
همینطور قفسه جلویی شون که به شکل غیرقابل قبولی پایین تر از بقیه ردیف ها هست
سبیل
| Japan |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
نکنه عکس خودته یا داداشی یا اقوام که انقدر داری توجیع میکنی
خدا داريم به كجا مي‌ريم؟؟؟!
مبارکت باشه تابناک!!! تابناک حامی متفکران متجدد!!!!!
دست مریزاد
درود بر روحانی!
آقا چی برای جوانان ایران است ؟ حالا یه نفر پاش کرده و شاید مشکلات دیگه ای هم داشته باشه چه ربطی به جوانان ایران داره
اِوا مگه چیه طفلی دوستاره زن باشه! مثل من که دوست دارم مرد باشم!
اقا قشنگ نیست مد هم نیست من وشما هم دوست نداریم ولی خلاف شرع وقانون که نکرده
این همه تفسیر و تحلیل بر مبنای عکسی که به احتمال زیاد دستکاری شده و فوتوشاپه!!!
چرا اینقدر شلوغ می کنی تابی ناک یک نفر یک گوشه ای یک غلطی کرد حالا شوما کوتاه بیا عزیزم.
ایشون مگه مردند؟
خیلی هم عالی ادرس دارید؟
اگه که واقعی باشه دیگه این وضع قابل تحمل نیست
ایرادش چیه؟؟
سلام
یکی از نشانه های آخرالزمان
مشکل جنسی دارندوالا این کفش هازنانه است
فتوشاپه تابناک عزیز.
ساپورت لباسی بدن نماست
بابا یه طوری عنوان کردی که فکر کردم یه مرد پاش کرده.
از نطر شرعی مشکلی ندارد
سلام
چه ربطی به شبکه های ماهواره ای داره؟
تابناک عزیز من یه نظر گذاشتم کاملا مودبانه و کارشناسانه چرا نظر منو نذاشتی..
حالا خوبه تو متن درباره اختلال transvetism توضیح دادید.
به کجا چنین شتابان!
واقعا چقدر باید غافل باشیم بریم دنبال این دیونه بازیا !!!!!
یعنی نمیشه کسی با ظاهر یکی دیگه کاری نداشته باشه
اشکال از شماست . الگوی درست رو با روش درست به جوانها نتونستید بدید . همش زور و فشار بوده .
این تابلوئه فتوشاپه و ادیت شده است.
با این تیتر شما دست مد سازان رو از پشت بستید و بهشون خط دادید علنا!
چندش!!
این جوان احتمالا" دچار نوعی بیماری ناشی از یک اختلال شخصیتی هستند.
چقدرچندش آور.حالم بهم خورد.
روی زمین به سرامیکهای پشت پای پسره توجه کنید. با فتوشاپ جایگذاری شدن.
من اول فکر کردم زنو شوهرن تازه الان فهمیدم خواهرن ناز بشید الهی
نوشتن این مقالات خود یک نوع ترویج منکر و فساده
اینا همچنس بازن
چقدر زشت و زننده، اه اه ، حالم بد شد!
کسانی که فوتوشاپ کارند به راحتی متوجه می شوند که این عکس به هیچ وجه فوتوشاپ نیست !
باسلام ،کلاتو نو بزارین بالاتر .
دم همون کت شلوارو کلاه شاپویی هایی که دم پای شلوارشون گشاد بود و با معرفت های محله ها بودند گرم
جمع کنید خودتونو مسخره ها به کفش پوشیدن مردم هم کار دارن
تابناك
من ١١ سال هست تو را مي خونم اما خواهش مي كنم وارد اين مسائل زرد بعنوان يك خبرگزاري نشو.
اینا هم جنسباز هستن
عکس رو با دقت ببین
لابد بيچاره كفش را شسته بوده ميخواسته بياد بيرون كفش نامزدش را پوشيده
اگه به کاشی های وسط تصویر نگاه کنید متوجه میشید که با فتوشاپ یا هر برنامه دیگه ای دستکاری شده و کاشی ها ترتیب شون به هم ریخته
سلام
اگه این خبر درست هم باشه
چرا با انتشار آن موجب تحریک دیگران می شوید؟
مگه قراره هرکس هرچه پوشید یا... فورا رسانه ای کنیم
اینها همش ازلقمه حرام است
باناشناس 11:35 دقیقه موافقم
یقه زوم کنید به گردنش نمی خوره

این فرداین عکس انتشارداده می خواسته این فردضایع کند

هارمونیک بدنش تناسب نداره
سرتونو کردین زیر برف خبر ندارین
دوستان شلوارش هم شکل دختراس که
من که اصلا خوشم نیومد ول کنین این حرفها را
نميدونم كي بايد ياد بگيريم كه به حريم خصوصي ديگران احترام بذاريم و اينقدر راحت ديگران رو قضاوت نكنيم
مسئولین تابناک بی خود قسمت نظر شما را نگذارید آخه بنده هرچه برای شما ارسال می کنم منتشر نمی کنید
فتوشاپه
فتوشاپ باشه یا نباشه مهم نیست.
اللهم ارزقنا رزقا حلالا طیبا .....
راهش اینکه هی بگیم بدهستش تا نپوشن مثل قضیه مانتوهای ملکه فقط اطلاع رسانی و بد بودن این حرکت مطمن هستم جواب می ده
حالا میخوان بپوشن یا نپوشن...آخه به ما چه مربوطه...آقا شما سلیقه ات نیس خب نپوش...
فتوشاپه
با عرض سلام و وقت بخیر
متاسفانه این تصویر واقعی است و زمانیکه در تعطیلات عید فطر برای اولین بار به مرکز خرید پالادیوم رفته بودیم بچه های کوچک من این صحنه را به من نشان دادند
کجاش فتوشاپه اخه !!!!
هر دم از این باغ (غرب)بری میرسد. چه زود ماهیت و هویت خود را از دست میدهیم
عکس فتو شاپه
بطرز خفنی مشخصه که مرد کفش پاشنه بلند فتوشاپه
اگر با دقت به عکس نگاه کنید متوجه نکات زیر میشید:

1- خط برش عکس در قسمت پشتی سر کاملاً مشخصه در نتیجه همین یک دلیل گوته فتوشاپ بودنه عکسه
2- انداره سر با تنه کاملاً در تضاده و معلومه که این سر مال این تن نیست
3- مردی که تا این حد فیزیک زنانه داشته باشه و پوشش زنانه هم انتخاب کنه هیچوقت انقدر ریش نمیزاره!

این عکس نتیجه یک کار فوتوشاپی دقیق بوده که به قصد تفریح در شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده
احتمالا آینده نزدیک 9 ماه باید بره استراحت کنه منظورم که متوجه شدی سعی کن وسیله سنگین بلند نکنی موقع استراحت هم مواظب خودت باش
فتو شاپ نیست
مجتکع تجاری پالادیوم تو زعفرانیه است
من خودم هم اینا رو اونجا دیدم
یکمی رو عکس دقت کنین معلوم هست فتوشاپه
لازم نيست يك كار كوچك را اين قدر بزرگ نمايي كنيد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی