بازدید 5401
۵

ابراز همدردی ایران با دولت و ملت آلمان

سخنگو وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن حادثه تروریستی در مونیخ آلمان، با ملت و دولت آلمان ابراز همدردی کرد
کد خبر: ۶۰۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 23 July 2016
سخنگو وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن حادثه تروریستی در مونیخ آلمان، با ملت و دولت آلمان ابراز همدردی کرد و گفت: مبارزه با تروریسم راهی جز مبارزه بی امان و فراگیر ندارد.

به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی روز شنبه و به دنبال وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر مونیخ آلمان تصریح کرد: امروز مبارزه با تروریسم، در هر شکل آن و در هر کجا به عنوان یک خواست جدی و فوری جامعه جهانی و وجدان بشری، باید سر لوحه تمامی کشور ها و در یک اجماع بین المللی مورد توجه قرار گیرد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: کشتار مردم بیگناه و بی دفاع امروز بدل به لکه ننگ دیگری در تاریخ بشریت شده است، که برای از میان بردن ان راهی جز مبارزه ای بی امان، فراگیر و به دور از استانداردهای دو گانه وجود ندارد.
 
عصر جمعه، تیراندازی در مجتمع تجاری «المپیا» در مونیخ آلمان موجب کشته شدن 10 نفر و مجروح شدن 16 نفر شده است که حال سه نفر از آنان وخیم است؛ به ادعای پلیس مونیخ، ضارب جوانی 18 ساله و با تابعیت دوگانه ایرانی آلمانی بود که خودکشی کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
واقعه تاسف بر انگيزي بود.
اخیرا سرویس اطلاعات آلمان با ایران چپ افتاده
سلام:همدردی کردن خوب است و نشانه انسان بودن ما است هم با آلمانی ها هم فانسوی ها هم آمریکایی ها ولی چرا فراموش کردیم برای مردم عراق در انفجار الکرامه هم همدردی و محکوم کنیم .آقای رئیس جمهور اینها برادران دینی ما هستند عراق!لبنان! یمن! بحرین ! افغانستان !سوریه و.....
آلمانیهای تندرو خدمت ایرانیها میرسند.
شما چقدر ساده هستيد خودكشي بعد از يك ساعت كه از محل هم فرار كرده بوده در ترورهاي اروپا و امريكا پاي ايراني ها وسط نبود كه با حيله آل سقوط دارد وارد معركه ميشود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان