بازدید 6289
فوتبال ایران ،مراسمی در سیطره لیدرها و رنگ ها

طارمی مرد سال و هت‌تریک!/ویسی،حسینی،ابراهیمی،ترکی و فردوسی‌پور بهترین‌های سال قبل

مهدی طارمی با کسب سه عنوان، بهترین گلزن، بهترین بازیکن و بهترین مهاجم توانست در مراسم بهترین‌های فو.تبال ایران هت‌تریک کرده و 3 جایزه پیاپی دریافت کند. او همچنین سومین سال است که در این جشن جایزه می گیرد
کد خبر: ۶۰۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 23 July 2016
 مراسم معرفی برترین‌های پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار و طی آن مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد.
به گزارش تابناک ورزشی،در آستانه آغاز لیگ برتر شانزدهم و به روال چند فصل اخیر، مراسم معرفی برترین‌های فصل گذشته برنامه‌ریزی و امشب (شنبه) در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد تا برترین‌های لیگ برتر پانزدهم معرفی شوند.

این مراسم با حضور مقامات کشوری و لشگری، رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، علی کاظمی سرپرست و مدیران سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاه‌ها، رؤسای هیئت‌های فوتبال، مربیان و بازیکنان و داوران و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

بهترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان در فصل 95-94؛ شبنم بهشت از تیم شهرداری سیرجان.

بهترین گلزن لیگ فوتبال بانوان در فصل 95-94؛ سارا قمی از تیم ملوان بندر انزلی.

بهترین بازیکن لیگ دسته اول در فصل 95-94؛ امین قاسمی‌نژاد از ماشین سازی تبریز، امیر زلیکانی از تیم صنعت نفت آبادان و پیمان رنجبری از تیم شهرداری اردبیل نامزد دریافت این جایزه بودند که قاسمی‌نژاد این عنوان را برای خود کرد.

بهترین گلزن لیگ دسته اول در فصل 95-94؛ حمید کاظمی از تیم نساجی مازندران.

بهترین داور فوتبال بانوان فصل 95-94؛ سلطنت نوروزی.

بهترین کمک داور فوتبال ایران فصل 95-94؛ محمدرضا ابوالفضلی، رضا سخندان و بابک داوری سه نامزد دریافت این جایزه بودند که ابوالفضلی به عنوان بهترین کمک داور فوتبال ایران در فصل 95-94 انتخاب شد.

بهترین داور فوتبال ایران در فصل 95-94؛ از بین اشکان خورشیدی، بیژن حیدری و محسن ترکی، جایزه بهترین داور فوتبال ایران در فصل 95-94 به ترکی رسید.
 
بهترین هیئت فوتبال ایران در فصل 95-94؛ از بین هیئت‌های استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان و تهران، جایزه بهترین هیئت فوتبال در سال 95-94 به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی رسید.

بهترین بازیکن اخلاق فوتبال ایران در فصل 95-94؛ مهدی رجب‌زاده، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان، علیرضا عزتی، هافبک تیم نفت تهران و محمد انصاری، مدافع پرسپولیس نامزد این بخش بودند که جایزه بازیکن اخلاق در فصل 95-94 به انصاری رسید.

بهترین هیئت فوتبال ایران در اقدامات فرهنگی در فصل 95-94؛ هیئت فوتبال استان خوزستان.

بهترین تیم فوتبال ایران از نظر اخلاقی در فصل 95-94؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان.

بهترین تیم فوتبال ایران در فصل 95-94؛ استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس نامزدهای این بخش بودند که تیم استقلال خوزستان به عنوان بهترین تیم فوتبال ایران در فصل 95-94 انتخاب شد.

در بخش بعدی این مراسم از عادل فردوسی‌پور هم به عنوان نماینده رسانه‌های ورزشی تقدیر شد.

بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران در فصل 95-94؛ فرناندو دخسوس از استقلال خوزستان، مهدی رحمتی از استقلال و رشید مظاهری از ذوب‌آهن اصفهان نامزد این بخش بودند که جایزه این بخش به دخسوس رسید.

بهترین مدافع فوتبال ایران در فصل 95-94؛ موسی کولیبالی و محمد طیبی از استقلال خوزستان به همراه سیدجلال حسینی از نفت تهران، نامزدهای این بخش بودند که جایزه این بخش به حسینی،مدافع فصل گذشته نفت و فعلی پرسپولیس رسید.

بهترین هافبک فوتبال ایران در فصل 95-94؛ سروش رفیعی از تراکتورسازی تبریز، کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس و امید ابراهیمی از استقلال تهران نامزد کسب جایزه بهترین هافبک فصل بودند که جایزه این بخش را ابراهیمی برای خود کرد.

 بهترین مهاجم و گلزن فوتبال ایران در فصل 95-94؛ محمد ابراهیمی از تیم گسترش فولاد تبریز، مهرداد محمدی از تیم راه‌آهن و مهدی طارمی از تیم پرسپولیس نامزدهای بهترین مهاجم بودند که این جایزه به مهدی طارمی رسید.

در ادامه این مراسم از علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به پاس حضور 14 ساله‌اش در هیئت فوتبال این استان تقدیر به عمل آمد.

پدیده فوتبال ایران در فصل 95-94؛ مهدی ترابی از تیم سایپا، مهرداد محمدی از تیم راه‌آهن و دانیال ماهینی از تیم استقلال خوزستان نامزدهای انتخاب پدیده سال فوتبال ایران بودند که جایزه این بخش به مهدی ترابی رسید.

بهترین مربی فوتبال ایران در فصل 95-94؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس و عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در این بخش نامزد بودند که جایزه هم به ویسی رسید.

 بهترین بازیکن فوتبال ایران در فصل 95-94؛ سیدجلال حسینی، مدافع نفت تهران، امید ابراهیمی، هافبک استقلال و مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نامزدهای بخش بهترین بازیکن فوتبال ایران بودند که جایزه این بخش را طارمی برای خود کرد.
 


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان