بازدید 21058
۶
در دویست و سی و پنجمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

هایپرها بلای‌جان مغازه‌داران/ گلایه کشاورزان دزفول از خلف وعده دولت در پرداخت وجوه ذرت/ علت رواج «استخر پارتی» در باغ های اطراف تهران چیست؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: سود ۲۷.۵ میلیاردی برای حمایت از فوتبال؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۰۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸ 24 July 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در دویست و  سی و پنجمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

هایپرها بلای‌جان مغازه‌داران
سود ۲۷.۵ میلیاردی برای حمایت از فوتبال
گلایه کشاورزان دزفول از خلف وعده دولت در پرداخت وجوه ذرت
علت رواج «استخر پارتی» در باغ های اطراف تهران چیست؟    


تعداد بازدید : 13

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
مردم خودشون شعور و فهم دارند میدونند از هایپر خرید کنند بهتره با از بقال سرکوچه که دوساله میلیاردر میشه.
سراغ هیچکس ! سر هر کسی تو کار خودش باشه بهتره .
حالا تو کشور با ایجاد فروشگاه های هایپر یه حرکت مناسب جهت عرضه محصولات با تنوع بالا و کیفیت و قیمت مناسب ایجاد شده، شما با این گزارشاتتون این حرکت رو متوقف کنید.
خوب درستش همینه
مغازه دارها باید این همه فضای که اشغال کردن رو حذف و با ایجاد یک پاساژ یا هایپر مارکت ، کلی از فضای عمومی کنار خیابان ها را آزاد نمایند.
با سلام
درست است كه قيمت تمام شده براي ما مصرف كنندگان كاهش مي يابد ولي در طولاني مدت هزينه زيادي را متقبل خواهيم شد.
به هر حال هر واحد صنفي كوچك به عنوان منبع درآمد حداقل يك خانواده است و با تعطيلي اين واحدها قطع به يقين به مرور زمان شاهد افزايش سرقت، بزه، اختلافات خانوادگي و درنهايت كاهش امنيت در جامعه خواهيم بود.
لطفا از اين منظر هم به موضوع نگاه كنيد
با تشكر
مدتی است خبرگزاریها با گزارشاشون نظرات وباورهاشون چه خوب چه بد از دید شخصیشون رو منتقل میکنن به مردم نه تنها خبرگزاریها حتی مسئولین همه جور تصمیمی که میخوان میگیرن وتحمیل میکنن بدون هیچ نظر سنجی وتوجه به واکنش به افکار عمومی چرا؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان