از طرف دیگر با پایان یافتن قرارداد آبیپوشان با این شرکت به پایان رسید و استقلالیها طی مذاکرات دوباره خواستار تمدید قرارداد با این اسپانسر با شرایط جدید شدند اما ظاهرا مسئولان باشگاه از روند مذاکرات و وعدههای اسپانسر که یک شرکت اپراتور تلفن همراه است راضی نیستند و به همین علت قصد دارند طی یکی دو روز آینده مذاکرات با گزینههای مدنظر اسپانسری این باشگاه را آغاز کنند.
درج سامانه پیامکی برزگی این روزها روی پیراهن استقلال و پرسپولیس درج شده و به نوعی جلوه بدی هم به پیراهن سرخابیها داده است، با این اولتیماتوم شاید این شماره های درشت تبلیغاتی(شوی تبلیغاتی) حداقل از روی پیراهن آبیهای تهرانی پاک شود.شمارههایی که هزینه آنها از جیب مردم تامین میشود و هنوز ورودی و خروجی هزینهها و درآمدهایش شفاف نشده و فقط برند باشگاه استقلال و پرسپولیس را در اختیار این اپراتور قرار دارد!