بازدید 4515
۱

رابطه شیطانی با چوبه دار گره خورد

کد خبر: ۶۰۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 24 July 2016
مرد جنایتکار که به خاطر رابطه شیطانی، دوستش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود با تایید حکم مجازاتش، سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.

 به گزارش آرمان، رسیدگی به این پرونده از نوزدهم خرداد سال ۹۰ و در پی ناپدید شدن مرد ۳۱ ساله ای در شهر رشت در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

همسر این مرد در جریان تحقیقات گفت: شوهرم به نام حامد شامگاه دیروز همراه دوست خود به نام احمد با خودروی پراید مشکی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.همزمان با این شکایت خودروی پراید حامد در یکی از محله های رشت پیدا شد که در داخل آن دست نوشته ای کشف شد که روی آن نوشته شده بود «به دنبال راننده نگردید»،

 یک هفته دیگر جسد او را در سد منجیل پیدا خواهید کرد. در ادامه جست‌وجوها جسد مرد ناپدید شده در حالی که آثار جراحت بر روی بدنش دیده می شد در سد منجیل پیدا شد.

ماموران که با پرونده قتلی رو به رو بودند تحقیقات گسترده ای را آغاز و متوجه شدند همسر مقتول با دوست شوهرش ارتباط پنهانی دارد.زن و مرد جوان با افشای این موضوع دستگیر شده و دربازجویی ها عنوان کردند به یکدیگر علاقه داشته و برای ازدواج تصمیم گرفته اند مرد جوان از سر راه بردارند.

 به همین خاطر او را ا بتدا با قرص خواب‌آور بیهوش کرده و سپس با میله آهنین چندضربه به سرش زده و باعث مرگ او شده بودند. آنها سپس جسد را شبانه داخل سد منجیل انداختند. متهمان شهریور سال ۹۱ در دادگاه کیفری استان گیلان محاکمه و مرد جنایتکار به قصاص و زن خیانتکار به حبس محکوم شدند.

حکم مجازات متهمان در شعبه ۱۵دیوان عالی کشورتایید شد و پس از استیذان و بی نتیجه ماندن تلاش شورای حل اختلاف برای کسب رضایت از اولیاء دم قاتل سحرگاه دیروز در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایا رواست برای چنین پرونده هایی ک به همراه قتل یک انسان به حیثیت اجتماعی ضربه میزند ، شورای حل اختلاف و صلح و اشتی وارد عمل شود. اینگونه پرونده ها باید در اسرع وقت و در ملا عام به اجرا در بیاد برای عبرت دیگران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار