بازدید 14358

دست‌درازي به ژنتيك مسلمانان با ويروس ذات‌الريه

مبارزه هالیوودی با غرب ستیزان افراطی شکل گرفت / فان وكس يا «ويروس عليه بنيادگرايي مذهبي» پروژه‌اي نظامي به كارفرمايي پنتاگون است كه رؤياي اصلاح ژنتيكي مسلمانان منطقه را محقق مي‌كند.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 24 July 2016
فان وكس يا «ويروس عليه بنيادگرايي مذهبي» پروژه‌اي نظامي به كارفرمايي پنتاگون است كه رؤياي اصلاح ژنتيكي مسلمانان منطقه را محقق مي‌كند. اين ويروس با حامل‌هايي مانند ويروس ذات‌الريه وارد بدن فرد مذهبي شده و با از كار انداختن ژن «VMAT2» در او از يك مسلمان مذهبي، فردي غيرمذهبي و بي‌تفاوت مي‌سازد.
 
به گزارش روزنامه جوان، در پي انتشار فيلمي از اين پروژه بيوتروريسم در فضاي مجازي، رسانه‌ها كدگشايي آن را آغاز كرده‌اند. گفتني است اجراي اين پروژه نشان مي‌دهد در حالي كه ما به عنوان ام‌القراي كشورهاي اسلامي بر برقراري روابط ديپلماتيك و ديپلماسي لبخند تأكيد داريم و همچنان سعي داريم برجام را تطهير كنيم، غرب در حال كامل كردن مجموعه دشمني‌هاي خود عليه جهان اسلام است.

برخلاف ما كه برنامه‌هاي زودبازده را مي‌پسنديم و سرخوشانه از دستاوردهاي كوتاه‌مدت‌مان به عنوان موفقيت نام مي‌بريم و به پوسترهاي انتخاباتي‌مان الصاق مي‌كنيم، دنياي استكبار پروژه‌هاي بلندمدت را در دستور كار دارد؛ پروژه‌هايي كه سال‌ها روي آنها كار مي‌كند و از سرمايه‌گذاري فرهنگي و مالي در آن زمينه‌ها دست نمي‌كشد. هرچند برخي از اين پروژه‌ها يك قرن طول بكشد. براي هر برنامه‌شان رؤياپردازي مي‌كنند، با انيميشن و داستان وارد دنياي كودكان مي‌شوند. صنعت فيلمسازي‌شان را به كار مي‌اندازند تا زمينه را براي رونمايي از اهداف‌شان فراهم كنند و در نهايت پروژه‌اي با كاربري نظامي و سياسي را نمايش مي‌دهند كه مي‌دانند به اندازه كافي درباره‌اش حرف زده‌اند.

دستكاري ژنتيكي انسان‌ها، ساخت بدل انساني افراد، كنترل مغز انسان با تراشه‌هاي الكترونيكي، توليد انسان‌هايي با ويژگي‌هاي مورد نظر بدون ويژگي‌هاي روحي و حسي دستمايه ساخت چند فيلم‌ هاليوودي بوده است؟ حداقل چند فيلم با اين مشخصات از سينماي غرب ديده‌ايد؟
 
بنابراين كدگشايي از پروژه نظامي فان وكس و انتشار گزارشي از آن در رسانه‌ها خيلي دور از ذهن نيست. اگر‌چه همچنان ساده انگاري و توهم توطئه دو روي سكه برخورد با پديده‌هايي هستند كه با هدف مشترك ضربه زدن به دنياي اسلام هر روز رونمايي مي‌شوند.
 
ترور فان و‌كسي اهالي خاورميانه

 
بنابر اين گزارش، «فان وكس» يا «ويروسِ عليه بنيادگرايي مذهبي» نام پروژه مخفي پنتاگون عليه مسلمانان است كه اخيراً انتشار فيلمي در فضاي مجازي درباره اين پروژه، برخي اهداف، جامعه هدف، نحوه تأثير‌گذاري و عملكرد آن بر قربانيان و... را برملا كرده است.  اين پروژه كه ذيل مسئله «بيوتروريسم» تعريف مي‌شود براي حذف بي‌سر و صداي مخالفان و چهره‌هاي مؤثر ساير كشورها از سوي امريكا و رژيم صهيونيستي كاربرد دارد.
 
از سويي با توجه به ماهيت بيوتروريسم و استفاده از آخرين دستاوردهاي علمي و تكنولوژيك در اين نوع از ترورها، باعث شده بيوتروريسم هر روز روش‌ها و اشكال جديدي بيابد و حتي وارد برخي حوزه‌هايي شود كه ديگر صرفاً محدود به هدف گرفتن جسم و فيزيك شخص قرباني نيست و تمركز آن روي ابعاد روحي، رواني و اعتقادي فرد خواهد بود.
 
فان‌وكس از جمله اين اشكال جديد بيوتروريسم است كه سازمان نظامي امريكا (پنتاگون) به عنوان كارفرماي آن معرفي شده است. در اين پروژه با وارد كردن ويروسي آزمايشگاهي به بدن قرباني، عملكرد بخش خاصي از مغز قرباني دچار اخلال مي‌شود، با اين توضيح كه بانيان اين پروژه خطرناك مدعي هستند كه تظاهر و بروز ژن خاصي به‌نام «VMAT2»در بنيادگران مذهبي و تندرو‌هاي مذهبي بسيار زياد است (از نظر طراحان اين پروژه، تقريباً عموم مسلمانان، افراد بنيادگراي مذهبي و تندرو هستند).
 
مذهبي تحويل مي‌گيرند، غيرمذهبي تحويل مي‌دهند

 
بر اساس مستندات اعلامي پروژه فان وكس، ويروس خاص ساخته شده پس از ورود به بدن قرباني كه در واقع مي‌تواند هر يك از مسلمانان در كشورهاي مختلف باشند، به‌روي ژن«VMAT2» اين افراد تأثيراتي مي‌گذارد و سبب مي‌شود يك فرد افراطي (با تعريف خاص بانيان اين پروژه) به يك فرد عادي (غيرمذهبي) تبديل شود يا به‌عبارت ساده‌تر، سطح اعتقادات اين افراد دستخوش تغييرات ملموس شده و ريشه برخي باورهاي ديني در فرد قرباني، خشكانده شود.
 
اما زماني حساسيت اين پروژه بيشتر براي جامعه هدف يعني مسلمانان مشخص مي‌شود كه در اين سند به‌صورت صريح اعلام مي‌شود كه «اين ويروس سبب مي‌شود يك فرد افراطي(؟!) به يك فرد عادي تبديل شود؛ به‌نظر ما اين كار مي‌تواند تأثير چشمگيري در منطقه خاورميانه بگذارد؛ در برنامه فعلي و آزمايشي كه تا‌كنون انجام داده‌ايم از ويروس‌هاي دستگاه‌ تنفسي از قبيل «ويروس ذات‌الريه يا واينا» استفاده كرده‌ايم.
 
معتقديم با اين شيوه مي‌توان شمار زيادي از جمعيت اين منطقه را در معرض اين ويروس قرار داد، اكثر مردم اين منطقه در معرض هر دو ويروس قرار گرفته‌اند و كاملاً مطمئن هستيم كه اين شيوه، شيوه‌اي بسيار موفقيت‌آميز خواهد بود.»
 
يك ويروس براي همه

 
در اين پروژه فرض بر اين است كه افرادي افراطي هستند كه در بدن آنها، ژن «VMAT2» بسيار زياد است و با واكسينه كردن آنها در مقابل اين ژن مي‌توان رفتارهاي افراطي را از بين برد. اطلاعات فعاليت مغزي اين ژن در بدن انسان با استفاده از اسكن مغزي با شيوه اف. ام. آر. آي(FMRI) صورت مي‌گيرد.
 
البته دست‌اندركاران اجراي اين پروژه به دنبال اسكن كردن تمام افراد اهل آسياي جنوب غربي نيستند اما شيوع يك ويروس مي‌تواند از انسان‌هاي منطقه عروسك‌هايي بسازد كه نظر غرب را تأمين كنند و هر يك در نوع خود مبلغ اسلام امريكايي باشند.
 
در عين حال بايد نسبت به نحوه انتشار فيلم اين پروژه در فضاي مجازي حساس بود. چرا جزئيات پروژه تحقيقاتي گران قيمتي در اين ابعاد به اين راحتي منتشر مي‌شود؟! آيا اين پروژه پيش‌درآمد مطالعات گسترده‌تري است؟ آيا رونمايي از آن ايجاد مشغله براي رد گم كردن و شيطنت در عرصه ديگري است؟
 
گفتني است طي ماه‌هاي اخير، حساسيت اين مسئله به حدي رسيد كه مجلس شوراي اسلامي، شوراي عالي امنيت ملي و سازمان پدافند غيرعامل نيز به‌صورت مستقيم به اين موضوع ورود پيدا كردند./روزنامه جوان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۶۰
واقعا خنده داره : ) ژن مذهب وجود نداره
یک دروغ بسیار بزرگ برای راه انداختن یک جنگ روانی
آخه مگه بنیادگرایی ربطی به ژنتیک داره؟
پس نقش محیط خشن و آموزش دینی غیراصولی چیه؟
عجب !!! بابا روزنامه جوان ! این همه اطلاعات رو از کجا اوردی ؟
شما با افراطی گری موافقی؟ از آدمهایی که کمربند انتحاری می بندند و خود را در میان جمعیت منفجر می کنند دفاع می کنی؟
چقدر خوب !
خیلی خیلی مقاله یه طرفه و ناشی بود.
مهندس
شما ار کجا جنس میگیری؟
لطفا ساقی خود را معرفی کنید
این یک رمان تخیلی است البته در حال حاضر حتی کمترین عناصرش هم تحقق نیافته است
این همه میوه قاچاق وارد ایران میشود و این همه شکلات و آدامس و انواع خوراکی ها که هرگز بررسی نشده اند.
بجای داستان های تخیلیکمی به تحریریه بگید مطالعه کنند
نه بابا !
مقاله چرت و پرتي بود. طرف فيلم تخيلي زياد ديده
قبل از انتشار این مطالب خوب است از کارشناسان زنتیک سوال کنید
اگر واقعا همچین چیزی باشه عالیه! خاورمیانه منطقه امنی میشه
اگر اين خصلت وحشيانه اين افرادي كه اداي مذهب دارند و به خاطر آن دست به هر كاري ميزنند را از كار بيندازد پروژه خوبي است
و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین
با این حساب لازم است یک بار دیگر معجزه هزاره سوم بر مسند ریاست بنشیند
چقدر شما باحالین به خدا!
خواهشمند است نتایج بررسی مجلس اعلام کنند،
نوشته تخیلی و پرورده ذهن نویسنده ای خام است
تابناک خداییش یه مدت خبرات کم شده بود زدی تو جاده خاکی دیروز که میگفتی رکن آبادی زندست الانم این خبر رو رفتی حداقل با ه پزشک مشورت میکردی
یک سوال اساسی: اگر مذهبی بودن و غیر مذهبی بودن به یک ژن مربوط می باشد، پس خداوند چگونه حساب همه انسانها را بصورت برابر در روز قیامت رسیدگی می کند؟
همان اسم روزنامه جوان نشان دهنده عمق اعتبار این تئوری های دایی جان ناپلئونی است.
لازم به این ویروسها نیست،
کاش واقعا میشد
آیا کوچکترین سند موثقی در مورد این ادعای بزرگ دارید؟ البته غیر از مرجع علمی معتبری مانند روزنامه جوان!
والا شما بخاطر یه فیلم تحصن نکنید
گوشی های اپل رو که فقط خودتون منطقش رو میفهمید جمع نکنید
به لباس مردم گیر ندید
قیمت ماشین ها رو بیخود بالا نبرید
فراموش کرده اید
بگو چرا آن مرد 280 نفر از دوستان و آشنایان را بار هواپیما کرد و برد . توطئه کرده بود علیه آنها !!!
خبر مال سال 2011 ... واقعا که
ما هم ویروسی بسازیم که کافران و کمونیستها را مسلمان کند
این پروژه امکان پذیر نیست به هیچ عنوان
خیلی هم خوبه .
یک نوشته کاملا بیهوده....
احتیاجی به تغییر ژنتیکی نیست این مسئله اتوماتیک داره انجام می گیره
خیر باشه
چشم دوستان روشن
مگه بده بساط افراطي گري برچيده بشه؟
من به عنوان یک متخصص ژنتیک مردم از خنده ویروس ضد مذهب؟؟؟
اخه مگه به این سادگی....
انگار شما هم معتقدين كه اسلامي بودن و مذهبي بودن رو يك ژن تعريف مي كنه و نه شناخت و وذات يك انسان، مطمينين كه هدف از اين پروژه باوراندن همين مفهوم به آدماي ساده لوحي مثل نويسنده اين مقاله نيست؟
تابناك جان اسلام و ساير اديان نه ژنتيكي منتقل ميشوند و نه ژنتيكي از بين ميروند .
جلالخالق
خوب تعطيل ها شما هم ژن غربي هارو دست كاري كنيد
امیدوارم زودتر از این ویروس توی عربستان استفاده بشه.
نیازی به این کار نیست
توهم بالاتر از حد لالیگا
چرند و احمقانه
باید این ویروس را بگیریم مهندسی معکوسش کنیم بعد وارد غربش کنیم تا اون بی دین ها را تبدیل به مذهبی کنیم...
جناب برادر تابناک
واقعا اینچنین مقاله غیر علمی، غیر واقعی و مسخره ای از سایت شما بعید بود
براي مذهبي هاي تمد رو بد هم نيست
لطفاً ، خواهش می کنم چاپ کنید!!!
با سلام اینکه ترور بیولوژیک یا انتشار ویروسها برای کسب درآمد از سوی برخی کشورهای غربی دور ذهن نیست مساله تازه ای نیست! اما بنا به نص صریح قرآن خداوند افراد با ایمان را بواسطه ایمانشان حفظ می کند، مساله ایمان مربوط به روح یک فرد است، خداوند در قرآن کریم می فرماید : فمن یرد الله ان یهدیه یشرح صدره للاسلام(انعام 125) اسلام یعنی تسلیم فرمان الهی بودن(یعنی مسیحیان و یهودیان راستین عصر خود را نیز شامل می شود) بنابراین کاملا مساله مذهب و ایمان مربوط به روح و قدرت آن است. در روایتهای متعدد هم به این موضوع اشاره شده است. اگر دقت نمائید حتی کودکان تازه بالغ نیز که جثه ضعیفی دارند با رعایت شرایطی در ماه رمضان روزه کامل می گیرند و اصلا احساس ضعف و ناتوانی ندارند این قدرت ایمان و روح است . بنابراین بنظرم این مهملات فقط برای تاثیر در افکار عمومی است.
باريكلاه رو هاليود و باليودو و هزار تا توهم سينمايي رو كم كردة. برادر ساقيت كيه؟
اخه دروغ هم حدی داره
کاش امکان پذیر بود
اگر این مسئله راست باشد و ایمان افراد تحت کنترل ژن ها باشد چه دلیلی برای مسئولیت شخص و بهشتی ویا جهنمی بودن او است چون اختیاری در اعمال خود ندارد.
واقعاً مسخره است
ايشاله همه خوب ميشن
چی میزنی؟
پس با این جساب که مشا می فرمانید ما همه ژنتیکی مسلمان شده ایم و هیج اراده و اختیاری نداشته ایم
به جای این خزعبلات جلوی شیوع مصرف شیشه و آمفیتامین را در جامعه بگیرید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی