بازدید 10023
۶

عادل الجبیر روزهای سختی را انتظار می‌کشد

قابل درک است که وزیر امورخارجه سعودی روزهای سختی را در آستانه انتشار گزارش محرمانه ١١ سپتامبر سپری کرده
کد خبر: ۶۰۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۳ 23 July 2016
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات سخیف و بی پایه و تکراری «عادل الجبیر» وزیر امورخارجه سعودی در باره کشورمان گفت: قابل درک است که وزیر امورخارجه سعودی روزهای سختی را در آستانه انتشار گزارش محرمانه ١١ سپتامبر سپری کرده و روزهای سخت تری را نیز انتظار می کشد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به اظهارات سخیف، بی پایه و تکراری عادل الجبیر وزیر امورخارجه سعودی در باره کشورمان گفت: عادل الجبیر که این روزها سخت سرگرم پاک کردن جای پای دخالت های سران ، مقامات و سازمان های رسمی کشورش در عملیاتهای گوناگون تروریستی چند دهه اخیر است، گمان می برد با فرافکنی می تواند افکارعمومی جهان را از رسوایی های بی پایان کشورش به عنوان پدر القاعده و داعش منحرف کند.
 
بهرام قاسمی جمعه شب افزود: البته قابل درک است که وزیر خارجه سعودی روزهای سختی را در آستانه انتشار گزارش محرمانه ١١ سپتامبر سپری کرده و روزهای سخت تری را نیز انتظار می کشد. بدون تردید ابعاد و تبعات چنین اطلاعات مهمی در مورد منابع کشور حامی تروریسم از دیدگاه افکار عمومی دنیا و ملتهای قربانی تروریسم در سالهای پس از ١١ سپتامبر ٢٠٠١ مخفی نخواهد ماند.
 
قاسمی گفت: عادل الجبیر ظاهرا هر موقع دچار سرخوردگی می شود سخنان مضحکی را در مورد کشورمان بزبان می آورد که به وی توصیه می شود در چنین مواقعی از اظهار نظر اجتناب وزرد و به عواقب سخنان خود کمی بیشتر بیندیشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
قابل توجه سردار محترم فدوی که فرموده بودند عربستان دشمن ما نیست و آمریکا دشمن ماست . برادر ارزشمند و یادگار محترم دفاع مقدس , درحال حاضر عربستان دشمن ما است و خودمان را باید برای یک جنگ با عربستان و پاکستان که جیره خور عربستان هست آماده کنیم . آمریکا بدنبال جایگزین کردن ایران به جای عربستان در منطقه است و این خشم عربستان را بر انگیخته .
چقدر جملات تکراری در این خبر وجود دارد .
وزارت خارجه باید عملا کشور امن ایران را به همه جهانیان نشان دهد . مردم نیز آماده هستند همکاری کنند. لذا برای افراد خاص جهان که در تبلغ برای جمهوری اسلامی ایران اثر گذار هستند چه موافق چه غیر موافق برای اولین بار با هزینه از بیت المال یک هفته سفر را بر او تدارک و آماده کنید. تا از نزدیک ایران عزیزمان را لمس کند. چون واقعا در خارج ایران ، ایران را با افغانستان و عراق اشتباه می گیرند و تمام زحمات دولت و وزارت خارجه بهدر می رد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ؟از کوزه همان برون طراوت که در اوست
جالب توجه است که کودتای ترکیه نیز پس از یک زمان کوتاه از انتشار گزارش یازده سپتامبر رخ داد!
تمام حرفهاي الجبير درسته و چرا مقامات ايران از حرفهاي درست و منطقي الجبير ناراحت ميشوند حرف حق تلخ است و مردم عوام ايراني هم دولت ايران در پس كليه حوادث منطقه را ميدانند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها