بازدید 3124

اعطای مجوز ٢٥ کارگزاری جدید پس از برگزاری آزمون و مصاحبه

کد خبر: ۶۰۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 23 July 2016
مدیرکل امور کارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: مجوز اعطای ٢٥ کارگزاری جدید این سازمان از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه اعطاء می شود.

به گزارش ایسنا، سید محمدعلی جنانی با بیان این مطلب افزود: در اجرای مصوبه هیات مدیره این سازمان مبنی بر توسعه و گسترش کارگزاریهای رسمی و بر اساس موافقت مدیرعامل سازمان و در راستای ایجاد عدالت و مساوات مقرر است مجوز ٢٥ کارگزاری جدید به متقاضیان از طریق برگزاری آزمون ومصاحبه اعطاء شود.

وی افزود: این کارگزاری ها در محدوده شعب مرند و ٦ تبریز از استان آذربایجانشرقی، یک بوشهر و بیدخون از استان بوشهر، بروجن از استان چهارمحال و بختیاری، زابل از استان سیستان و بلوچستان، فسا و جهرم از استان فارس، یک و سه کرمان و زرند از استان کرمان، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، دو گرگان از استان گلستان، چالوس و بابلسر از استان مازندران، شازند از استان مرکزی، قشم، کیش و بندرلنگه از استان هرمزگان، ٤ یزد از استان یزد، یک شوشتر، بهبهان، یک آبادان و خرمشهر از استان خوزستان و ٤ کرمانشاه از استان کرمانشاه هستند.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،جنانی اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون اعطای مجوز برای کارگزاری های جدید در روز پنجشنبه 28 مرداد امسال و بصورت همزمان در ١٤ استان خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان می توانند از  10 مرداد  تا 14 مرداد  و همزمان با انجام فراخوان از سوی استانهای ذیربط و با مراجعه به ادارات کل تامین اجتماعی استانها نسبت به دریافت فرم و ثبت نام اقدام کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر