بازدید 4405

مشترکان تهرانی برای افزایش آمپراژ اقدام کنند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: مشترکان تهرانی برای افزایش آمپراژ متناسب با نیاز مصرف برق اقدام کنند.
کد خبر: ۶۰۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 19 July 2016

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: مشترکان تهرانی برای افزایش آمپراژ متناسب با نیاز مصرف برق اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، "عبدالامیر یاقوتی" در این باره اظهار داشت: با توجه به عمومیت شبکه‌ها و تجهیزات برق‌رسانی و سهیم بودن مشترکان بر اساس قدرت برق خریداری شده، بر اساس آیین نامه تکمیلی تعرفه‌های برق، تمامی مشترکین متعهد و ملزم به رعایت قدرت قراردادی یا همان میزان آمپراژ برقی که در قبض برق درج شده هستند و در قبوض برق برای مشترکین غیردیماندی با قدرت مساوی و کمتر از 30 کیلووات به صورت آمپراژ درج شده است.

وی با تاکید بر مفاد آیین‌نامه تکمیلی تعرفه‌های برق مبنی براینکه هرمشترک مسئول سالم نگاه داشتن تمامی وسایل و تجهیزاتی است که از طرف شرکت در محل برقراری انشعاب برق نصب می‌شود، اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی مشترکین حق دستکاری این تجهیزات و یا پلمپ‌هایی را که بر روی وسایل اندازه‌گیری است؛ ندارند و در صورت نیاز، تنها نمایندگان مجاز شرکت توزیع برق تهران بزرگ که هویت آن‌ها مشخص و محرز باشد می‌توانند نسبت به باز کردن پلمپ‌ها اقدام کنند.

یاقوتی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته انشعابات غیردیماندی واگذارشده به مشترکین شامل انشعابات 5 آمپر، 10 آمپر، 15 آمپر و 25 آمپر به صورت تک‌فاز یا سه فاز بوده است، گفت: در حال حاضر به دلیل افزایش تجهیزات برقی و نیاز بیشتر به قدرت برق، انشعابات تک‌فاز 32 و 50 آمپر و انشعابات سه فاز 15، 25 و 32 آمپر واگذار می‌شود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مشترکینی که دارای انشعابات قدیمی هستند دارای آمپراژ قراردادی 5 یا 10 یا 15 بوده که به‌دلیل عدم جوابگویی آمپراژ خریداری شده و نیاز مصرف، بدون آگاهی اقدام به تعویض فیوز و یا تقویت آن کرده‌اند که این عمل مغایر آیین‌نامه تعرفه‌های برق است.

وی تصریح کرد: مشترکین برق باید به این نکته توجه داشته باشند که هزینه‌های مربوط به افزایش قدرت انشعاب، صرف افزایش تاسیسات شبکه و بروزرسانی این تجهیزات برای تأمین برق مازاد (قدرت مجاز) می‌شود و در صورتی که آن‌ها نیاز به انشعاب برق نداشته باشند، هزینه انشعاب به قیمت روز و مطابق مقررات، استرداد خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از تمامی مشترکینی که به هر دلیل با افزایش و یا تقویت فیوز، بیش از قدرت مجاز خود مصرف می‌کنند خواست با مراجعه به منطقه برق و یا مراجعه به وب سایت شرکت به آدرس "TBTB.CO.IR" در بخش خدمات الکترونیک، قسمت درخواست اینترنتی انشعاب و خدمات پس از فروش و در بخش خدمات پس از فروش، درخواست خود را مبنی بر افزایش آمپراژ انشعاب ثبت کنند تا این شرکت بتواند خدمات بهتری در زمینه تأمین برق مطمئن و پایدار برای تمامی مشترکین فراهم کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار