بازدید 11772

روزنامه کویتی: داعش حائلی برابر ایران است

روزنامه کویتی «الجریده» در یادداشتی در هفته گذشته تحت عنوان «داعش را حفظ کنیم» مدعی شد داعش می‌تواند حائلی برابر ایران شیعه باشد و همچنین پذیرش آن به عنوان یک کشور مستقل، آن‌ها را مجبور به پذیرش پاسخگویی در قبال اقدامات خود در عرصه بین المللی می‌نماید.
کد خبر: ۶۰۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 23 July 2016
روزنامه کویتی «الجریده» در یادداشتی در هفته گذشته تحت عنوان «داعش را حفظ کنیم» مدعی شد داعش می‌تواند حائلی برابر ایران شیعه باشد و همچنین پذیرش آن به عنوان یک کشور مستقل، آن‌ها را مجبور به پذیرش پاسخگویی در قبال اقدامات خود در عرصه بین المللی می‌نماید.

به گزارش فارس، بر این اساس، «فواد البسام» نویسنده این یادداشت مدعی شده که جهان با این نحوه نبرد متعارف با داعش ناخواسته به آن‌ها امتیاز می‌دهد.
نویسنده در بخشی از یادداشت خود از کشورهای جهان درخواست می‌کند تا با تغییر قوانین بازی نام «خلافت» به داعش اطلاق گردد.

فواد البسام معتقد است که به رسمیت شناختن داعش موجب محدود شدن این گروه تروریستی در مرزهای خود خواهد شد.

البسام با پرداختن از منظر دیگر به این مسئله عنوان می‌دارد که از دیدگاه سیاست خارجی، داعش به عنوان کشور جدید می‌تواند نقش منطقه حائل سنی در مواجهه با ایران و افراطیان شیعه را ایفا کند.

البسام در این مقاله آورده است: این امر احتمالا منجر به سناریویی خواهد شد که بر اساس آن ایران و هم داعش علیه یک دیگر به نبرد خواهند پرداخت و در نتیجه برای بسیاری از کشورهای دیگر همچون کویت که هم داعش و هم ایران را دشمن می‌داند، امر مطلوبی خواهد بود.

نویسنده کویتی در خاتمه یادداشت خود عنوان می‌دارد که به رسمیت شناختن داعش به این گروه فرصتی می‌دهد که بر اساس آن با ایجاد یک کشور با اقتصاد قوی و مشاغل حقوق بگیر خود را اثبات نماید.

بسام نوشت: آگر آن‌ها موفق شوند، این امر ممکن است توفیقی از سوی خداوند به کشوری تاسیس شده از سوی برادران ما که دشمن ما بودند، باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۵
چقدر این نویسنده کودن است صدام حسین رو با همین ایده بوجود آوردید اخر هم زهر چشم از شما گرفت
اگر این استدلال شماست استدلال من هم اینست که داعش سر افعیست وخودافعی در کشورهای عربی لمیده است این توفیق الهیست که سر افعی را قطع کنیم افعی خواهد مرد
اگه این حایل خودشونو غورت داد چی!
یکی صدام و بخصوص عاقبت زنان کویتی را به این مثلا با سواد یادآوری کند
تراوشات یک عقل ناقص، عملا منظورش اینه که داعش را به عنوان یک دولت بپذیریم تجهیزش کنیم و بیندازیمش به جان ایران والله این ها دیوانه اند و وحشتناک نفهم
واقعا" کینه و عداوت این دول عربی نسبت به ایران ناشی از چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و حماقتی دیگر از کشور های حاشیه خلیج فارس
دیوانه شده یارو.
شما که از اول نقشه تون داعش برابر ایران بود ولی به حق خدا الهی همون داعشیا طوری گریبان شما رو بگیرن که تا ابد خفه شین
چرت نوشته
کویتی های بیچاره شما هنوز هم عبرت نگرفته اید چه زود فراموش کردید که با همین تفکر صدام را هار کردید و بلای جان خودتان شد داعش را ایجاد کردید بلای جان خودتان شده گرچه شما آنرا لاپوشانی کرده و به گردن ایران میاندازید.
خاک بر سرت با این طر ز تفکرت . حماقت تا این حد .
خرکی ترین نظریه عربی از دهان فواد البسام بیرون آمد او معتقد است که به رسمیت شناختن داعش موجب محدود شدن این گروه تروریستی در مرزهای خود خواهد شد. این نظریه در زمانیکه داعش رو به افول است حد اقل دو نکته را تایید می کند 1- اعلام مستقیم و 2- بی فکری ایشان چون تا بحال داعش به اتاق خلوت ایشان وارد نشده است و تا بخال مواجبی که گرفتن کم نبوده است .
آیا میدانید چرا داعش روزانه هزاران نفر را میکشد و به آنها تجاوز و .... میکند ؟ به دلیل تفکرات احمقانه و ابلهانه ای مثل نویسنده این مقاله !!!!!!
چرا از ما اينقد ميترسن؟
خاک بر سر این جماعت یاوه گو
خب از کشور خودتون بهش بدید تا ائنا هم کشور داشته باشند.از کیسه خلیفه میبخشین؟!!
کلاً مخشون تعطیله
خیلی احمقی نادان
مواظب باش نچایی با این تحلیل کردندنت!
احمق خواب احمق انه می بیند
نویسنده مطلب بهتره ساقیشو عوض کنه
ان شاءالله كه با همان داعشيان همسفره شويد تا يك لقمه تان آه و ديگرى اشك باشد٠
خدا را شکر که همه جوره دارن اعتراف میکنند به رشد و حفظ داعش . و البته ترس از ایران را بهانه ای کنند برای کشتار شیعه و سنی و ایزدی و ... و هزینه هایی که برای نگهداشتن داعش متحمل شده اند. کور خوندن . پرچم ایران همیشه بالاس.
البته در ان صورت کویت وعربستان و قطری هم وجود نخواهد داشت و هر سه کشور خر خوبی برای داعش خواهند بود
خاک بر سرت با این تحلیل آب دوغ خیاری ات . عقل که نباشه جان در عذابه
اره عزیزم البته حایلی برای اسراییل این بنده خدا هم بهترزیاو تقلا نکنه چون سرنوشت داعش و ارتجاع عرب مانند ماهیت انها یکسان است
نصف کویت رو بدیم دست داعش تا حکومت خودشون رو اونجا ایجاد کنند!!! در این صورت ما هم موافق هستیم
می توانند به شهروندان فهمیم داعشی ویزا بدهند و اقامت و کلا کشورشان را در اختیار آنها قرار بدهند. خیلی هم خوب.
سلام. زمانی که صدام لشگر به کویت کشید و کویتی ها به ایران پناهنده شدند، ایران دشمن کویت نبود. البسام فراموش نکند که بازی های استکبار هر چند وقت یک بار تکرار می شود.
ما نبايد به اين قدر نشناس ها که صدام در عرض چند ساعت تمام ناموسشان را اشغال کرد پناه می دادیم و باید له شدن سر پوکشان را زير تانکهای آن جلاد کافر جشن می گرفتیم.
دیگی که برای ما نجوشه سر سگ توش بجوشه اگه قرار باشه داعش یه کشور بشه و با ایران بجنگه که کویت و امثال اون خوشحال باشن ما جنگ و به اون کشور ها هم میکشونیم اون موقع کویت و بحرین و قطر تازه میفهمن یه من ماست چقدر کره میده. گنده لات تمام اینها و کسی که یکم از خودش جیگر داشت صدام بود که میخواست سه روزه بیاد تهران ولی اومدنش هشت سال طول کشید آخرهم ارزوشو به گور برد بعد هم همون رفیقاش از سوراخ موش دراوردنش به اون وضعیت اعدام شد حالا اینها که عددی به شمار نمیان . اون روزی که قرار باشه داعش به ایران حمله کنه قبلش چنتا موشک از کوهستانها و دره های پایین یاسوج و ایذه و کوه های دلا تو مسجد سلیمان که به سمت مراکز تجاری و اقتصادی کویت و بحرین و قطر شلیک کردیم و امریکا که هیچ عقل جن هم نمیرسه که از کجا شلیک شد تازه این نویسنده احمق فواد البسام میفهمه که چی شده.
اگه 50درصد خاک کویت رو داعش گرفته بود و بدترین جنایتها رو با اهل منزل شما می کرد همین حرفها رو میزدی؟؟؟
اگه جلوی چشمات تجاوز به عنف رو مرتکب می شد اونوقت بود که حال مردم سوریه و عراق رو درک می کردید؟
این که ایران دشمن شماست که کاملا مشخصه که نوچه عربستان هستید اما به فرموده امام حسین اگه مرد نیستید حداقل آزاد مرد باشید.
دیوانه
این بابا رو باید تحویل تیمارستان بدهند. مردک مریض.
خاک بر سر ما که همچنین مارهایی رو در کنارمون می پرورانیم و از آب گرفته تا هر چی که تولید می کنیم رو بهترینش رو برای ان حرامی ا می فرستیم.
عجب تحلیل احمقانه ای
خاک بر سرتون همین داعش بلای جانتان خواهد شد فکر کردید ایران بزرگ دشمن شماست ایران بزرگ نیازی به دشمنی شما ندارد یعنی شماعددی نیستین . ما همه ملت ایران به دید نفهی شما حساب میکنیم . ما همیشه کشوری قوی ومستقل هستیم باکی از هیچ کس و هیچ کشوری نداریم . این یادتان باشد . اسرائیل از ترس این که زمان توسط ایران بزرگ نابود نشود داعش را به وجود اورده برای دفاع ترس از خود . دشمن اصلی کشورهای عرب ترسو . همان اسرائیل میباشد این را بفهمید .
واقعا خریت چه کارها نمیکند
واقعا خریت چه کارها نمیکند
یارو دیوونه است
دیوانه
چرا از کیسه خلیفه می بخشی تو به این راه حل رسیدی خب کویت یا بخشی از سرزمین کویت را به داعش هبه کن هم خودت حفظ میشوی و هم داعش به خلافت می رسد تو حق نداری سرزمین سوریه و یا عراق را به مشتی جنایتکار پیشکش کنی
اما خداوند نقشه کثیف شما فرزندان امیه را نقشه بر آب می کند و شما خفت را خواهید دید.
ای مرگ برتحلیل وهابی و از انسانیت بدور توی احمق حرامزاده یزیدی
بسمه تعالی
این روزنامه چقدر از اسراییل وعربستان پول گرفته است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها