بازدید 28666
۵

آیا عامل تروریستی مونیخ یک ایرانی است؟

رسانه های جریان ساز غربی اخبار مربوط به تیراندازی مونیخ را با تاکید بر ملیت ایرانی فرد مهاجم منتشر می کنند.
کد خبر: ۶۰۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 23 July 2016
چند ساعت پس از حادثه تیراندازی در یک مرکز تجاری در مونیخ که به کشته شدن 9 نفر منجر شد، رسانه های عمده و جریان ساز غربی، به ویژه رسانه های انگلیسی و امریکایی، اخبار خود را با تاکید روی ملیت ایرانی فرد مهاجم پوشش می دهند.
 
 
 
به گزارش شبکه خبر، این جوان 18 ساله عصر جمعه با استفاده از یک سلاح کمری به سمت مردم تیراندازی کرد و 9 نفر از جمله چند کودک را کشت.
 
پلیس از کشته شدن تیرانداز خبر داده است.

اغلب درگیری های گانگستری و خشونت بار این چنینی در آلمان را جوانان تندرو و متعصب علاقه مند به تفکر "نازی" انجام می دهند. آنها خود را از نژادی اصیل می دانند و دشمنی سرسختی با مهاجران و به ویژه غیر آریایی ها دارند.



 
تاکید روی ایرانی بودن فرد مسلح در شرایطی تبدیل به خط خبری رویترز، بی بی سی، واشنگتن پست و اسکای نیوز شده که حتی در متن اخبار همین رسانه ها نیز، پلیس آلمان، مهاجم را یک جوان 18 ساله آلمانی معرفی کرده است.

علاوه بر این شاهدان عینی گزارش داده اند که فرد مهاجم قبل و در حین تیراندازی با صدای بلند فریاد می زده که یک آلمانی با اصالت است و لهجه ای محلی مربوط به جنوب آلمان داشته است.
 
 
هنوز مقامات رسمی از انگیزه ها و دلایل این اقدام وحشیانه خبری نداده اند، اما برخی رسانه های اینترنتی در همان ساعات نخستین حادثه را تروریستی و به گروهک داعش ربط دادند.

این حادثه خونبارترین حادثه در مونیخ پس از ماجرای گروگانگیری 11 نماینده رژیم صهیونیستی در المپیک 1972 گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۵
پای ال سعود ملعون درمیان است بعد از انتشار اسناد کنگره
نمیتونه یه ایرانی همچنین کاری کرده باشه ، این برنامه ای است که عربستان برای پوشاندن دست داشتن خودش در عملیات های داعش و به کمک اسراییل چیده ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ظاهرا که ایرانی هست!!دوست عزیز مگه ایرانی ها چه فرقی با سایر آدمهای دنیا دارند؟؟؟
اين جنايت كار اذناب بنى سقوط است و بس٠
کاملا معلومه الکیه و هیچ مدرکی دال بر ایرانی بودن نیست، این نشانه کم آوردن اروپایی ها در مقابل ایرانه که با هر دلقک بازی ای می خوان یه جوری تروریست رو به ایرانیا بچسبونن !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار