بازدید 11088

لباس‌کاروان‌المپیک‌سوژه‌جدید‌شبکه‌های‌اجتماعی

عصر ایران فیلم‌گزارشی درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک، طنزها و انتقادات پیش آمده تهیه کرده که می‌توانید آن را در این صفحه ببینید.
کد خبر: ۶۰۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 23 July 2016
عصر ایران فیلم‌گزارشی درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک، طنزها و انتقادات پیش آمده تهیه کرده که می‌توانید آن را در این صفحه ببینید.

به گزارش عصر ایران المپیک ریو نزدیک و رونمایی از لباس ورزشکاران آغاز شده‌‌است. امروز هم نوبت به ایران رسید و از لباس کاروان ایران در المپیک رونمایی کرد. اما ساعتی پس از این رونمایی، موجی از انتقادات روانه کمیته ملی المپیک ایران شد.

در این میان، کاربران اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، طنز‌های جالبی درباره لباس‌ها گفتند. آن‌ها با تیزبینی و نکته سنجی، حسابی از آنچه کمیته ملی المپیک ایران برای ورزشکاران کشور آمده کرده انتقاد کردند.

عصر ایران فیلم‌گزارشی درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک، طنزها و انتقادات پیش آمده تهیه کرده که می‌توانید آن را در این صفحه ببینید.
 
 
تعداد بازدید : 26
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
انصافا اون کت و شلوار و مانتو خیلی ضایع هست
کلا افتضاح هستیم در زمینه پوشش از بس که محدودیت داریم!
اتفاقا خوشگله
کره شمالی بدبخت ترین و فقیرترین کشور دنیا است ، اما در این زمینه از خیلی بمراتب بهتر از کشور ما است.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خجالت اور است.بسیار زشت و بدترکیب و بدرنگ
بنظر من باید مجریان و.تصمیم گیران این افتضاح بزرگ را توبیخ کرد
مگر لباسهای قدیم تر چه ارجحیتی داشته اند ، که حالا ایراد گرفته میشود!
لابد مانکن هم حرام است !!!
حتما طراح لباس از کور رنگ شدید هستند
خخخخخخخخ
بهانه دیگری نبود،میگویند ،شنیده ها ،به باور برخی،..............بابا دست بردارید از این همه بهانه.
ببینید، خیلی جالبه، چند تا جوان احتمالا بیکار دهه شصتی این قدر جالب و خوب انتقاد و اظهار نظر می کنند اما آن هایی که در بالاترین رده برای المپیک تصمیم می گیرند حتی عرضه طراحی یک لباس درست حسابی را ندارند، داستان چیست؟، داستان این است که در این کشور آن چه خالی از اهمیت است، سرمایه انسانی و استعداد و دلسوزی و شایستگی است، طراح این لباس ها را نمیشناسم، اما می توان خیلی خوب گفت این طراحی قطعا ناشی از یکی از این دو علت است
1- رانت و پارتی در انتخاب طراح
یا
2- عدم دلسوزی و صرف هزینه کافی برای طراحی مناسب
طراح های ایرانی چه در داخل و چه در خارج از کشور یکی از بهترین ها هستند آنوقت طرح لباس ورزشکاران المپیک را که نمادی از فرنگ آن کشور را در دید جهانیان بنمایش خواهد گذاشت این چنین رقت بار و بی ارزش است ،
در اصل بنظر میرسد این لباسها در داخل کشور افغانستان و توسط خیاطهای طالبان تهیه شده باشد چون ایرانی ها چنین بی سلیغه نیستند و این چنین طرحهایی را نمی پسندند شما حتی توی باب همایون که بری بمراتب بسیار زیباتر از اینها میبینید .
خدایی کجای دنیا این رنگ پیراهن را با رنگ آبی ست می کنند ، آنهم رنگ آبی رنگ و رو رفته کت و شلواری که کیست و چروک در کلیه نقاط آن به چشم می خورد.
ضمنا رنگهای استفاده شده در این لباسها با کدامیک از مصادیق فرهنگی ما رابطه دارد؟
با توجه به اینکه معمولا افتتاحیه المپیک ها در بعد اظهر و شب صورت می گیرد بهتر است از لباسهایی استفاده گردد که جلوه آن در شب مشخص تر باشد.
چقدر زشتن. واقعا ورزشکاران با پوشیدن این لباسها حق دارند آخر شوند.
کاري است که در ظاهر براي ملت اينگونه تدارک ديده اند و الا همان مسئولان تصميم گير خودشان با چارتر به خارج جهت تفريح مي روند و پيداست که چگونه مي گذرانند.
یعنی در ایران طراح نبود ، دادید چین بدوزه ؟؟؟
تو دوخت لباس هم میشه بخور بخور داشت یا نه ؟؟؟ به آبرو و حیثیت کشورمون رحم کنید تو رو خدا
خدایی از سرشونم زیاده مگه میخوان چند تا مدال بگیرن که باید هزینشون کنن هزینه ها رو بدین به مدیرای خدوم که تشنه خدمت به مردم هستن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل