بازدید 5287
۶
بر اساس نظر رئیس پلیس مونیخ

ارتباطی بین مهاجم مونیخ و جامعه ایرانیان نیست

سرکنسول ایران در مونیخ تاکید کرد: پلیس آلمان هیچگونه ارتباطی بین مهاجم و جامعه ایرانیان فرهیخته قائل نیست و کماکان نگاه مثبت به ایرانیان جاری و ساری خواهد بود.
کد خبر: ۶۰۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶ 23 July 2016
سرکنسول ایران در مونیخ تاکید کرد: پلیس آلمان هیچگونه ارتباطی بین مهاجم و جامعه ایرانیان فرهیخته قائل نیست و کماکان نگاه مثبت به ایرانیان جاری و ساری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، عبدالله نکونام اعلام کرد که پیرو هماهنگی قبلی و پیگیر ی دیدار با رئیس پلیس مونیخ، بعد از ظهر امروز با او و معاون عملیاتی وی دیدار و گفت‌وگوی مفصلی داشته است.
ارتباطی بین مهاجم مونیخ و جامعه ایرانیان نیست
سرکنسول ایران در مونیخ تاکید کرد:  گفت‌وگوها با ریئیس پلیس مونیخ عمدتا شامل روایت پلیس از ابتدا تا انتهای ماجرا و اطلاعات فردی در خصوص عامل قتل‌ها و انگیزه‌های احتمالی بود.

وی خاطرنشان کرد: عمده مطالب، خوشبختانه همان نکاتی است که رئیس پلیس مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز عنوان کرده است. نکته‌ای که او هم تاکید داشت و به هموطنان منتقل شد این است که پلیس هیچگونه ارتباطی بین این فرد و جامعه ایرانیان فرهیخته و صاحب موقعیت مناسب به لحاظ علمی، دانشگاهی و موقعیت‌های شغلی قائل نبوده و کماکان نگاه مثبت به ایرانیان جاری و ساری خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
تو هر چی دلت میخواد بگو

اونجایی که اونا هستن طوری مردمشون رو پر کردن توی این یه روز که تموم شد رفت
خدا را شکر آلمانها مثل آل سعود کم شعور و نادان نیستند.
از چهره ونحوه راه رفتنش در ویدئو معلوم بود آدم حال نداری بود،
ایرانی کجا واین جنایت کور کجا
كسى كه سه نسل آمريكا بوده و حتى باباش هم ايران نبوده، و مذهب بهايى هم داره، مثلا در ناسا كار ميكنه، سريعا مى فرماييد دانشمند ايرانى مقيم آمريكا. حالا يه نوجوان كه سال 1999 با خانواده تشريف برده آلمان مى فرمايين كه ايرانى نيست.
يك جوان 18 ساله كه به تنهايي زندگي مي كرده است . به جز عوامل كلي رواني كه مي تواند يك فرد را به چنين اقدام ساديستي هدايت كند ساختار جامعه آلمان نيز قابليت بررسي دارد . اينكه طبق يك قانون كلي بچه ها به محض ورود به 18 سالگي اين امكان را دارند كه زندگي جداگانه اي را تجربه كنند و مستقل شوند نيز به نفسه بد نيست اما به نظر مي رسد كوتاهي هايي از سوي دولت آلمان و همچنين خانواده اين فرد صورت گرفته باشد (اين استقلال به طور غير مستقيم تحت كنترل و نظارت دولت صورت مي پذيرد و نهادي دولتي وظيفه رسيدگي به امور نوجوان و خانواده اش را بر عهده دارد)
اين موضوع در هنگام رخداد چنين حوادثي غالبن مورد توجه هيچ سانه اي قرار نمي گيرد .
او يك انسان آرام و مرتبى بوده و انسان شر نبوده اين را همسايگان آلمانى او گفتند، مى تونه از خانواده ى محترمى هم باشه،او فقط بيمار روانى بوده كه تحت معالجه هم بوده،بهتره اين آقاى كنسول فكرى به حال جلوگير شدن مهاجرت ايرانيان بكنند و تذكرات لازم را به دولت ايران بكنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل