بازدید 8471
سوژه

پسر رئیس هیات فوتبال تهران در کنار بازیکنان نامدار در کلاس مربیگری!

از روزی که حبیب الله شیرازی در برنامه 90 دلیل حضور پسرش در کنار زمین و در همه برنامه های ورزشگاه ازادی را خوش تیپی او عنوان کرد حالا وی نقش پررنگ تری پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۰۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ 21 July 2016
پسر رئیس هیات فوتبال استان تهران در حالی در کلاسهای مربیگری شرکت کرده که چهره های سرشناسی در این کلاس ها حضور دارند.
به گزارش تابناک ورزشی، مدت ها است که حبیب الله شیرازی به عنوان مدرس در برنامه های هیات فوتبال استان تهران حضور پیدا می کند ولی جالب است که او در کنار خود به عناوین مختلف از پسرش استفاده می کند. به طور مثل پسر حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران که نامش معراج است در نقش متصدی امور رسانه در ورزشگاه آزادی فعالیت دارد. البته وی چندی پیش وقتی گوینده ورزشگاه آزادی در محل ورزشگاه حاضر نشده بود از کنار زمین خودش کار اعلام اسامی بازیکنان را بر عهده گرفت.
حالا خبر رسیده که نام معراج شیرازی در کنار چهره های سرشناس فوتبال ایران در سالهای گذشته در کلاس مربیگری قرار گرفته و حتی دوره هم دیده است! جالب اینجا است که نام محمد انصاری بازیکن جوان پرسپولیس هم در بین اسامی دیده می شود.
به خبر زیر دقت کنید:
به گزارش پایگاه خبری هیات فوتبال استان تهران کلاس مربیگری درجه cکنفدراسیون فوتبال آسیا از تاریخ 95/3/17لغایت 95/6/3 در مجموعه کاوه تهران برگزار گردید. شایان ذکر است تدریس این دوره به عهده آقایان حسین صالح و حسین قدسی می باشد.دوره داوری این کلاس توسط آقای دکتر شیرازی رییس هیات فوتبال استان تهران و دوره تغذیه این کلاس توسط دکتر ریاحی رییس کمیته آموزش تدریس گردید . گفتنی است این کلاس با حضور پرشور بازیکنان لیگ برتر ایران برگزار گردید و اسامی حاضرین به قرار ذیل می باشد. محسن خلیلی-هادی شکوری – کاظم برجلو – ابراهیم صادقی – مهدی شیری –علیرضا عباسفرد –وحید شیخ ویسی –محمد ورنکش –محمد انصاری – معراج شیرازی- امیر محبی لازم به ذکر است مراسم اختتامیه دوره با با حضور رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران در ورزشگاه کاوه برگزار شد.
البته در خبر ذکر شده تاریخ پایان دوره سوم شهریور ذکر شده که هنوز به این تاریخ نرسیده ایم اما این کلاس ها با حضور چهره های سرشناسی برگزار شده است.
تصاویر زیر از برگزاری کلاس ها خبر می دهد ضمن آنکه پسر حبیب الله شیرازی در عکس مربوطه در سمت راست نفر اول قابل مشاهده است:
پسر رئیس هیات فوتبال تهران در کنار فوتبالیست ها در کلاس مربیگری
پسر رئیس هیات فوتبال تهران در کنار فوتبالیست ها در کلاس مربیگری
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار