بازدید 13236

تحریف اقدام تحسین برانگیز وزیر اطلاعات

انتشار فیلم برخورد تحسین برانگیز و کم سابقه وزیر روحانی دولت یازدهم واکنش های مختلفی داشت.
کد خبر: ۶۰۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 22 July 2016
انتشار فیلم برخورد تحسین برانگیز و کم سابقه وزیر روحانی دولت یازدهم واکنش های مختلفی داشت.

به گزارش ایسنا ، اغلب کاربران و افکار عمومی از سعه صدر و حسن برخورد وزیر اطلاعات با معلمی که درخواست طرح سخن در میانه سخنرانی سیدمحمود علوی را داشت استقبال کردند، این درحالی است که برخی رسانه ها و خبرگزاری های مخالف دولت در اقدامی غیر حرفه ای و غیرمنطبق با اخلاق رسانه ای نسبت به جعل و تحریف اقدام و رفتار مردمی وزیر اطلاعات اقدام کردند.

آنها مدعی شدند که معلم معترض سخنان وزیر اطلاعات را قطع و انتقادات خود را به شکل اعتراض بیان کرده ،درحالیکه علوی نیز به تلافی هنگام سخنان معلم به اظهارات وی بی توجهی کرده است.

تحریف واقعیت درحالی از سوی این رسانه های مدعی صورت می‌گیرد که براساس فیلم منتشرشده معلمی هنگام سخنرانی وزیر اطلاعات درخواست وقت برای طرح سخنانش می‌کند که برخلاف انتظار عموم وزیر سخنان خود را قطع و از وی می‌خواهد تا برای طرح سخنانش پست تریبون بیاید.

از سوی دیگر وزیر اطلاعات هنگام کنار رفتن از تریبون مورد مراجعه چند نفر دیگر از مردم شده و با آنها صمیمانه گفت‌وگو کرد که این برخورد وزیر مقتدر اطلاعات آن چیزی است که رسانه های مخالف دولت با دلخوری از آن به عنوان "برخورد اعتراضی وزیر اطلاعات" یاد کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر