بازدید 8933

چگونه به قلب ماسه‌های طلایی سفر کنیم؟

مجموعه ای از بهترین هتل های 4 و 5 ستاره دو لوکس و هتل اینترنشنال 5 ستاره دولوکس هتل انحصاری ایران مرکز با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی
کد خبر: ۶۰۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 20 July 2016
افزایش روز افزون گرمای هوا و نزدیک شدن به تابستانی داغ خبر از سفرهای تابستانی و مسافرت های پر از هیجان و رنگارنگ می دهد که مختص این فصل اند. تفاوتی ندارد ماسه های طلایی گلدن سندز مقصدتان باشد یا آب های زلال اقیانوسیه با موج های بلندش، در کنار سواحل  دریای سیاه به تفکر بیندیشید و از صدای خروش امواج لذت ببرید یا درسرزمینی که گویا تکه ای از پاذل گمشده بهشت است چشم اندازهای بکر را نظاره کنید.
 
در هر صورت پیش از رسیدن به مناطق خوش آب و هوا می بایست فکری به حال خرید بلیت هواپیما کنید.

در هر سفری که پیش رو دارید،تنها مقصد نیست که اهمیت دارد .بی تردید امنیت و آسایش خانواده و دوستانتان هم در کنار عوامل بسیار دیگری چون تاریخ سفر،نرخ بلیت و هزینه های سفر هم نقش پر رنگی در انتخابتان ایفا می کند.
 
و از طرفی تصور گشتن میان آژانس های پرشمارمسافرتی و پیدا کردن شرایط باب میلتان هم در این گرمای ملموس خوشایند  نیست.تصور کنید تمام اینها به سادگی در اختیارتان باشد !
یک مشاور قدرتمند و دلسوز ، بهترین ها را در اختیارتان بگذارد.از انتخاب بهترین مقصد ،مسیر متفاوت و جدید ،با پروازها مستقیم بدون ترانزیت، بهترین نرخ های بلیت چارتر و سیستمی.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری و جهانگردی ایران مرکز با بیش از بیست سال سابقه درخشان در صنعت گردشگری ، عضو سازمانهای بین المللی یاتا- آستا و جاتا با دارا بودن ۵ شعبه در تهران و سایر نقاط کشور و همچنین شعبات متعدد در خارج از کشور نظیر ترکیه، چین، مالزی، آسیای میانه و اروپا ، رمز ماندگاری خود را وفاداری به مشتریان و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در حوزه گردشگری و مسافرتی میداند.
 
این شرکت علاوه بر چارتر کردن خطوط هوایی بزرگ به مقاصد روسیه، بلغارستان، رومانی، یونان ، صربستان و کرواسی ، نماینده فروش و صدور بلیط هواپیما در بهترین مسیرهای پروازی آمریکا ، اروپا ، آسیا و آفریقاست و در عین حال نماینده فروش رسمی تمامی ایرلاینهای داخلی نیز می باشد . ایران مرکز علاوه بر خدمات فوق سالهاست نمایندگی فروش و صدور بلیت قطارهای مسافرتی داخلی و بین المللی را در اختیار دارد.
 
این نوید را برایتان خواهیم داشت که تیمی حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
 
گوشی موبایل یا لپتاپ خود را بردارید و به سایت ما سری بزنید، فقط چند کلیک ساده بدون هیچ هزینه و صرف ساعت ها معطلی در ترافیک و تلف کردن وقت ارزشمندتان پشت خطوط تلفن ....
 
با تیم شرکت بین المللی ایران مرکز می توانید آرامش  خیال در سفر را به آسانی تجربه کنید   و در نهایت فقط به آسایش و امنیت در سفرتان فکر کنید.
 
دست به کار شوید و اطلاعات مختصری چون مبدا ، مقصد  و تاریخ سفر را در اختیار همکاران ما قرار دهید تا اطلاعات دقیق  را با تضمین بهترین ها در اختیار شما قرار دهیم.
 
راه کاری دیگر اینکه با قرار دادن شماره تماس خود درخواست پیگیری برای اطلاعات مربوط به مسیر خود را به ما واگذار کنید و مطمئن باشید که در تمامی شرایط ایران مرکز حامی و همراهتان خواهد بود تا تجربه ی شیرین و  فراموش نشدنی، از سفر  را به خاطر بسپارید.
تابستان داغ خود را با ایران مرکز خنک سپری کنید.
 
وبسایت: www.IranMarkaz.ir
تلگرام: Telegram.me/IranMarkaz
اینستاگرام: Instagram.com/IranMarkaz

☎️ تلفن: 66970970-021
آدرس: تهران – خیابان جمهوری – نبش تقاطع 12 فروردین – پلاک 1045

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر