بازدید 2872

قیمت طلا کاهش یافت

در حالی که پس از افزایش قیمت ۱.۲ درصدی قیمت طلا در جلسه گذشته سرمایه گذاران امروز اقدام به برداشت سود کرده اند، قیمت فلز زرد امروز کاهش داشت.
کد خبر: ۶۰۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 22 July 2016
در حالی که پس از افزایش قیمت ۱.۲ درصدی قیمت طلا در جلسه گذشته سرمایه گذاران امروز اقدام به برداشت سود کرده اند، قیمت فلز زرد امروز کاهش داشت.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که پس از افزایش قیمت 1.2 درصدی قیمت طلا در جلسه گذشته سرمایه گذاران امروز اقدام به برداشت سود کرده اند، قیمت فلز زرد امروز کاهش داشت. افزایش قیمت دیروز به دلیل بهبود تقاضا و بروز نشانه هایی از ادامه سیاست انبساطی بانک های مرکزی آمریکا و اروپا اتفاق افتاد.

جیسون کریسولا، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «ما شاهد افزایش فروش ها بوده ایم که پایدار نیست و بیشر به دلیل رشد 20 دلار قیمت طلا به وجود آمده است.»

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1326 دلار و 38 سنت رسید. فلز زرد در مسیر کاهش قیمت هفتگی حدودا یک درصدی قرار دارد.

قیمت طلای آمریکا نیز با 0.4 درصد کاهش به 1326 دلار و 30 سنت رسید.

بر اساس نظرسنجی رویترز از تحلیلگران، فدرال رزرو آمریکا تا سه ماهه پایانی سال و احتمالا تا ماه دسامبر یعنی بعد از انتخابات ریاست جمهوری برای افزایش نرخ بهره صبر خواهد کرد.

بانک مرکزی اروپا دیروز با هدف احیای رشد اقتصادی و بالا بردن نرخ تورم، نرخ بهره را در حد پایین ترین رقم ها حفظ کرد. این بانک امکان انبساطی شدن سیاست پولی اش را همچنان حفظ کرد.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا دیروز با 0.22 درصد کاهش به 963.14 تن رسید. قیمت نقره نیز با 0.4 درصد کاهش به 19 دلار و 68 سنت رسید. قیمت پلاتین نیز 0.2 درصد کاهش داشت و به 1095 دلار و 90 سنت رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی