بازدید 14713

علت دعوت‌نشدن رحیم‌پور ازغدی برای نماز جمعه

رئیس سابق ستاد نماز جمعه تهران در پاسخ به اظهارات اخیر رحیم‌پور‌ازغدی علت دعوت‌نشدن او به نماز جمعه را انتقادناپذیری او عنوان کرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ 24 July 2016
رئیس سابق ستاد نماز جمعه تهران در پاسخ به اظهارات اخیر رحیم‌پور‌ازغدی علت دعوت‌نشدن او به نماز جمعه را انتقادناپذیری او عنوان کرد.

به گزارش شرق، حجت‌الاسلام «سیدیدالله شیرمردی» رئیس سابق ستاد نماز جمعه تهران، در واکنش به اظهارات اخیر حسن رحیم‌پور‌ازغدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد ضمن تکذیب ادعای او گفت: «علت دعوت‌نشدن ایشان به نماز انتقادناپذیری و برچسب بی‌سوادی‌زدن به رسانه‌های اصولگرا بود».

او با بیان اینکه مسئولان ستادهای نماز جمعه وظیفه دارند بر‌اساس ضوابط و ملاحظات ابلاغی از جانب شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نکات لازم را به سخنرانان پیش از خطبه متذکر شوند تا در وقت محدود، نمازگزاران بیشترین بهره را از سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلف ببرند و این یک امر طبیعی در همه دوره‌ها بوده است، افزود: «انتظار ما از استاد رحیم‌پور‌ازغدی به عنوان یکی از نخبگان و سخنرانان ارزشمند در کشور بیش ‌از‌ این است که دلایل واهی برای لغو سخنرانی‌های خود بتراشند».

«شیرمردی» با اشاره به این گفته رحیم‌پور‌ازغدی مبنی‌ بر اینکه «وقتی متوجه شدند می‌خواهم اسنادی را برای مسئله نفوذ ارائه کنم، بلافاصله سخنرانی من کنسل شد» گفت: «هنوز دیر نشده است و آقای رحیم‌پور تریبون‌های بسیاری در اختیار دارند و می‌توانند این اسناد نفوذ را ارائه کنند!».

او ضمن دعوت رحیم‌پور‌ازغدی به سعه‌صدر بیشتر و لحن ملایم‌تر تصریح کرد: «ادبیات ما باید متناسب با شأن و جایگاه نماز جمعه باشد. اینکه ایشان می‌گوید نماز جمعه در باتلاق محافظه‌کاری افتاده، حتی اگر به فرض محال این اتفاق هم افتاده باشد، ادبیات صحیحی نیست که در شأن نهاد مقدس نماز جمعه باشد که ثمره خون بیش از ٢٠٠ هزار شهید است».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۲۱
وای بر ما که نماز و دعوت به نماز را هم سیاسی کردیم
وای برما
ايشان درست گفته اند و همينه که هست
محافظه کاری نماز جمعه چه ارتباطی به خون شهدا دارد ؟!!!
بيچاره اين هم تاريخ مصرفش تمام شده
در این که رحیم پور دچار توهم باسوادی و خودبزرگ بینی شده شکی نیست
کاش اقای شیرمردی به لحن برخی ائمه جمعه هم اشاره میفرمود که برخی جوانان را گوساله!خطاب نمودند،انهم ازهمین تریبونی که خون ثمره 200هزار شهید است
یعنی اگه به اصلاح طلب ها میگفت بی سواد از دید ایشون مشکلی نداشت؟!
نماز جمعه دعوت؟
رحیم پور ازغدی خیلی حالش بده
اتفاقا ایشان فرد بی سوادی است که سخنانش ارزش شنیدن ندارد.
اینقدر خون شهدا رو سپر هر چی میخوایم بگیم نکنیم، آقای رحیم کارشون درسته و لحن تند برای چنین مسئولان بی لیاقتی کاملا منطقی، اجرشون با حضرت علی علیه السلام که دنبال احقاق عدل بودن.
یا علی
ظاهرا شما بیشتر از ایشان انتقاد ناپذیر هستید
راستش را بخواین دیروز ایشو ن در تلوزیون میگفتن اونهایی که سگ دارن از سگ بدترند!!والا خیلی تند صحبت کردند .من از طرفداران پرو پا قرص وی بودم نمیدانم چرا اینطوری حرف زدند!!در ضمن سگ هم ندارم!!
این رحیم پور ازغدی به شدت بیسواد و باعث انحراف در دین و مروج خرافه گرایی ست. اصلا نذارید هیچ جا سخنرانی کنه.
حق با استاد رحيم پور ميباشد
خوب راست گفته دیگه
تقریبا همه از صحبت های ایشون خوشون میاد، مگر عده ای از مسؤولین
" ثمره خون 200 هزارشهيد"! دعاميكنيم اين ثمره به دست نااهلان نيفتاده باشد!
احسن استاد ازغدی مردم حق طلب امیدوار شدند بشما
البته که خود شما هم انتقاد ناپذیری
اقای ازغدیایات 34 سوره فصات جلد17 ص594 و83سوره بقره جلد1 ص329 وسوره 53 جلد13 ص161 تفسیر المیزان وکتاب اسلام ومحیط زیست حضرت ایت اله جوادی املی ص281 شروع برخورد با معترضین انتخابات 88مخالف ایات فوق نبود ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها