بازدید 6234

کناره گیری زراعتی از هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید

بنابراین تا حصول نتیجه مبنی بر جایگزینی اشخاص دیگر، این دو، عضو هیأت مدیره خواهند بود همچنین عضو هیأت مدیره غیر موظف صندوق کارآفرینی امید، شغل محسوب نمی‌شود و هیچگونه حقوقی هم بابت سمت خود در این صندوق دریافت نمی‌دارند.
کد خبر: ۶۰۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 23 July 2016
بنابراین تا حصول نتیجه مبنی بر جایگزینی اشخاص دیگر، این دو، عضو هیأت مدیره خواهند بود همچنین عضو هیأت مدیره غیر موظف صندوق کارآفرینی امید، شغل محسوب نمی‌شود و هیچگونه حقوقی هم بابت سمت خود در این صندوق دریافت نمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، صندوق کارآفرینی امید نسبت به انتشار گزارش نسیم آنلاین با عنوان تخلف مدیر بانک صادرات و رئیس کل بیمه مرکزی برای حضور در یک صندوق دولتی واکنش نشان داده و توضیحاتی ارسال کرده است: احتراماً بازگشت به مطلب منتشره در ان رسانه با عنوان "تخلف مدیر بانک صادرات و رئیس کل بیمه مرکزی برای حضور در یک صندوق دولتی" مطالب ذیل جهت نشر در آن سامانه و تنویز افکار عمومی به حضور ایفاد می‌گردد.

در پاسخ این صندوق امده است: پس از انتصاب آقای همتی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی در خردادماه سال جاری، ایشان طی نامه‌ای به صندوق کارآفرینی امید به مورخ 95/3/4 از حضور در هیأت مدیره این صندوق انصراف دادند البته با توجه به اینکه صندوق کارآفرینی امید مؤسسه‌ای غیر انتفاعی است حضور ایشان به عنوان هیأت مدیره غیر موظف منع قانونی نداشته النهایه صندوق مراتب را طی نامه‌ای در تاریخ 95/3/26 به جناب اقای دکتر نهاوندیان سرپرست محترم نهاد ریاست جمهوری و عضو هیأت امناء صندوق کارآفرینی امید اطلاع‌رسانی و از ایشان کسب تکلیف نموده است.

در ادامه آمده است: در خصوص انتصاب جناب آقای زراعتی عضو هیأت مدیره صندوق به سمت مدیر عامل بانک صادرات ایران که اخیراً به وقوع پیوسته لازم به ذکر است نامبرده در تاریخ 95/4/15 استعفای مکتوب خود را خطاب به نائب رئیس هیأت مدیره صندوق ارسال کرده لیکن پس از انتصاب ایشان به سمت مدیر عامل بانک صادرات، صندوق نیز اقدامات خود را طی مکاتبه با سرپرست نهاد ریاست جمهوری انجام داده است.

این گزارش می افزاید: بنابراین تا حصول نتیجه مبنی بر جایگزینی اشخاص دیگر، این دو، عضو هیأت مدیره خواهند بود همچنین عضو هیأت مدیره غیر موظف صندوق کارآفرینی امید، شغل محسوب نمی‌شود و هیچگونه حقوقی هم بابت سمت خود در این صندوق دریافت نمی‌دارند.

لازم به ذکر است طبق اسانامه صندوق کارآفرینی امید که در تاریخ 93/11/25 به تصویب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسیده ، اعضاء هیأت مدیره به مدت 2 سال با پیشنهاد سرپرست محترم نهاد و با حکم رئیس جمهوری انتخاب می‌شوند که پس از انقضاء مأموریت هیأت مدیره و یا تغییر دولت، در صورتی‌که هیأت مدیره جدید معرفی نشده باشد هیأت مدیره موجود تا انتخاب و قبولی هیأت مدیره جدید، مسئولیت امور صندوق رات بر عهده خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر