بازدید 2343

خوابگاه دانشجويي در آتش سوخت

کد خبر: ۶۰۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 24 July 2016
يك خوابگاه دانشجويي در خيابان انقلاب دچار آتش سوزي شد و ٨ نفر از دانشجويان دچار دودگرفتگي شدند.

به گزارش اعتماد، اين حادثه در ساعت ٤:٠٦ بامداد روز شنبه در خيابان انقلاب بعد از ميدان فردوسي اتفاق افتاد.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني گفت: محل حادثه يك ساختمان سه طبقه با يك زيرزمين است كه تبديل به محلي براي اسكان دانشجويان دختر شده است، اما سردر آن نامي از دانشگاهي آورده نشده است.

 كانون حريق، زيرزمين اين ساختمان بود كه بلافاصله عوامل آتش‌نشاني نسبت به اطفاي حريق، اقدام كردند؛ اما دود زيادي اين ساختمان را دربرگرفته بود كه به همين دليل يك گروه از آتش‌نشانان همزمان با عمليات اطفاي حريق عمليات نجات را نيز در دستور كار خود قرار دادند.

آنها بيش از ٢٥ دانشجوي دختر را از طبقات خارج كرده و به محلي امن انتقال دادند. تعدادي از افراد حاضر در خوابگاه نيز تا پيش از رسيدن عوامل آتش‌نشاني خودشان از ساختمان خارج شده بودند.

او افزود: هشت نفر از ساكنان خوابگاه نيز به دليل دودگرفتگي تحويل نيروهاي اورژانس داده شدند. همچنين در آتش‌سوزي ديگري كه در يك مجتمع مسكوني ١٠ طبقه در اتوبان شهيد بابايي اتفاق افتاد. ٤٥ نفر از ميان شعله‌هاي آتش نجات يافتند. اين حادثه در ساعت ٢٣:٠٣ دقيقه جمعه شب اتفاق افتاد پنج دستگاه خودرو در طبقه همكف كاملا شعله‌ور شده بودند و به ١٥ دستگاه خودرو ديگر كه در آن منطقه بودند نيز خسارت‌هايي جزيي وارد شد.

جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني درباره اين حادثه گفت: دود زيادي تمام طبقات ساختمان را فراگرفته بود و به دليل وضعيت ناامن مجتمع تعدادي از ساكنان به بالكن پناه برده بودند. از ميان حادثه‌ديدگان يك نفر به دليل سوختگي از ناحيه دست تحويل نيروهاي اورژانس داده شد، عمليات در ساعت ٢ بامداد به پايان رسيد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل