بازدید 4763

درخواست فرماندار تهران از مردم برای ریشه‌کنی فقر

شهروندان در شرایطی که دستگاه‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد وجود دارند و کمک را به روشی درست به فرد نیازمند انجام می‌دهند، نباید به متکدیان کمک کنند.
کد خبر: ۶۰۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 23 July 2016
فرماندار تهران با تاکید بر همکاری و همراهی مردم برای ریشه کن کردن تکدی‌گری در سطح شهر تهران، افزود: شهروندان در شرایطی که دستگاه‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد وجود دارند و کمک را به روشی درست به فرد نیازمند انجام می‌دهند، نباید به متکدیان کمک کنند.

به گزارش اییسنا، عیسی فرهادی گفت: در حال حاضر در جمع آوری معتادان متجاهر از معابر، پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران توفیق نسبتا خوبی داشته‌ایم. حال زمان جمع آوری متکدیان سطح شهرستان تهران رسیده است که نیازمند بررسی جوانب کار و اتخاذ تصمیمات کارشناسی در این زمینه است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید مردم از کمک به متکدیان خودداری کنند، افزود: خیلی از این تکدی گری ها به صورت باند و شبکه‌ای توسط افرادی سودجو در سطح شهر انجام می‌شود و کمک مردم به این افراد موجب ادامه این روند می‌شود.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت متکدیان به دو بخش کودکان و بزرگسالان تقسیم شده است، ادامه داد: سازمان بهزیستی مأموریت رسیدگی در بخش کودکان را برعهده دارد و شهرداری تهران نیز با همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی متکدیان را از سطح شهر تهران جمع آوری خواهند کرد.

فرهادی افزود: در کنار فعالیت دستگاه های اجرایی برای ریشه کن کردن تکدی گری در شهر تهران همراهی و همکاری مردم نیز ضروری و لازم است. به عنوان مثال مردم تبریز با کمک نکردن به متکدیان، به عنوان شهری عاری از هر گدا و متکدی در کل کشور معروف شده است.

وی با اشاره به اینکه برای کمک به افراد نیازمند در جامعه راهکار مناسبی نیز وجود دارد، ادامه داد: قطعا از طریق نهادهایی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و موسسات و بنیادهای خیریه مجاز با شناسایی افراد و نیازمندان واقعی جامعه، کمک های مردمی را به دست آنان می رسانند و در حقیقت با وجود مراکزی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و بنیادهای خیریه مجاز، مردم به متکدیان در سطح شهر کمک نکنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۵
مشکل این جاست که دست گاه ها و ارگان ها کمک های دریافتی از مردم رو به نیازمندان نمیدهند
باید بگم در این مقوله کاملا حق با ایشان است. چه لزومی داره وقتی که میتوانید مثلا هزینه یک بسته قرص بیماری را به داروخانه بپردازید به جای این کار خیر ، پولتان را سر چهار راهها و توی خیابان و کوچه و..... به اعضای باند گدایان با درآمدهای چند میلیونی بدهید ؟؟!!!!!
فیش حقوقی رو کن تا کمک کنیم به فقزا.
بیایید ببینید پل مدیریت(سر چهار راه مسجد قدس) چه خبره. فک و فامیلی(زن و مرد و بچه و ...) دور هم توی پارک چهارراه (روبروی مرکز تجاری رویال) جمع میشن و اووووووف حالی میکنن واسه خودشون . اگرم مامورای شهرداری امروز جمعشون میکنن، 2 روز بعد سرحالتر و قبراق تر به مراسم جشن و شادی بر میگردن.
مگر در ایران و تهران فقیر وجود دارد.
خیلی وقته دیگه صدقه نمیدم چون شک دارم به دست مستحقش برسه.
شما زحمت بكش از صاحبين فيش هاي حقوقي بخواه دريافتي هاشون رو برگردونن خودش كافيه
اقاي فرماندار مردم خودشان عقل دارند وخود افراد محتاج را تشخيص داده وكمك ميكنند (البته از جيب خودشان )اگر بهزيستي وامثال ان ميرسيدند كه گرايي نمي كردند
درخواست فرماندار تهران از مردم برای ریشه‌کنی فقر! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تکدی گری را ممنوع کنید . متکدیان را از خیابان جمع آوری کنید . با نصب بیلبورد به مردم آگاهی دهید که بسیاری از این ها نیازمند واقعی نیستند .
"فرهادی گفت: در حال حاضر در جمع آوری معتادان متجاهر از معابر، پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران توفیق نسبتا خوبی داشته‌ایم"
احتمالا حوالی محل زندگی و محل کارشان توفیق کسب کردند ، بهتره یک سری به حوالی میدان امام حسین بزنند و افزایش روزافزون گدایی و معتادین را نظاره گر باشند
چشم!!
اقا ما مثلا کشور ثروت مندی هستیم شما در مسند کار هستی شما مسول هستید
وقتی دو خبر پایین تر کارشناس بازار می گوید که در ایران هزینه ها دلاری و درآمدها ریالی است چگونه میتوان فقر را کنترل کرد؟
وقتی یک نفر بیش از دویست برابر کارگران شرکتی حقوق می گیرید چه انتظاری است که فقر کنترل شود؟
آقای فرماندار آدرس رو اشتباهی گرفتند، ایشان بهتر است از کسانی که با حقوقهای نجومی خود فاصله طبقاتی بسیار بزرگی را در جامعه بوجود آوردند و زندگی های رویایی و شاهانه در ایران برای خود درست کردند بخواهند فقر را ریشه کن کنند.
.......باید مردم از کمک به متکدیان خودداری کنند..............تبریز با کمک نکردن به متکدیان، به عنوان شهری عاری از هر گدا و متکدی در کل کشور معروف شده است....................... (آقای فرماندار ! دهانت را باید طلا گرفت. این سر چهارراهی ها آرامش و امنیت و اعصاب را از مردم سلب کرده اند. مردم تهران احساساتی بودن را باید کنار بگذارند و به پیروی از مردم فهیم تبریز، این پدیده زشت تکدی گری، زورفروشی، شیشه ماشین شویی،و..... را از سطح شهر برچینند. فقط با کمک نکردن به آن ها)
واقعا متاسفم فقر را بايد دولت ريشه كن كند نه ملت
اقای فرماندار لطف کنید از خود مایه بگذارید کجای کاری بم بم جان ملت کارگر وکارمند که از بی عدالتی حقوق دارند زیر مخارج له می شوند ملت ندار هم که مرده بحسابشان بیاور می ماند سرمایه دار وشما اقایان راس کار که فقط از ملت انتظار دارید
مگر شماها مسئولیت گوش ووقعی منهید به پیشنهادات مردم !!؟؟
جالبه همه امور حاکمیتی که گردن دولته میخوان مردم انجام بدن
با سلام واقعا حرف زدن اسان است ولی در عمل کاری نمیکنند .نمیخواهد برای فقرها فکری بکنید اول برای تحصیلکردهای بیکار کار ایجاد کنید بعد فکر فقیر هاباشید .کار تولید کنید و نگذاریم کارخانجات تعطیل بشوند الان همسر من و کلی از فامیلها که کارخانه داشتند و یا با کارخانه های ایرانی کار میکردند به خاطر بسته شدن کارخانه اوضاع مالی خراب و کارشون کساد است چرا باید از چین جنس مزخرف وارد کنند و کارخانه های خوب ایرانی تعطیل بشود و کارگران بیکار بشوند و جنسهای چینی دست صدم بازار را پر کند .وای به حال ما بیایید به جای شعار کمی کارو عمل کنیم .موفق باشید
ببینید اینجا چه خبره که از پاکستان میان اینجا گدایی !!!
مردم خودشون فقیرندبابا
شما یه آمار از عملکرد مثبت بهزیستی و کمیته امداد بدید و مردم هم چشم میگن
بهترین و آسانترین راه برای ریشه‌کنی فقر این است که هریک از متکدیان را برای یک روز هم که شده مدیر عامل بانک شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها